Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ze wil mij maar er is ook n andere meid in t spel

Pagina's : [1] 2

tonymontana
06-05-2004, 16:44

ze wil mij ze zegt dat ik voor haar ben geschapen ik vertelde haar dat ik geen toekomst samen met haar zie ...maar ze bleef vol houden dat we een relatie moeten hebben ik vertelde haar dat geen relatie met haar wilde om dat ik haar geen pijn wilde doen maar ze zei pijn hoor er bij pijn is liefde :o ik heb nu genoeg van haar gezeik dat ik maar een relatie met haar heb genomen ze bleef maar dit dat jij ik mooi trouwen sada3toeni :kwaad: enkelt heb ik haar niet verteld van mn echte vriendin met wie echte trouw plannen heb :eek: ik weet dat het on eerlijk is tegen over beide maar ik heb nu even rust ik vind me zelf geen slecht mens ik heb haar duidelijk gemaakt dat t niet gaat maar ze wil zo graag een relatie met mij ja wat moet ik ik geef haar die dan normaal toch :confused:

Jasmina
06-05-2004, 16:46
jij bent zo lekker normaal he :hihi: jasmina :zwaai:

tonymontana
06-05-2004, 16:48
hee jij daar alles goed ? :zwaai: tony

Jasmina
06-05-2004, 16:49
Nee...computer nog steeds kapot :( Met jou? :D

tonymontana
06-05-2004, 16:53

gaat gaat nog steeds geen multi mil :nerd: maar ben je nu op je werk dan ?

marjam123
06-05-2004, 17:23
Origineel gepost door tonymontana ze wil mij ze zegt dat ik voor haar ben geschapen ik vertelde haar dat ik geen toekomst samen met haar zie ...maar ze bleef vol houden dat we een relatie moeten hebben ik vertelde haar dat geen relatie met haar wilde om dat ik haar geen pijn wilde doen maar ze zei pijn hoor er bij pijn is liefde :o ik heb nu genoeg van haar gezeik dat ik maar een relatie met haar heb genomen ze bleef maar dit dat jij ik mooi trouwen sada3toeni :kwaad: enkelt heb ik haar niet verteld van mn echte vriendin met wie echte trouw plannen heb :eek: ik weet dat het on eerlijk is tegen over beide maar ik heb nu even rust ik vind me zelf geen slecht mens ik heb haar duidelijk gemaakt dat t niet gaat maar ze wil zo graag een relatie met mij ja wat moet ik ik geef haar die dan normaal toch :confused: :rolleyes: meskin, jij hebt altijd van die problemen met die meiden om je heen... misschien dat je eens wat anders moet proberen ;) xxx

tonymontana
06-05-2004, 17:37
gatver wat raad jij mij aan :jammer:

marjam123
06-05-2004, 17:38
hahaahhahahahaha, lay7fed ;)

marjam123
06-05-2004, 17:41
misschien moet je maar trouwen met degene van wie je houdt... of nee, dan kom je met verhalen dat vrouwen je willen verleiden en dat je getrouwd bent, maar je wil die verleidsters niet teleurstellen... :giechel: xxx ;)

casawia16
06-05-2004, 18:21
Wat plaats je onze zaken op het I-net :kwaad:?

Jasmina
06-05-2004, 18:24
Origineel gepost door tonymontana gaat gaat nog steeds geen multi mil :nerd: maar ben je nu op je werk dan ? sjongejonge zwerver, nog steeds geen multi joh, ga maar weer naar buiten :p En yep, ben weer eens op mijn werk :kwaad:

miss_kaftan
06-05-2004, 20:20
Origineel gepost door tonymontana ze wil mij ze zegt dat ik voor haar ben geschapen ik vertelde haar dat ik geen toekomst samen met haar zie ...maar ze bleef vol houden dat we een relatie moeten hebben ik vertelde haar dat geen relatie met haar wilde om dat ik haar geen pijn wilde doen maar ze zei pijn hoor er bij pijn is liefde :o ik heb nu genoeg van haar gezeik dat ik maar een relatie met haar heb genomen ze bleef maar dit dat jij ik mooi trouwen sada3toeni :kwaad: enkelt heb ik haar niet verteld van mn echte vriendin met wie echte trouw plannen heb :eek: ik weet dat het on eerlijk is tegen over beide maar ik heb nu even rust ik vind me zelf geen slecht mens ik heb haar duidelijk gemaakt dat t niet gaat maar ze wil zo graag een relatie met mij ja wat moet ik ik geef haar die dan normaal toch :confused: boontje komt om z'n loontje! Alles wat je die meiden aan doet krijg je terug in wat voor vorm dan ook en of het nou hier is of na de dood!...dus denk 3 seconden na voordat je wat doet. Bye Bye :zwaai:

tiyaah22
06-05-2004, 21:20
mss is zelfmoord de enigste oplossing in dit geval ik wil je wel die laatste duw in de rug geven

misSanae
06-05-2004, 21:34
Ze3ma je laat je dwingen om een relatie met haar te nemen, geloof er niks van en mocht het wel waar zijn dan heb ik echt medelijden met je..:D

happy1
06-05-2004, 21:39

ik geloof er geen HOL van maar goed.....

Pagina's : [1] 2