Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nederlanders zijn vies!

Pagina's : [1] 2 3 4

emsoem
06-05-2004, 16:24

ben wel eens in het verleden bij sommige over de vloer geweest! wist niet hoe gauw ik weg kon komen... het stonk gewoon een uur in de wind! beeeeh =emsoem=

1807butterfly
06-05-2004, 16:35
ik ben niet met je eens want niet alle nederlanders zijn hetzelfde

Fallujah
06-05-2004, 16:36
Origineel gepost door emsoem ben wel eens in het verleden bij sommige over de vloer geweest! wist niet hoe gauw ik weg kon komen... het stonk gewoon een uur in de wind! beeeeh =emsoem= klopt, ze hebben honden, ze eten letterlijk schijt (varkensvlees) + die bier dan zelf zijn ze onrein, stinken altijd, zweten altijd MOSLIMS OWNEN -------> SCHOONHEID, IMAAN, EERLIJKHEID

emsoem
06-05-2004, 16:49
precies zo jah! nederlanders je kunt er niks mee:jammer: =emsoem=

minga
06-05-2004, 16:53

slaat nergens op...sommigen nederlanders zijn schoner dan "moslims"....en dat geld voor allebei de kanten... advies : Niet teveel ...bla praten?....

emsoem
06-05-2004, 16:54
:haha: komt er eentje ff serieus doen:maf: =emsoem=

SoleCuoreAmore
06-05-2004, 18:17
Origineel gepost door Fallujah klopt, ze hebben honden, ze eten letterlijk schijt (varkensvlees) + die bier dan zelf zijn ze onrein, stinken altijd, zweten altijd MOSLIMS OWNEN -------> SCHOONHEID, IMAAN, EERLIJKHEID Joh, ik heb Nederlandse vriendinnen en daar stinkt het absoluut niet en is het echt schoon. En ik heb een Marokkaanse vriendin en daar ruikt het juist wat eh... te gekruid....alles....haar kleren etc. Terwijl die Nederlandse lekker schoon ruikt en thuis ook. Dat is zo'n bullshit. En zehma ALLE Nederlandse mensen hebben honden. En eten allemaal varkensvlees. En ook die bier? En over zweten en stinken.... dat zijn juist vaak de allochtoontjes vooral na gym (niet beledigd worden, ben zelf ook een allochtoontje, maar ik stink niet) :D :p :stout: Kortom.. allemaal vooroordelen en onwaarheden. Niet alle Nederlanders over een kam scheren. :rolleyes: Word je alleen maar een slecht mens van (mensen over een kam scheren)

SoleCuoreAmore
06-05-2004, 18:18
Origineel gepost door emsoem precies zo jah! nederlanders je kunt er niks mee:jammer: =emsoem= Behalve er over heen rijden als je begrijpt wat ik bedoel. :rolleyes:

Saidat0en
06-05-2004, 18:19
Niet alle Nederlanders stinken.

Salli
06-05-2004, 18:21
jullie zijn echt gek joh, niet iedereen is zo, er zijn zelfs sommige marrokanen die stinken dus ga niet iedereen onder een kam scheren. Dat doen de meeste mensen al bij marrokanen dus laten we niet hetzelfde gaan doen. Anders zijn wij de islamieten ook geen haar beter, en dat willen we juist voorkomen! groetjes

01LaHbIbAh09
06-05-2004, 18:34
Een goed begin, begint bij jezelf.

qwatra
06-05-2004, 18:38
Nou daar zit waarheid in, soms blijf ik op school eten, en dan zit ik aan een tafel met allemaal mijn nederlandse vrienden(en 1marokkaanse) en je weet niet half hoe walgelijk ik daar wordt, ze laten boeren in het wilde weg, laten scheten terwijl iedereen nog aan het eten is, ze praten met de mond vol, weet je zo schaamteloos en dan ben ik blij dat ik zo niet ben opgevoed weet je. Mijn buurmeisje had een hond, haar ouders rookten, dronken bier en het stonk fulltime bij hun thuis ik vond het vreselijk. Dus de doorsnee nederlander is gewoon ROT, het andere deel is proper, beleefd en stinkt niet, ik had bevoorbeeld een hele goede vriendin, en hun huis was zo netjes en zij stonk nooit altijd fris gewassen tegenover mijn andere marokkaanse vriendin stonk continu naar zweet, dat was echt erg, ik bedoel, ze ging wel leuk gekleed enzo maar de geur was niet te stillen. ANYWAY Iedereen stinkt wel ens maar de meeste nederlanders zijn echt wel ROT

Nassimatje
06-05-2004, 20:21
Ewa sorry hoor, ik weet niet hoe Nederlanders daar bij jullie zijn, maar bij mij zijn ze meer dan schoon. Ik heb 4 jaar gewoond samen met mijn Nederlandse opa en oma. Ze aten wel varkensvlees (helaas) maar ze roken en dronken niet en waren te schoon. 2 keer per dag douchen Handen wassen als je gaat eten (terwijl ze altijd alleen met mes en vork eten) :maf: Handen wassen nadat je hebt gegeten Elk dag stofzuigen 's morgens vroeg MOESTEN alle ramen open voor een frisse lucht en een nieuwe strat voor de dag Huis geurtjes werden geschreven bij vaste boodschappenlijst enz. enz. enz. Ik kan een boek schrijven over Nederlanders maar ook over Marokkanen. Ik heb bij beide gewoond, dus ik weet precies waar ik het over heb. En dat je Nederlandse vrienden hebt die stinken en bier drinken thuis enz. zegt iets over jezelf en niet over Nederlanders :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad:

Fallujah
06-05-2004, 21:26
Origineel gepost door Nassimatje Ewa sorry hoor, ik weet niet hoe Nederlanders daar bij jullie zijn, maar bij mij zijn ze meer dan schoon. Ik heb 4 jaar gewoond samen met mijn Nederlandse opa en oma. Ze aten wel varkensvlees (helaas) maar ze roken en dronken niet en waren te schoon. 2 keer per dag douchen Handen wassen als je gaat eten (terwijl ze altijd alleen met mes en vork eten) :maf: Handen wassen nadat je hebt gegeten Elk dag stofzuigen 's morgens vroeg MOESTEN alle ramen open voor een frisse lucht en een nieuwe strat voor de dag Huis geurtjes werden geschreven bij vaste boodschappenlijst enz. enz. enz. Ik kan een boek schrijven over Nederlanders maar ook over Marokkanen. Ik heb bij beide gewoond, dus ik weet precies waar ik het over heb. En dat je Nederlandse vrienden hebt die stinken en bier drinken thuis enz. zegt iets over jezelf en niet over Nederlanders :kwaad: :kwaad: :kwaad: :kwaad: omdat ze oud zijn jah...oude mensen stinken meestal niet heh het zijn juist die jongere mensen die scheten late etc... billahilla bij mij op s chool, ik zie hollanders in de wc nooit hun handen wassen, meisje allhu a3lam

BRAXY
06-05-2004, 21:41

Origineel gepost door SoleCuoreAmore Joh, ik heb Nederlandse vriendinnen en daar stinkt het absoluut niet en is het echt schoon. En ik heb een Marokkaanse vriendin en daar ruikt het juist wat eh... te gekruid....alles....haar kleren etc. Terwijl die Nederlandse lekker schoon ruikt en thuis ook. Dat is zo'n bullshit. En zehma ALLE Nederlandse mensen hebben honden. En eten allemaal varkensvlees. En ook die bier? En over zweten en stinken.... dat zijn juist vaak de allochtoontjes vooral na gym (niet beledigd worden, ben zelf ook een allochtoontje, maar ik stink niet) :D :p :stout: Kortom.. allemaal vooroordelen en onwaarheden. Niet alle Nederlanders over een kam scheren. :rolleyes: Word je alleen maar een slecht mens van (mensen over een kam scheren) Helemaal mee eens....... meid...... :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4