Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Laptob issue?

Greenscarf_
11-06-2009, 21:06

Ik moet voor school een laptob aanschaffen. Ik was van plan om een apple te halen... Maar ik weet niet op wat ik precies moet opletten. Wie kan mij helpen? Een goeie laptob dat snel is,veel GB heeft etc... Heb wel beetje verstand van computers maar niet veel :jammer: Dus mijn vraag is: Op wat moet ik letten als ik een laptob wil halen?

Ibtissam19_
11-06-2009, 21:15
Ikzelf heb me ook laten adviseren voor ik een laptop heb gekocht. Succes.

Greenscarf_
11-06-2009, 21:18
Ikzelf heb me ook laten adviseren voor ik een laptop heb gekocht. Succes. Heej! Nog bedankt [zie vorige topic over stalken :haha: ] En mag ik vrage waar je dat hebt gedaan?of was dat hiero @ marokko.nl :sjans:

Ibtissam19_
11-06-2009, 21:24
Heej! Nog bedankt [zie vorige topic over stalken :haha: ] En mag ik vrage waar je dat hebt gedaan?of was dat hiero @ marokko.nl :sjans: ;) Ik heb het in mijn omgeving gevraagd aan een aantal mensen die ik ken, ook op deze site inderdaad maar werd er niet wijzer van.

Faris
11-06-2009, 22:47

Ik moet voor school een laptob aanschaffen. Ik was van plan om een apple te halen... Maar ik weet niet op wat ik precies moet opletten. Wie kan mij helpen? Een goeie laptob dat snel is,veel GB heeft etc... Heb wel beetje verstand van computers maar niet veel :jammer: Dus mijn vraag is: Op wat moet ik letten als ik een laptob wil halen? Wat is je maximum bedrag?

Greenscarf_
12-06-2009, 15:25
Wat is je maximum bedrag? Uhm max 11/12 000 euro :)

Greenscarf_
12-06-2009, 15:26
;) Ik heb het in mijn omgeving gevraagd aan een aantal mensen die ik ken, ook op deze site inderdaad maar werd er niet wijzer van. Ow die manier. En welke heb je toen uiteindelijk gehaald. :) :sjans:

Greenscarf_
12-06-2009, 17:02

HijoDePuta
12-06-2009, 22:02
Ik moet voor school een laptob aanschaffen. Ik was van plan om een apple te halen... Maar ik weet niet op wat ik precies moet opletten. Wie kan mij helpen? Een goeie laptob dat snel is,veel GB heeft etc... Heb wel beetje verstand van computers maar niet veel :jammer: Dus mijn vraag is: Op wat moet ik letten als ik een laptob wil halen? het is laptop Uhm max 11/12 000 euro :) koop eentje van goud ofzo, met 12.000 haal je dat wel denk ik

Greenscarf_
12-06-2009, 22:06
Dat heb ik toch ook staan :rolleyes: Begrijpend lezen :) :haha: :moe: