Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Donaties gevraagd!

Manal456
11-06-2009, 19:57

Bismillah arahman arahim, Ik ben op zoek naar mensen die fissa billah, een donatie willen doen, voor mijn zieke tante. Zij is woonachtig in Marokko en woont op het platteland. Zij heeft kort geleden een operatie moeten ondergaan aan haar galblaas. Na diverse onderzoeken zijn de doktoren erachter gekomen dat zij ernstig ziek is in haar lever (de verschrikkelijke K..... ziekte, helaas... :jammer: ), ba3d alina ou alikoum. Leverk..... is zeer ernstig, daar de ziekte dan altijd in een andere gedeelte van het lichaam is gestart. Nu moet mijn tante diverse onderzoeken, operaties etc. etc. ondergaan, waar geld voor nodig is (je weet wel, Marokko en een ziektekostenverzekering ). Zeer vervelende situatie allemaal. Zoals al eerder gemeld, komt zij van het platteland, haar man werkt niet, haar 2 zoons hebben geen inkomen (waarvan 1 zoon dezelfde ziekte heeft), 2 ongetrouwde dochters en 1 getrouwde, waarvan de man is overleden . Hoe erg kan het zijn/worden in een mensenleven??:jammer: Lieve zusters en broeders, ik vraag jullie om een donatie om mijn lieve tante te helpen, als is het alleen maar om haar leven te verlengen. Beter worden is een tweede. Allah zal jullie belonen en veel hassanat geven. Voel je vooral niet verplicht, dit is een cry for help. Als het niet ernstig zou zijn, dan had ik deze topic nooit geopend. Ik hoop op reacties, liefs ou ma3 salamma, Manal