Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Gespleten haarpunten!!!

Pagina's : [1] 2

_SiMa_FoR_LiFe_
06-05-2004, 15:34

Heejjj meiden..Heeft er iemand van jullie een medicijn ofzo wat tegen gespleten haarpunten helpt??? K'steil me haar niet zo erg vaak....maar heb last van die kromme gespleten haarpunten!!! En ga niet denken dat me haar een bos lelijke gespleten haarpunten heeft!?!?!?! Want mijn haar is nog helemaal goed ..maar heb hier en daar wat kromme puntjes. Dus k'dacht misschien een medicijntje helpt dit ofzo?? Ik had het idee dat ik ze ga knippen maar k'dacht misschien hebben jullie een beter idee!! Alvast bedankt schatjes!!!! :zwaai: _SiMa_FoR_LiFe_

Lampjuh
06-05-2004, 15:36
Je kan een keer per maand de haarpuntjes afknippen en verder niet borstelen of kammen als je haar nat is.

Idjies_n_Assel
06-05-2004, 21:14
Origineel gepost door _SiMa_FoR_LiFe_ Heejjj meiden..Heeft er iemand van jullie een medicijn ofzo wat tegen gespleten haarpunten helpt??? K'steil me haar niet zo erg vaak....maar heb last van die kromme gespleten haarpunten!!! En ga niet denken dat me haar een bos lelijke gespleten haarpunten heeft!?!?!?! Want mijn haar is nog helemaal goed ..maar heb hier en daar wat kromme puntjes. Dus k'dacht misschien een medicijntje helpt dit ofzo?? Ik had het idee dat ik ze ga knippen maar k'dacht misschien hebben jullie een beter idee!! Alvast bedankt schatjes!!!! :zwaai: _SiMa_FoR_LiFe_ hey meid, medicijnen voor dit is er voor zover ik weet niet, je kan het knippen, je kan je gespleten haarpunten ook laten verbranden ( met een kaars), dit moet wel door een kapper gebeuren anders heb je geen haar meer over :p

miss_mimi
06-05-2004, 23:50
weet je wat het met mij haar aan de hand is ik heb ook gespleten haarpunten maar dan over me hele haar en ik heb laagjes dus ik heb geen idee hoe ik me haar moet knippenmet al due gespleten harpunten aan elk plukje!!!! en het voelt ook dof aan na het douchen wat kan ik er aan doen ??

Saloua1978
07-05-2004, 20:57

Origineel gepost door Idjies_n_Assel hey meid, medicijnen voor dit is er voor zover ik weet niet, je kan het knippen, je kan je gespleten haarpunten ook laten verbranden ( met een kaars), dit moet wel door een kapper gebeuren anders heb je geen haar meer over :p Hoe doe je dat met verbranden?? Ik hoorde namelijk dat ze dat ook in Marokko doen. Ken je iemand die dat hier in Nederland doet??

HappyGurl
07-05-2004, 21:00
Ik heb er ook last van.. :(

Idjies_n_Assel
07-05-2004, 21:35
Origineel gepost door Saloua1978 Hoe doe je dat met verbranden?? Ik hoorde namelijk dat ze dat ook in Marokko doen. Ken je iemand die dat hier in Nederland doet?? hey saloua, ikzelf ben van belgie, ik ken niemand in NL die het kan. Kgeef je één goede raad, laat het door iemand doen die het kan, want niet alle kappers kunnen da mimi dit is ook goed voor jouw, dat je je haren gaat laten branden, dit is de enige oplossing, en jah het ander is het natuurlijk af te knippen :zwaai:

lalla_hoceima
08-05-2004, 23:58
Origineel gepost door miss_mimi weet je wat het met mij haar aan de hand is ik heb ook gespleten haarpunten maar dan over me hele haar en ik heb laagjes dus ik heb geen idee hoe ik me haar moet knippenmet al due gespleten harpunten aan elk plukje!!!! en het voelt ook dof aan na het douchen wat kan ik er aan doen ?? jah w0ellah dat heb ik o0wk van die lagen, en d0f enso0w.. egt niet fijn..!!

najlae_tanger
09-05-2004, 00:16
jah..tfoe, ik wil ook van die gespleten punten af.. Ik zag op tv bij tellsell zo een ding..die me wel oke leek.. voor gespleten punten, kennen jullie die?

Casaouia_Style
09-05-2004, 00:49
ja idd najlae :hihi: ik zag die van tel sell d8 meteen :Iluvu: maar helaas daarna moest ik me haren knippen door wa7ed ongelukje :(

_SiMa_FoR_LiFe_
09-05-2004, 09:35
Origineel gepost door najlae_tanger jah..tfoe, ik wil ook van die gespleten punten af.. Ik zag op tv bij tellsell zo een ding..die me wel oke leek.. voor gespleten punten, kennen jullie die? Ik ken dat apparaatje het heet The split-ender.....maar het knipt gewoon je haar...dan kan je net zo goed gewoon knippen met een schaar. Tellsell verkoopt Bullshit!! Geloof er niet in!!!!!!! :gsm:

C_OUJDIA
09-05-2004, 12:18
Origineel gepost door Idjies_n_Assel hey meid, medicijnen voor dit is er voor zover ik weet niet, je kan het knippen, je kan je gespleten haarpunten ook laten verbranden ( met een kaars), dit moet wel door een kapper gebeuren anders heb je geen haar meer over :p Dat gebeurd toch alleen bij mensen met afro-haar?!! Maar het beste medicijn en vrijwel ook het enige makkelijk en echt bestaande middel is je haar regelmatig te laten knippen.Al is het 1cm! Het haar ziet er dan gezonder,mooier uit en het kan weer groeien.

kloppendhartje
09-05-2004, 13:09
Jah, ik heb ook last van gespleten haar punten... Maar ik heb laagjes in mijn haar, dus als ik mijn punten ga knippen bij de kapper, gaat het er heel lelijk uit zien... Heeft iemand nog een idee wat ik er NU aan kan doen? HOPELOOS.... :(

Saloua1978
09-05-2004, 13:15
Ik heb de spilt ender besteld bij telsell en krijg hem over 2 weken binnen. Ik hou jullie op de hoogte dames..

Casaouia_Style
09-05-2004, 13:19

Origineel gepost door kloppendhartje Jah, ik heb ook last van gespleten haar punten... Maar ik heb laagjes in mijn haar, dus als ik mijn punten ga knippen bij de kapper, gaat het er heel lelijk uit zien... Heeft iemand nog een idee wat ik er NU aan kan doen? HOPELOOS.... :( ik heb het zelfde probleem, maar ik ga vanmiddag inshallah zelf even me laagjes bijknippen ;) doe het nooit bij de kapper

Pagina's : [1] 2