Bekijk originele versie : Mooi, glanzend haar?
Saidat0en
06-05-2004, 15:13
Wil jij mooi, glanzend haar hebben?
Wrijf minimaal een keer per week een rauw ei in je haar! :)
Thnx voor de tip. Ik heb het idd ook gehoord.
marjam123
06-05-2004, 20:27
Voor glanzend haar
Roer een theelepel honing in 250 ml warm water. Als je blond bent kun je nog wat citroensap toevoegen. Na het wassen met shampoo, wrijf je het mensen door je haar. Niet uitspoelen. Drogen zoals je gewend bent.
ergens op het net tegengekomen... nog niet geprobeerd... maar ik denk wel dat het zou helpen...
en een ei heb ik ook weleens gehoord... ook nog niet geprobeerd...
xxx
missie_19
06-05-2004, 21:09
Dus je gaat honing in warm water in je haar wrijven en daarna er nie uitwassen wat voor resultaat krijg je daarvan, gaat het nie plakken of raar ruiken
marjam123
06-05-2004, 21:13
Origineel gepost door missie_19
Dus je gaat honing in warm water in je haar wrijven en daarna er nie uitwassen wat voor resultaat krijg je daarvan, gaat het nie plakken of raar ruiken
haha, allahoe ya3lam... precies wat ik dacht toen ik het las... maar het is heel weinig honing... en het lost op in het water...
ik ga het zeker proberen inshallah! alleen op dit moment heb ik niet echt last van dof haar... dus ik zie wel
plus, er zitten goeie stoffen in honing, dus het zal wel ergens goed voor zijn :confused:
xxx
missie_19
06-05-2004, 21:15
ahahah ja ik ga het ook maar eens een keer proberen en dan zie ik wel, maar me ma zei ook al zoiets weetje maar ik geloofde nie
marjam123
06-05-2004, 21:19
nou huismiddeltjes enzo... zijn vaak goeie oplossingen hoor... natuurlijk is altijd beter... in die natuurwinkels heb je ook goeie middeltjes... maar het kost wel wat... maar goed, heb het er op zich wel voor over als het helpt...
xxx
marjam123
06-05-2004, 21:20
en als de honing niet werkt :D hahaha, lopen we met plakkend haar, komen al die bijen erop af... vooral nu het warmer wordt...
maar goed, iemand zal het wel uitgeprobeerd hebben, vandaar dat ze het aanraden...
xxx
missie_19
06-05-2004, 21:22
Als het mislukt dan heb ik nog me hoofddoek ahah. Maar ik denk dat het wel werkt het idee moet ergens zijn ontstaan
Saidat0en
07-05-2004, 17:16
Heeft iemand nog andere tips? :)
najlae_tanger
09-05-2004, 00:26
wil iemand ff die met die honing uitproberen...
als het lukt..
tell me:D
Casaouia_Style
09-05-2004, 00:42
jupz
tip 1. olijfolie + ei mengen in 1 schaaltje en vervolgens een hele dag in je haren laten :goedzo:
tip 2. banaan pletten en in je haar smeren doet ook goed resultaat
:zwaai:
Saidat0en
09-05-2004, 16:26
Origineel gepost door Casaouia_Style
jupz
tip 1. olijfolie + ei mengen in 1 schaaltje en vervolgens een hele dag in je haren laten :goedzo:
tip 2. banaan pletten en in je haar smeren doet ook goed resultaat
:zwaai:
Die met olijfolie en ei zal ik wel een keer proberen. :)
Maar die met die banaan niet! Een meisje had het ook een keer gedaan en er bleven toen klonten banaan in haar haar vast zitten die ze er niet meer uit kreeg! (Ookal waste ze haar haar :hihi: )
Casaouia_Style
09-05-2004, 16:47
:hihi: meskiena, ik heb het zelf ook niet geprobeerd dat van olijfolie en eieren ruik je wel heel sterk maar daarna zie je supermooi resultaat ;) advies: conditioner na shampoo gebruiken als je olijfolie doet dan blijft het resultaat ook langer
Saidat0en
10-05-2004, 14:41
Origineel gepost door Casaouia_Style
:hihi: meskiena, ik heb het zelf ook niet geprobeerd dat van olijfolie en eieren ruik je wel heel sterk maar daarna zie je supermooi resultaat ;) advies: conditioner na shampoo gebruiken als je olijfolie doet dan blijft het resultaat ook langer
Als je je haar wast, was je de olie en ei er toch ook uit en heb je het toch weer voor niks gedaan? :confused:
Ik bedoel, je bent dan toch weer terug bij af? Of moet je het in je haar laten en er niet uit wassen? :confused:
Laat het maar zitten als je het niet snapt! :p Ik ben een beetje raar. :D
Boessa Saida
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.