Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Seat Leon question

bloemetje_18
11-06-2009, 17:23

Sallam allemaal, ik heb sinds een paar maanden een seat leon maar iedere keer als het heeft geregend is heel mijn achterbak nat.. Ook voor bij de deuren zit dan water in de auto. weet iemand hoe dit komt en wat ik er tegen kan doen? groetjess:)

Drifter
11-06-2009, 18:27
Waarschijnlijk versleten deur/raam-rubbers. Iemand in de auto laten zitten en dan met een tuinslang erover heen, dan kan je zien waar het water naar binnen komt.

SHAB__DAGILL
11-06-2009, 18:59
Waarschijnlijk versleten deur/raam-rubbers. Iemand in de auto laten zitten en dan met een tuinslang erover heen, dan kan je zien waar het water naar binnen komt. :goedzo:

marococa
11-06-2009, 19:29
Sallam allemaal, ik heb sinds een paar maanden een seat leon maar iedere keer als het heeft geregend is heel mijn achterbak nat.. Ook voor bij de deuren zit dan water in de auto. weet iemand hoe dit komt en wat ik er tegen kan doen? groetjess:) Juist je rubbertjes moeten vervangen worden:goedzo:

bloemetje_18
12-06-2009, 15:05

Waarschijnlijk versleten deur/raam-rubbers. Iemand in de auto laten zitten en dan met een tuinslang erover heen, dan kan je zien waar het water naar binnen komt. Okeej Thanks:goedzo: Stel dat ik de deur en raam rubbers moet vervangen.., heb jij enig idee hoeveel me dit gaat kosten??

Drifter
12-06-2009, 21:47
Nee niet echt. Setje deurrubbers voor 1 deur, kost je misschien 2,3 tientjes(nieuw) ex montage.