Bekijk originele versie : héeee lekker ding...
freemale
10-11-2002, 11:49
Even een vraagje aan de mannen. Misschien ben ik dom, want ik snap het gewoon niet!
Elke keer als ik de stad loop, hoor ik wel op z'n minst een keer een hormoonkreet van een man. Ik ben niet eens een cindy of een naomi en ik loop niet in een leren rokje. Waarschijnlijk zullen vele dames dit ook wel herkennen.
Mijn vraag is dus: WAAROM!! Om aandacht te trekken of stoer te doen bij de vrienden of nog triester: echt denken dat het meisje naar hem toe zal lopen en haar nr zal geven. Waarom roepen deze mannen van die sexistische kreten?
Ik snap het echt niet!
het zijn gewoon apen, die mannen :D
geen manieren :D
freemale
10-11-2002, 11:55
Ja dat is voor mij ook de enige reden maar ik wil toch even verder kijken, want ik heb nog nooit een eerlijk antw over gehoord.
Dus guys.. vertel het gewoon even!
Origineel gepost door freemale
Ja dat is voor mij ook de enige reden maar ik wil toch even verder kijken, want ik heb nog nooit een eerlijk antw over gehoord.
Dus guys.. vertel het gewoon even!
mijn antw was eerlijk maar misschien is er een man < eigenlijk zijn het gewoon kleine jongetjes: degene die vrouwen naroepen :D>
die eerlijk is :D
Origineel gepost door graptrui
niet alle mannen zijn apen... :kwaad:
ik roep nooit...
je hebt nou eenmaal domme mannen...
maar ook domme vrouwen...
zo is het leven nou eenmaal...
als iemand zo naar je roept, dan weet je al: "ooh dat is van de domme soort"... :D
sorry :D
SOMMIGE MANNEN zijn apen :D
er bestaan inderdaad mannetjes apen
net zoals er ook vrouwtjes apen bestaan
vrouwtjes apen :melig:
freemale
10-11-2002, 12:01
niet alle mannen zijn apen... :kwaad:
ik roep nooit...
je hebt nou eenmaal domme mannen...
maar ook domme vrouwen...
zo is het leven nou eenmaal...
als iemand zo naar je roept, dan weet je al: "ooh dat is van de domme soort"... :D
Excuses, er zijn inderdaad ook fatsoenlijke mannen :goedzo:
freemale
10-11-2002, 12:02
er bestaan inderdaad mannetjes apen
net zoals er ook vrouwtjes apen bestaan
He hallo, heb jij dat wel eens gedaan? Zo ja, waarom?
Origineel gepost door freemale
He hallo, heb jij dat wel eens gedaan? Zo ja, waarom?
lees zijn eerste reactie :)
- Ze kunnen zich niet inhouden.
Ze zien een leuke meid en dan moeten ze gewoon iets roepen. Een niet te onderdrukken drang van binnen. Ze kunnen er niks aan doen, dus wij moeten het hen ook maar niet al te kwalijk nemen.
- Ze willen stoer doen/indruk maken.
Als wij omkijken zeggen ze meteen tegen hun vrienden 'Ze lachte, zag je dat!' en voelen zich heel wat. Geheel misplaatst dat gevoel, maar ja.
- Ze denken dat het DE methode is om een meisje te versieren.
Ik ken geen enkele meid die zo haar vriend/man heeft leren kennen, maar kennelijk zijn er nog steeds mannen die denken dat het wel zo werkt.
- Ze zijn te verlegen om er een fatsoenlijke zin uit te krijgen.
Eigenlijk bedoelen ze te zeggen 'Wat een prachtige meid ben jij' of willen ze een ander compliment maken, maar helaas komt er niet meer uit dan 'Pssst'.
Allevier nogal trieste theorieen waar je uit zou kunnen afleiden dat mannen dus trieste gevallen zijn. Ik hoop van harte dat een man met een betere verklaring komt.
Origineel gepost door karima_lal
- Ze kunnen zich niet inhouden.
Ze zien een leuke meid en dan moeten ze gewoon iets roepen. Een niet te onderdrukken drang van binnen. Ze kunnen er niks aan doen, dus wij moeten het hen ook maar niet al te kwalijk nemen.
- Ze willen stoer doen/indruk maken.
Als wij omkijken zeggen ze meteen tegen hun vrienden 'Ze lachte, zag je dat!' en voelen zich heel wat. Geheel misplaatst dat gevoel, maar ja.
- Ze denken dat het DE methode is om een meisje te versieren.
Ik ken geen enkele meid die zo haar vriend/man heeft leren kennen, maar kennelijk zijn er nog steeds mannen die denken dat het wel zo werkt.
- Ze zijn te verlegen om er een fatsoenlijke zin uit te krijgen.
Eigenlijk bedoelen ze te zeggen 'Wat een prachtige meid ben jij' of willen ze een ander compliment maken, maar helaas komt er niet meer uit dan 'Pssst'.
Allevier nogal trieste theorieen waar je uit zou kunnen afleiden dat mannen dus trieste gevallen zijn. Ik hoop van harte dat een man met een betere verklaring komt.
:giechel:
Kunnen ze niet uit verveling gaan touwtje springen ofzo?
Volgens mij gaan vrouwen dan met z'n allen staan kijken en voor je het weet mogen de heren voor de dames draaien en ontstaat er leuk contact.
:D
Origineel gepost door amal
he hallo alemaal hoe gaat ie ik kom niet vaak op deze site maar ik ben op zoek naar een leuken man
dan mot je naar dating gaan ofzo
Ik denk dat ze het doen uit verveling...Gewoon een beetje ziek oesafie..
freemale
10-11-2002, 12:20
alles wat jij zegt is een grote leugen!
ik ken dat soort jongens....
de enige reden dat ze dat doen is puur uit verveling...
mochten ze een telefoonnummer krijgen, dan is dat voor hun gewoon mooi meegenomen...
Neeeeee, miss Lal heeft het heeel goed door!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.