Bekijk originele versie : We worden steeds dikker
Tenminste, als ik de nieuwsberichten moet geloven, worden we met z'n allen steeds dikker en kampen steeds meer mensen (ook jonge kinderen) met overgewicht.
Mij was het nooit zo opgevallen, maar gisteren zat ik met 5 vrienden en eigenlijk zijn zij alle 5 te dik! (Ik voelde me zwaar in de minderheid en had de neiging maar in een hoekje weg te kruipen. Wat weer heel makkelijk gaat, als je dun bent. ;))
Mijn gewicht is prima, hoe zit het met jullie gewicht?
Rekensommetje waarmee je kunt berekenen of je gewicht op orde is:
Gewicht / (lengte*lengte)
In mijn geval: 64 gedeeld door (1.76 maal 1.76)=20.66
Zit je gewicht tussen 20-25, dan is het goed.
Onder de 20 dan ben je te dun.
Hoe meer boven de 25, hoe meer te dik je bent.
freemale
10-11-2002, 11:51
he ik mis een optie, slank.
Ojee, en ik zie dat alleen beheerders de poll kunnen wijzigen!
Maar ik ben ook slank en heb mezelf laten vallen onder 'PRIMA!'
freemale
10-11-2002, 11:58
Oh ok, volgens de maatstaven ben ik slank maar zelf vind ik me te dik. Zit tussen mijn oren.. ik ben 1.71 en weeg 53 kg.
Ik ga maar eens naar het feedback hoekje om te vragen waarom degene die een poll heeft geplaatst niet ook zijn eigen poll kan wijzigen. Je eigen beirchten kun je wel wijzigen.
En het zit inderdaad tussen je oren. Al vind je jezelf waarschijnlijk niet op die plek te dik. ;)
freemale
10-11-2002, 12:24
Origineel gepost door karima_lal
Ik ga maar eens naar het feedback hoekje om te vragen waarom degene die een poll heeft geplaatst niet ook zijn eigen poll kan wijzigen. Je eigen beirchten kun je wel wijzigen.
En het zit inderdaad tussen je oren. Al vind je jezelf waarschijnlijk niet op die plek te dik. ;)
Hahahahahaha
Origineel gepost door fardou
Ik kom op 16,02 uit :eek:
Ga snel taart en patat met veel majo eten jij!
Nouja, niet meteen natuurlijk, vanavond.
freemale
10-11-2002, 12:39
neeeee wie begint nu over de Mac!!! Ik heb daar nu echt zin in!!
Ik kom op een getal van 22,34 uit dat is prima. Of geldt er voor mannen een andere rekenmodule?
GoudenGids
10-11-2002, 14:15
Origineel gepost door karima_lal
Tenminste, als ik de nieuwsberichten moet geloven, worden we met z'n allen steeds dikker en kampen steeds meer mensen (ook jonge kinderen) met overgewicht.
Mij was het nooit zo opgevallen, maar gisteren zat ik met 5 vrienden en eigenlijk zijn zij alle 5 te dik! (Ik voelde me zwaar in de minderheid en had de neiging maar in een hoekje weg te kruipen. Wat weer heel makkelijk gaat, als je dun bent. ;))
Mijn gewicht is prima, hoe zit het met jullie gewicht?
Rekensommetje waarmee je kunt berekenen of je gewicht op orde is:
Gewicht / (lengte*lengte)
In mijn geval: 64 gedeeld door (1.76 maal 1.76)=20.66
Zit je gewicht tussen 20-25, dan is het goed.
Onder de 20 dan ben je te dun.
Hoe meer boven de 25, hoe meer te dik je bent.
ik d8 dat je tussen 18 en 24 nog goed zat??
http://nhlbisupport.com/bmi/bmicalc.htm
Origineel gepost door GoudenGids
ik d8 dat je tussen 18 en 24 nog goed zat??
http://nhlbisupport.com/bmi/bmicalc.htm
Ik dacht altijd 20-25 is goed, maar die site zegt het inderdaad anders. :confused:
Wel een handig rekenmachientje!
wardaroosje
10-11-2002, 16:06
SALAM
ik zit op de 19.81 dat is goed denk ik
beslema
TwinkleEye_19
10-11-2002, 23:43
Ik ben nu wel goed, zo, maar wil toch meer afvallen.
Ik heb trouwens wel gemerkt, dat meiden mij in het algemeen wel goed vinden, maar dat jongens toch vaak tegen mij zeggen, dat mijn figuur wel goed is, maar dat ik in mijn gezicht moet aankomen! Ze hebben het letterlijk in mijn gezicht gezegd.
Raar hoor, maar ik ga nog steeds door met fitness, earobic en schaatsen!
:zwaai:
freegirl
12-11-2002, 13:30
ik weet een gemakelijker manier gewoon je lengte - 110
ik ben bijv 1.60 (very klein) duss mijn minimale gewicht moet dus 50 kilo zijn .......makkie tog??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.