Bekijk volle/desktop versie : Eten voor onderweg



Pagina's : [1] 2 3

11-06-2009, 13:21
Hallo meiden wat gaan jullie klaar maken voor onderweg?? misschien kunnen we elkaar op ideeen brengen.

Ik dacht aan: kippenpootjes, paprika op gril, stokbrood met kipfilet en gehakt, tortila, olijven.. en broodjes

en jullie??

11-06-2009, 13:22


loempias, bladerdeeg kun je met van alles vullen, koffiebroodjes enz

11-06-2009, 13:24
ow ja dat is inderdaad ook een goeie.. ;-) thnx
nog meer ideetjes?

11-06-2009, 13:25
Broodjes met kaas en mozerella hmm jammie jammie.. Kneem nooit veel mee, koop altijd fe tankstation, stokbrood, kaas en drinken

11-06-2009, 13:27


Dat kan toch allemaal niet goed blijven ... of wel?

11-06-2009, 13:29
jawel ik heb wel eens gehoord dat mensen kip invriezen en als ze weg gaan eruit halen dan kan het ontdooien onderweg en je kan de rest in een koelbox doen.. onderweg hebben ze echt smerige eten

11-06-2009, 13:30
wij eten dat niet onderweg!!!... en vooral eten in de auto van papa is TEN STREGSTE VERBODEN!! artikel 3.21 van wetboek mister A.A



11-06-2009, 13:31
pff alleen voor de eerste dag iets meenemen hoor, de rest lekker onderweg kopen, genoeg restaurantjes!...ga echt niks invriezen(gatver!:maf) ofzo!....en met een navigatie kan je zo een dichtbijzijnde supermarkt ofzo vinden, lekker weer wat inslaan en hop weer verder rijden!

11-06-2009, 13:32

Citaat door mama_lief:
wij eten dat niet onderweg!!!... en vooral eten in de auto van papa is TEN STREGSTE VERBODEN!! artikel 3.21 van wetboek mister A.A




Serieus
Pff vroeger toen knog met me ouders ging hing er altijd z'n eetgeur in de auto.. om misselijk van te worden en dan d8 me ma het altijd effe met deospray te fixen.. pff nog erger

11-06-2009, 13:33

Citaat door PareltJe_Nr1:
Serieus
Pff vroeger toen knog met me ouders ging hing er altijd z'n eetgeur in de auto.. om misselijk van te worden en dan d8 me ma het altijd effe met deospray te fixen.. pff nog erger



echt he, nou na een keer zo te hebben gereist, hebben we me moeder verboden om eten mee te nemen!...alles wordt toch vies en krijgt een geurtje!...toen hebben we heel de weg maar van die tonijnsandwiches gekocht! tshja je moet wat he

11-06-2009, 13:37
hoezo is het niet meer goed je kan het toch die zelfde dag opeten als jij in de ochtend vroeg vertrekt bijvoorbeeld nou dan heb je nog een hele dag en het eten blijft heus wel goed hoor voor een dag. beter dan die vieze broodjes bij de thankstations

11-06-2009, 13:39
We nemen alleen eten voor de eerste dag mee. De rest kopen we onderweg. Ik ga inshAllah dit jaar gevulde bladerdeeghapjes meenemen, stokbrood, bolletjes en beleg. Veel tussendoortjes en drinken. That'it.

11-06-2009, 13:39



Citaat door xxIntessarxx:
pff alleen voor de eerste dag iets meenemen hoor, de rest lekker onderweg kopen, genoeg restaurantjes!...ga echt niks invriezen(gatver!:maf) ofzo!....en met een navigatie kan je zo een dichtbijzijnde supermarkt ofzo vinden, lekker weer wat inslaan en hop weer verder rijden!


Er gaat niets boven homemade food, zie daar niets van gatver aan.

11-06-2009, 13:40

Citaat door love mama:
hoezo is het niet meer goed je kan het toch die zelfde dag opeten als jij in de ochtend vroeg vertrekt bijvoorbeeld nou dan heb je nog een hele dag en het eten blijft heus wel goed hoor voor een dag. beter dan die vieze broodjes bij de thankstations


walahila, naast dat die broodjes te duur zijn, zijn ze ook niet te vreten.

11-06-2009, 13:41

Citaat door xxIntessarxx:
pff alleen voor de eerste dag iets meenemen hoor, de rest lekker onderweg kopen, genoeg restaurantjes!...ga echt niks invriezen(gatver!:maf) ofzo!....en met een navigatie kan je zo een dichtbijzijnde supermarkt ofzo vinden, lekker weer wat inslaan en hop weer verder rijden!


zo doen wij het ook, we nemen een electrische koelbox mee met alleen drinken, danoontjes etc voor de kleine en voor ons misschien alleen wat kippenpootjes.

Pagina's : [1] 2 3