Bekijk volle/desktop versie : vraagje. kan men argan opdrinken? lees ook mijn verhaal?



10-06-2009, 20:42
Beste vrienden,

Ik heb recent een product ontdekt dat op zich is want die olie is heel zeldzaam.
Mijn vrouw had het ondekt -- het werkt echt voor mij ook.
Deze arganlife olie is echt een aanrader om strae te voorkomen, want in deze olie zit voldoende anti-oxidant elementen in.
Het is een 100% bio product en het is een zeldzame olie, ik raad het nu aan al mijn vrienden en famillie.
Graag wil ik jullie mening hierover. Dit product is ondekt door Europeanen, het heet arganolie van arganlife. Deze olie wordt eeuwenlang gebruikt door de Berbervrouwen in Marokko, deze olie is een echte wondermiddel voor acné, rimpels, verouderingsproces, anti-aging, tegen haaruitval, beschadigd haar, enz ....
Bekijk deze site http://www.arganlife.eu echt interessant en ze hebben gelijk, het werkt.
Ik zou graag jullie mening willen hierover want in Amerika en Frankrijk is arganlife een hype geworden en ze noemen het ook een wondermiddel tegen alles omdat er voldoende anti-oxidanten elementen inzit.

Ik heb ook sommige meerdere sites gezien die arganolie verkopen maar toch verkopen ze geen 100% arganolie (ze mengen het met 50% zonnebloemolie) en toch vragen ze voor 80ml aan 34€, maar ik heb het geluk om Arganlife.eu te vinden omdat ik zocht naar eerlijkheid qua service en kwaliteit en in het begin was het product aan huis wel moeilijk en moeizaam te krijgen maar nu vind ik dat ze een snelle service geven, ze verkopen inderdaad 100% pure arganolie, het is een schaarse olie, daarom zo uniek in de wereld.

Ik wil u gerust de raad geven.
Er is veel verhalen rond arganolie hier in europa, ik kan je helpen, je kan dit bestellen via info@arganlife.eu
en die mensen sturen het wel op naar u adres. Mijn vrouw koopt 1 à 2 flesjes van 100ml per maand, dan blijft het lichaam gezond. Vertel het door aan degene die je lief hebt.
Voor degene die het nog niet weten, mijn raad: ONDEK HET NU. Knowledge is power.

Deze olie is goed voor een lekker massage voor u en(of) partner, ik gebruik het ook samen met mijn vrouw.


Je kan meer info lezen op http://www.arganlife.eu
Je kan het ook bestellen en uit proberen via info@arganlife.eu