Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : de tussentijdse toets

owzomooi
10-06-2009, 19:24

wie van jullie hebben een tussentijdse toets gedaan.. hielp het jullie daarmee, of juist niet ik wil het wel heel graag doen..maar stel dat ik het gedaan heb,maar dat ik dan nog zenuwachtiger wordt voor het examen

yasmin_nadoria
11-06-2009, 09:35
Ik heb mijn TTT eergisteren gedaan, ik heb Alhmdoelliaah vrijstelling gekregen. Het is juist goed je hoeft met de examen dan alleen relax te rijden het heeft je veel meer zelfvertrouwen en je went aan de systeem hoe de examinator je beoordeeld. Ik zou zeggen waag die poging.

mokergirl_4ever
11-06-2009, 12:12
Ik heb dat gedaan, het helpt echt. Ik had vrijstelling gekregen, dus tijdens mijn rijexamen was dat een last minder. En je weet ongeveer, hoe het examen gaat. Het is in ieder geval echt handig.

linnn88
11-06-2009, 14:05
ik heb ook paar weken terug mijn T T T gedaan. je wordt er zeker niet meer zenuwachtig door, je weet dan tenminste hoe het een beetje gaat zo'n examen! En zo krijg je gelijk te horen hoe je ervoor staat van de examinator en waar je op moet letten nog. Het heeft mij in ieder geval juist duidelijkheid en meer vertrouwen gegeven :)

Mar0ekkaas
11-06-2009, 14:19

Bij mij was het echt een ramp, ik had een klootzak en hij gaf me geen vrijstelling terwijl ik het gewoon goed gedaan had. Daarentegen had ik een schat van een examinator en ben ik in 1 keer geslaagd.:o

owzomooi
11-06-2009, 16:10
Ik heb mijn TTT eergisteren gedaan, ik heb Alhmdoelliaah vrijstelling gekregen. Het is juist goed je hoeft met de examen dan alleen relax te rijden het heeft je veel meer zelfvertrouwen en je went aan de systeem hoe de examinator je beoordeeld. Ik zou zeggen waag die poging. Ik heb dat gedaan, het helpt echt. Ik had vrijstelling gekregen, dus tijdens mijn rijexamen was dat een last minder. En je weet ongeveer, hoe het examen gaat. Het is in ieder geval echt handig. hebben jullie je rijbewijs al gehaald? ik heb over 2 weken mijn TTT

owzomooi
11-06-2009, 16:13
ik heb ook paar weken terug mijn T T T gedaan. je wordt er zeker niet meer zenuwachtig door, je weet dan tenminste hoe het een beetje gaat zo'n examen! En zo krijg je gelijk te horen hoe je ervoor staat van de examinator en waar je op moet letten nog. Het heeft mij in ieder geval juist duidelijkheid en meer vertrouwen gegeven :) hmdl:goedzo: Bij mij was het echt een ramp, ik had een klootzak en hij gaf me geen vrijstelling terwijl ik het gewoon goed gedaan had. Daarentegen had ik een schat van een examinator en ben ik in 1 keer geslaagd.:o ja daar ben ik dus ook bang voor.."stel het is een klootzak":( gefeliciteerd nog meis:)

mokergirl_4ever
11-06-2009, 16:22
hebben jullie je rijbewijs al gehaald? ik heb over 2 weken mijn TTT Ja, gelijk de eerste keer.. Bij mijn TTT had ik echt een klote vent, als examinator. Ik werd door hem zenuwachtig, want ik ging met het gevoel van het is toch maar een toets. Maar die vent werkte me echt op mijn zenuwen, maar ik had mijn vrijstelling wel gehaald. En tijdens het echte examen, mijn examinator was een schat van een man. Ik was helemaal niet zenuwachtig, omdat ik zoiezo al van tevoren wist wat ik kon verwachten.

owzomooi
11-06-2009, 17:00
Ja, gelijk de eerste keer.. Bij mijn TTT had ik echt een klote vent, als examinator. Ik werd door hem zenuwachtig, want ik ging met het gevoel van het is toch maar een toets. Maar die vent werkte me echt op mijn zenuwen, maar ik had mijn vrijstelling wel gehaald. En tijdens het echte examen, mijn examinator was een schat van een man. Ik was helemaal niet zenuwachtig, omdat ik zoiezo al van tevoren wist wat ik kon verwachten. gefeliciteerd meid:goedzo: en wat voor verrichtingen kreeg je allemaal.. of is dat bij elk anders

yasmin_nadoria
11-06-2009, 18:10
hebben jullie je rijbewijs al gehaald? ik heb over 2 weken mijn TTT Neej ik moet voor de vakantie Inshallah afrijden. Inshallah zullen we allemaal slagen.

Mar0ekkaas
11-06-2009, 23:16
ja daar ben ik dus ook bang voor.."stel het is een klootzak":( gefeliciteerd nog meis:) Ja, maar hoe raar het ook klinkt daar moet je niet bij stilstaan. Je komt daar voor jezelf en niet voor hem, doe gewoon goed je best! Meer dan je best kun je niet doen!

mokergirl_4ever
11-06-2009, 23:23
gefeliciteerd meid:goedzo: en wat voor verrichtingen kreeg je allemaal.. of is dat bij elk anders Shokran:sjans: Dat verschilt bij elk. Ik moest file parkeren achteruit & omkeeropdracht!

owzomooi
11-07-2009, 12:03
vandaag belde mijn rij-instructeur... hij zei ik heb slecht nieuws de TTT kan niet doorgaan omdat er technische storingen in het cbr zit...maar dat heeft toch niks mee te maken met de TTT? ik bedoel je rijdt toch in de auto:confused: ewa fhem ik was echt woedend:kwaad: ik dacht hij maakt een grap... dus nu gaat het niet door:( en hij zei..dan moet je maar zonder het TTT je examens doen

Sneha_Ullal
11-07-2009, 13:09
vandaag belde mijn rij-instructeur... hij zei ik heb slecht nieuws de TTT kan niet doorgaan omdat er technische storingen in het cbr zit...maar dat heeft toch niks mee te maken met de TTT? ik bedoel je rijdt toch in de auto:confused: ewa fhem ik was echt woedend:kwaad: ik dacht hij maakt een grap... dus nu gaat het niet door:( en hij zei..dan moet je maar zonder het TTT je examens doen dat is bullshit..geloof me..:jammer: ik zou echt boos zijn ..moet natullijk wel een vrijstelling