Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat te doen tegen ROOS.....

Pagina's : [1] 2 3 4

missy_magrebia
06-05-2004, 09:24

Salaam aleikom mensen, Weet iemand misschien welke schampoo of crèmspoeling goed is tegen roos?? Alvast bedankt Magrebia

sweety_sarah
06-05-2004, 14:49
ja dat wil ik ook graag weten heb namelijk ook roos

HappyGurl
06-05-2004, 15:00
Andrelon.. Anti-Roos.. :) gewone shampoo

_SiMa_FoR_LiFe_
06-05-2004, 15:25
Palmolive Anti-roos of Palmolive Anti-klit en Glans 2 in 1......die helpt ook tegen roos.

ArAbIcAnGeL
06-05-2004, 20:00

head and shoulders of hoe je het ook schrijft die is erugg goed groetjes en x x me

marjam123
06-05-2004, 20:24
er is een kuurtje van een maand... 2 keer per week... gewoon bij de kruidvat of apotheek te koop (ik had em via me dokter gekregen) het heet Resdan... je hebt een sterke, een matige en volgens mij ook zachte versie... handigst even bij de apotheek vragen... xxx

lady_khadija
06-05-2004, 20:57
Origineel gepost door marjam123 er is een kuurtje van een maand... 2 keer per week... gewoon bij de kruidvat of apotheek te koop (ik had em via me dokter gekregen) het heet Resdan... je hebt een sterke, een matige en volgens mij ook zachte versie... handigst even bij de apotheek vragen... xxx heb hem ook gehaald... die resdan... maar bij mij helpt ie niet echt... :( zal wel aan mij liggen :huil2:

missie_19
06-05-2004, 20:59
ja me pa die heeft daar echt heel erg last hij heeft van alles geprobeerd maar ik ga dat ff aan hem doorgeven die resdan misschien dat het helpt thanxx marjam :blauwkus:

marjam123
06-05-2004, 21:18
bij mij heeft die resdan de roos verminderd... hey, mijn vader heeft em ook vorige week gehaald... alleen bij hem lijkt of niks helpt... al jaren bezig met antiroos enzo... zelfs bij de dokter... de roos blijft even weg... en komt dan weer terug... dus ff afwachten wat resdan gaat doen... ook heb ik gehoord dat je gezond moet eten als je wil dat je huid, haar etc. er gezond uitzien... gel, mousse en fohnen en dat soort dingen zijn ook niet goed voor je haar als het te vaak gebruikt... trouwens die resdan is best sterk, je moet het 1 maand gebruiken en dan afwachten... je moet het niet altijd gaan gebruiken... dat is weer niet goed voor je haar... sterke shampoos zijn altijd slecht voor je haar... ik heb er zoveel geprobeerd, tegen vet haar, roos etc... en ben nu maar overgestapt op babyshampoo... dat is in ieder geval zacht voor je haar en het ruikt lekker... de tuinen en dat soort winkels blijken ook goeie middeltjes te hebben... daar moet ik nog even een kijkje nemen... mohim, mochten er nog mensen zijn die resdan hebben gebruikt dan hoor ik het graag. xxx

missie_19
06-05-2004, 21:20
Ja ik gebruik ook baby shampoo zwitsal al jaren en is echt goed. Ik heb gwoon zacht haar en je kan je haar makkelijker uitkammen, maar soms heb ik ook last van roos maar ik wil nie van shampoo veranderen strax wordt het erger dan het is does ik denk dat ik die resdan ga gebruiken.

marjam123
06-05-2004, 21:23
als je toch babyshampoo gebruikt, kan je die resdan best uitproberen denk ik. die zwitsal ik niet sterk voor je haar... anders heb je straks twee shampoos die erg sterk zijn voor je haar. want die resdan gebruik je naast je eigen shampoo. xxx

missie_19
06-05-2004, 21:27
Is het juist goed of nie als ik zwitsal shampoo bliijf gebruiken naast die resdan

Idjies_n_Assel
06-05-2004, 21:29
Origineel gepost door missie_19 Is het juist goed of nie als ik zwitsal shampoo bliijf gebruiken naast die resdan gebruik je buiten zwitsal ook een andere shampoo?

Idjies_n_Assel
06-05-2004, 21:35
Origineel gepost door missy_magrebia Salaam aleikom mensen, Weet iemand misschien welke schampoo of crèmspoeling goed is tegen roos?? Alvast bedankt Magrebia hey missy en andere meiden die last hebben van roos, ik zou jullie de shampoo van boncure ( roos)( firma schwarzkopf)aanraden zeer goede shampoo, heb het vaak bij andere personen aangebracht en het hielp echt

missie_19
06-05-2004, 22:02

idjies <> nee ik gebruik alleen zwitsal baby shampoo

Pagina's : [1] 2 3 4