Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : WaT ViNdEn JuLLiE VaN MaRoKkAaNsE MeIsJeS MeT SuRiNaAmSe VrIeNdJeS???...

Pagina's : [1] 2

LZN
10-11-2002, 02:41

WaT ViNdEn JuLLiE VaN MaRoKkAaNsE MeIsJeS MeT SuRiNaAmSe VrIeNdJeS???... Ik zelf vind het niet echt erg maar meeste marokkaanse jongens zijn dan jaloers of vinden het niet kunnen Ook soms als ik met een surinaamse jongen loop en ik en hij komen en marokkaanse groep jongens tegen meestal zeggen ze dan wel ja kijk haar met een surimaanse jongen lopen enz maar ja wat vinden jullie ervan ??????????? vinden jullie het nou kunnen of niet ??? boussa kbiera -xxx- SweetChahrazad :D :D :D :p :p :p :zwaai: :zwaai: :zwaai:.

Boyfriend
10-11-2002, 02:45
WEERAL ZO'N ***TOPIC, MEID, GET A LIFE. DUIZEND KEREN OVER GEDISCUSSIEERD.....

Junkie
10-11-2002, 02:46
Ga je nu steeds dit soort topics starten. Maak liever eerst die andere af.

Boyfriend
10-11-2002, 02:50
Origineel gepost door elmarocani heb je soms een surinamse vriend?? dan is het jou probleem meid!! marokkaanse meisje hoort niet met een vriend op straat te lopen! of hij een marokkaan is of niet!! en wat ik daar van vind?? ik wens zulke meiden de hel op aarde!!! :zwaai: Qardawi heeft gesproken, en als Qardawi gesproken heeft, valt er niets meer over te discussiƫren END OF TOPIC ! :kwaad:

Boyfriend
10-11-2002, 02:53

Origineel gepost door MissHajar ahh ahh ahh jongens doe eens effe vriendelijk Tegen wie het verdient. Zeg maar eerst tege haar, show some RESPECT. :kwaad: Ela angel21 :D why you laugh?

Boyfriend
10-11-2002, 02:56
Origineel gepost door angel21 moest lachen om wat jij zei. Maar die meid is pas lid dus zij kon ook niet weten dat dit onderwerp helemaal uitgekauwd, herkauwd en weer uitgespuugd is :rolleyes: Nee, feit dat het onderwerp herkauwd uitgekauwd, uitgespuwd is, heb ik ermaar bij gezet, het feit dat ze zo'n topiczever start, gewoon achterlijk, laihsen awen, dat ze zich bekeert tot onze godsdienst, amien ya rabb

Boyfriend
10-11-2002, 03:02
wat krijg jij opeens :D je zit hier al uren te springen met die touw:D

Boyfriend
10-11-2002, 03:06
ben je enkel actief in touwtjesspringen :lol: moet je niet gaanslapen !

Boyfriend
10-11-2002, 03:11
Origineel gepost door MissHajar nee jij wel dan??? maar mn broer wil er op dus ik moet effe w8en:D ik ben ermee weg gaan slapen ikke doen :D babaaaaaaaaaaay :zwaai:

Lunatic
10-11-2002, 12:45
taz zulke meisjes wens ik de hele op aarde, doe niet zo zielig man, wat boeit het nou met wie ze heeft??? Het is je zusje toch niet nou dan??? IK zelf heb geen surinaamse vriend heb sowieso geen vriend maar valw el op halfbloedjes wens je me dan ook de hel op aarde???? hebben jullie geen leven ofzo???

-Reda-
10-11-2002, 13:01
Origineel gepost door SweetChahrazad WaT ViNdEn JuLLiE VaN MaRoKkAaNsE MeIsJeS MeT SuRiNaAmSe VrIeNdJeS???... Ik zelf vind het niet echt erg maar meeste marokkaanse jongens zijn dan jaloers of vinden het niet kunnen Ook soms als ik met een surinaamse jongen loop en ik en hij komen en marokkaanse groep jongens tegen meestal zeggen ze dan wel ja kijk haar met een surimaanse jongen lopen enz maar ja wat vinden jullie ervan ??????????? vinden jullie het nou kunnen of niet ??? boussa kbiera -xxx- SweetChahrazad :D :D :D :p :p :p :zwaai: :zwaai: :zwaai: here we go again...mensen hebben nix te doen...:jammer:...ga playstation spelen ofsjow...

Lunatic
10-11-2002, 13:09
hahahahahha

Teaser
10-11-2002, 13:19
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO here we go again...mensen hebben nix te doen...:jammer:...ga playstation spelen ofsjow... hee don't underestimate the power of PLAYSTATION

-Reda-
10-11-2002, 13:20
Origineel gepost door Teaser hee don't underestimate the power of PLAYSTATION jah tog, LAND ON YOUR OWN MOON:D:D:D die reclamespot DOET!!!:haha:

Teaser
10-11-2002, 13:22

hehheheheheh

Pagina's : [1] 2