Bekijk originele versie : Hoe Moet Ik Me Gedragen!!
iK heb iemand op het oog maar altijd met me stomme kop als een jongen die ik leuk vind in de buurt komt dan schaam ik me en durf niks te zeggen .... en dan gaat alles helemaal mis
Ik heb nu iemand op het oog en weet niet hoe ik me moet gedragen maar willen jullie me wat tips geven ik heb jullie echt nodig !!!...
-xxx- Groetjes en kusjes op jullie wang ;).
Boyfriend
10-11-2002, 02:32
eerste en laatste tip, wacht tenminste met die gezeik na ramadan of stel die uit tot je gaat trouwen :kwaad:
pffff als je toch gn respect voor ramadan toont, toon dan tenminste respect voor de anderen die zich met ramadan bezighouden en zich proberen TE BETEREN.....
Origineel gepost door Boyfriend
eerste en laatste tip, wacht tenminste met die gezeik na ramadan of stel die uit tot je gaat trouwen :kwaad:
pffff als je toch gn respect voor ramadan toont, toon dan tenminste respect voor de anderen die zich met ramadan bezighouden en zich proberen TE BETEREN.....
hehehe kon het niet beter zeggen :goedzo:
Wees wat milder, het is haar eerste bericht.
Boyfriend
10-11-2002, 02:48
Origineel gepost door Junkie
Wees wat milder, het is haar eerste bericht.
Wie zo'n topics start, tijdens zo'n tijd, en nog voor een meisje, die heeft een harde aanpak nodig, zodat deze soort topics geen invloed zouden mogen hebben op de minder, euhm, sterke mensen, in figuurlijke zin dan wel, op deze forum:D
oeff :D
Boyfriend
10-11-2002, 03:01
ERGSTE VAN AL, ALS HAAR GEGEVENS DAN WEL KLOPPEN, HET KIND IS MAAR 15 JAAR OUD
Boyfriend
10-11-2002, 03:05
Origineel gepost door MissHajar
ahh gewoon kinderachtig mens je moet nog nie eens met vriendjes beginnen met jou leeftijd straks pakken ze je nog:D
right........... :rolleyes:
Origineel gepost door SweetChahrazad
iK heb iemand op het oog maar altijd met me stomme kop als een jongen die ik leuk vind in de buurt komt dan schaam ik me en durf niks te zeggen .... en dan gaat alles helemaal mis
Ik heb nu iemand op het oog en weet niet hoe ik me moet gedragen maar willen jullie me wat tips geven ik heb jullie echt nodig !!!...
-xxx- Groetjes en kusjes op jullie wang ;)
Trek zijn aandacht door hem totaal te negeren...
MrEsco
Begin al te oefenen door deze reply te negeren
Origineel gepost door SweetChahrazad
wielie wielie ik kreeg weer bijna hardaanval :eek: :eek: :eek:
Beter ga je naar school en let je dit keer op!
Het is hartaanval ipv hardaanval!
MissBlaBla
10-11-2002, 10:19
Kijk nou hoe jullie hier aan elkaar lopen te knagen...
Dit is zoooooooo anders geworden!
Laat dat arme kind toch! Ze vroeg om advies, geef het haar op een normale manier of hou je vingers thuis!
En waag het niet om mij nu aan te gaan vallen, ik geef jullie dan namelijk niks meer dan 'lucht' :p
BlaBla
ach trek je niks aan van die sympatieke mensen.......jouw vraag zal beantwoord worden maar alleen helaas door serieuse mensen maar die heb je hier maar weinig.........ik kan begrijpen dat mensen je te jong vinden....dat vind ik namelijk ook..maar het is jouw leven .........dus als jij je er klaar voor voelt.........waarom niet ?????/
blijf gewoon jezelf.....als het fout is gegaan wacht gewoon af jouw tijd komt nog.....misschien vinden jongens je inderdaad te jong...geef ze niet teveel aandacht als een jongen jouw echt leuk vind komt ie vanzelf wel op jouw af.....LAAT ZE MAAR ZWETEN.......
tazzzzzzzzzzz is ze omdat ze 15 is gelijk een kind....dat vind ik pas een kinderachtige reactie tfoe
BentDagilia
10-11-2002, 20:58
lekker jezelf zijn... Dan ben je op je leukst :) hopelijk En misschien hoef je dan helemaal niks te doen om indruk te maken..
Bent Dagilia
HoceimaChick
12-11-2002, 19:12
Origineel gepost door Bent Dagilia
lekker jezelf zijn... Dan ben je op je leukst :) hopelijk En misschien hoef je dan helemaal niks te doen om indruk te maken..
Bent Dagilia
dank jullie wel voor jullie berichtjes Dagilia , Chaimaa en sherine
:zwaai: :x
Boyfriend
12-11-2002, 19:14
Origineel gepost door HoceimaChick
dank jullie wel voor jullie berichtjes Dagilia , Chaimaa en sherine
:zwaai: :x
En de rest natuurlijk die z'n tijd hier in stak :D
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.