Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 6 bijna 7 weken al niet meer ongesteld..

Pagina's : [1] 2

S_chamalia
10-06-2009, 15:40

In hoeverre is dit normaal, of is het juist ernstig? Zijn er meiden hier bekend mee??

S_chamalia
10-06-2009, 15:46
Iemand? Begin me nu wel echt zorgen te maken..

Nadia91
10-06-2009, 16:13
Komt het vaker voor? Zo ja, dan raad ik je aan om naar de huisarts te gaan.

S_chamalia
10-06-2009, 16:23
Komt het vaker voor? Zo ja, dan raad ik je aan om naar de huisarts te gaan. Nee dit is de eerste keer dat het gebeurd..

Warda26
10-06-2009, 17:04

Salaam alaykoum ik weet niet als je getrouwd bent of zo..maar heb je al gedacht aan een eventuele zwangerschap?

S_chamalia
10-06-2009, 17:41
Salaam alaykoum ik weet niet als je getrouwd bent of zo..maar heb je al gedacht aan een eventuele zwangerschap? Wa alaykoum Asalaam, Nee dat is niet mogelijk want ik ben ongetrouwd en dus nog maagd..

rachida_r
10-06-2009, 17:44
bij mij is het ook zo. een paar maanden regelmatig en daarna weer niet. ben nooit ermee naar huisarts gegaan.

Warda26
10-06-2009, 17:47
ik weet wel dat mijn schoonzussen dat ook hebben, maar ze hebben er altijd al last van gehad en de gynaecoloog had toen gezegd dat het niet erg was, alleen als ze zouden proberen zwanger te geraken dan zou het misschien wel voor problemen kunnen zorgen, als dit echter je eerste keer is dat je zoiets meemaakt zou ik er toch mee naar de dokter of gynaecoloog gaan..

S_chamalia
10-06-2009, 17:49
ik weet wel dat mijn schoonzussen dat ook hebben, maar ze hebben er altijd al last van gehad en de gynaecoloog had toen gezegd dat het niet erg was, alleen als ze zouden proberen zwanger te geraken dan zou het misschien wel voor problemen kunnen zorgen, als dit echter je eerste keer is dat je zoiets meemaakt zou ik er toch mee naar de dokter of gynaecoloog gaan.. Ja ben van plan morgen te gaan insha allah, ik ben echt bang moet ik zeggen..

S_chamalia
10-06-2009, 17:52
bij mij is het ook zo. een paar maanden regelmatig en daarna weer niet. ben nooit ermee naar huisarts gegaan. Is dat bij jou altijd zo geweest, zeg maar vanaf het begin of is die onregelmatigheid pas later gekomen? Ik ben namelijk al een aantal jaren ongesteld en hiervoor is het altijd regelmatig geweest..

___Tangaouia___
10-06-2009, 17:56
heey meid een nicht van mij heeft er altijd last van in de zomer dat ze een tijdje paar weken niet ongesteld wordt na de zomer is alles weer goed en komt het weer elke maand maar goed je kunt het beste langs je huisarts gaan. hier op m.nl zal iedereen verschillende dingen zeggen.

S_chamalia
10-06-2009, 17:59
heey meid een nicht van mij heeft er altijd last van in de zomer dat ze een tijdje paar weken niet ongesteld wordt na de zomer is alles weer goed en komt het weer elke maand maar goed je kunt het beste langs je huisarts gaan. hier op m.nl zal iedereen verschillende dingen zeggen. Ja dat is waar, maar ik ga morgen insha allah. Ik loop de hele tijd te piekeren daarom ook deze topic, ik wilde even nagaan of iemand er bekend mee was..

___Tangaouia___
10-06-2009, 18:48
Ja dat is waar, maar ik ga morgen insha allah. Ik loop de hele tijd te piekeren daarom ook deze topic, ik wilde even nagaan of iemand er bekend mee was.. kan ook te maken hebben met stress ofzo zwanger ben je niet komt goed inschallahh

S_chamalia
10-06-2009, 19:04
kan ook te maken hebben met stress ofzo zwanger ben je niet komt goed inschallahh Stress zou kunnen, heb een eindexamenperiode achter de rug.. maar ik ben nu alweer ontspannen vanwege de vakantie daarom begrijp ik ook niet dat het maar niet wil komen.. Ja insha allah komt het goed ya rabbie! Dankjewel voor je reacties in ieder geval.

DeadlyTamazight
10-06-2009, 21:34

oohh Ik zou me geen zorgen maken hoor. ik ben heel vaak om de 6 weken. Maar een bezoekje bij de dokter is niet verkeerd.

Pagina's : [1] 2