Bekijk originele versie : I just dont get it
Itsjustme
10-11-2002, 02:10
Hoi allemaal
Nou ik wil ff wat kwijt misschien ben ik de enige die het om me heen zie maar ik vind het dramatisch gewoon kijk mensen het is ramadan en ik werk in een winkeltje in het centrum anywayzz ik zie dus constant marokkaanse jongens met hun marokkaanse of nederlandse vriendinnetjes hand in hand is dat normaal ofzo tijdens ramdan?? mn collega's stonden ook versteld maar ik vraag me af of jullie dat ook zien i know het is hun leven maar, ik vind het maar strangeeee shit
NaDoR.ZiNa
10-11-2002, 02:19
Jah ik heb ook al veel van die mensen gezien en over dag vind ik dat wel raar dat je er zo bij loopt! savonds vind ik het een ander verhaal! maar jah moet iedereen maar lekker zelf weten wat ze doen tog??????
Ik vind dat je dat niet kan maken tegenover je geloofsgenoten, maar misschien weet niet iedereen dat.
MissBlaBla
10-11-2002, 10:35
Waarom mag je tijdens de ramadan niet met een meisje lopen??
Ze lopen alleen maar hoor... Wat ze verder doen of gedaan hebben, heb jij toch niet gezien ItsJustMe?
Moeten we nu tijdens de ramadan elk wezen van het ander geslacht negeren? 'Praten/lopen' is niet 'eten' dus laat mensen in hun waarde.... Dit vinik echt een zware minpunt van vele Marokkanen....
BlaBla
freemale
10-11-2002, 10:57
Er zijn veel hoor die de schijn ophouden. Rond 15u lopen ze van alles te doen en om 17u zitten ze met de ouders aan tafel en te praten over hoe o zo geweldig het vasten is...
voor die lui heb ik een boodschap: wat je doet moet je zelf weten maar houdt jezelf niet voor de gek
Itsjustme
11-11-2002, 09:35
Miss Blabla k weet niet of je het weet maar vasten betekent niet alleen niet eten, maar ook geen contact met mannen dus vriendjes en etc je mag zoieso geen vriendje daar niet van maar jah ramdan lijkt het mij vrij normaal dat je daar een beetjuu respect voor toont en ik zie ze niet alleen lopen maar echt hand in hand? wat is dat... en wat betreft laat mensen in hun waarde dat is mijn motto meissie ciaoo
Bleu_Sky
11-11-2002, 09:38
Als het alleen bij hand in hanf lopen blijft is het oke (het gaat om de gedachten die je er niet bij mag hebben)...
Voor de rest doe je het maar naar zonsondergang.........
Itsjustme
11-11-2002, 09:49
Kijk blue ik weet niet of het alleen bij hand in hand blijft dat weet alleen allah en die kan daar over oordelen maar ik persoonlijk vind het gewoon niet kunnen thats all
Itsjustme
11-11-2002, 10:30
ik heb geen vooroordelen ik zeg alleen wat ik zie en dat is een feit ik zie iets en ik zeg wat ik daarvan vind mag je tegenwoordig ook niet zeggen wat je vindt ofzo?? vrije meningsuiting kom op zeg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.