Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : en tip voor conie en andere vrouwen die door hun man worden mishandelt.......

LZN
05-05-2004, 23:39

Vrouw rijdt echtgenoot dood Uitgegeven: 3 mei 2004 16:12 HILVARENBEEK - Een 71-jarige man uit Hilvarenbeek is maandagmiddag overleden aan de gevolgen van een verkeersongeval in zijn woonplaats. De bejaarde man gaf zijn vrouw aanwijzingen bij het achteruitrijden met de auto. Daarbij reed ze over hem heen. Volgens de politie gaf de vrouw gas in plaats van te remmen toen haar man achter de auto stond. De man werd hierop tegen de muur gedrukt. Hij liep zware verwondingen op aan beide benen en overleed later in het ziekenhuis. en ongeluk kan gebueren toch ? :D.

NoisySilence
05-05-2004, 23:41
Was het een kaaskop?.

CitriC
05-05-2004, 23:41
Vrouwen en auto's..

NoisySilence
05-05-2004, 23:47
Origineel gepost door said2reffie weet ik dat ,deze tip ,is voor iederen bedoelt :D Een Marokkaan kan het niet zijn, die laat zijn vrouw echt geen MB busje sturen. Stel je voor dat zo'n pittige Marokkaanse mamma achter het stuur mag zitten, denk dat het niet blijft bij 2 vermorzelde benen maar al hajj in de huiskamer incl dat gevaarte, plat dus.

NoisySilence
05-05-2004, 23:53

Origineel gepost door said2reffie je hebt nu al mijn topic vervuild .niemand raegert meer op .blijf uit mijn topic weg wil je ? :kwaad: Ach joh val dood, corrie heeft toch een hekel aan turken dus die reageerd toch niet op jou :D

NoisySilence
05-05-2004, 23:59
Origineel gepost door said2reffie kan wel klopen dat ze hekel aan turken heeft ,maar weet het niet zekker , in ieder geval heeft ze geen hekel an marokkanen , en dat weet ik zekker ,want ik heb haar en keer en goei buert gegeven ,ja op en oude fiets moet je het leren zeggen ze tip voor jou misschien ,beetje aardig doen tegen haar :D Moet ik nu lachen of wat?. Ga spelen en laat mij met rust.