Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Weer slachtoffer van eerwraak Turkije

Pagina's : [1] 2

Aislin
05-05-2004, 22:16

Dit soort berichten maken me kots en kots misselijk. Wat beweegt mannen om hun bloedeigen kind te doden in plaats van de steun te geven die ze behoort te krijgen. Waarom wordt hier niet tegen geprotesteert??????? Duizenden vrouwen en meisjes die jaarlijks de dood in worden gejaagd omdat het vrouwelijke geslacht de eer tussen haar benen heeft zitten. Afschuwelijk!!!!!!! donderdag, 29 april 2004 14:41 Drie aanklachten wegens Turkse eerwraak-moord ISTANBUL - De Turkse justitie heeft de vader, de broer en een oom van een eerwraakslachtoffer aangeklaagd wegens moord. Zij vonden dat het veertienjarige meisje dood moest omdat zij de eer van haar familie bezoedelde na een reeks verkrachtingen. Dit meldde het Turkse persbureau Anatolië donderdag. De drie mannen blijven in hechtenis. Meer dan tien andere familieleden, die hadden deelgenomen aan een familieberaad over de moord, zijn weer op vrije voeten. De Turkse media besteedden woensdag veel aandacht aan de zaak van de veertienjarige Nuran Halitogullari, die vorige maand op weg naar een markt in Istanbul door een man werd ontvoerd en verkracht. De ongeveer twintigjarige man hield het meisje vier dagen in zijn huis gevangen, waar hij zich herhaalde malen aan haar vergreep. De politie hield hem aan en bracht Nuran terug naar haar ouders. Thuis was er geen blijdschap over de terugkeer van de tiener, maar woede omdat zij de goede naam van de familie had bezoedeld. Daarom wurgden haar vader en haar zeventienjarige broer haar met een stuk elektriciteitsdraad. Zij begroeven het lijk in een bos. Elk jaar sterven in Turkije tientallen vrouwen door dergelijke eerwraakmoorden. De meeste gevallen doen zich voor in het zeer conservatieve zuidoosten van het land. Families laten de moord vaak plegen door een minderjarige omdat voor hen de straffen minder streng zijn. ANP

NoisySilence
05-05-2004, 22:17
Aziatische kinderen weer slachtoffer van pedofiele kaaskoppen :haha:

SoleCuoreAmore
05-05-2004, 22:21
Origineel gepost door NoisySilence Aziatische kinderen weer slachtoffer van pedofiele kaaskoppen :haha: :vingers: :regie: *&^% T*R*NG L*ER Wat is dat nou weer voor een K*T-Opmerking! Altijd dat denigrerende naar 'kaaskoppen' . Debiel. Ik walg van jouw soort, bekrompen idioot. :ego: En over het artikel.... :( .... Afschuwelijk. Ik vind ook dat er soort van protesten ervoor moeten zijn.

Aislin
05-05-2004, 22:25
Zeg Noisy ga ergens anders vervelend lopen doen, je zit gewoon topics te verstieren met je dom gelul. Gelieve je ook uit deze topic te verwijderen.

NoisySilence
05-05-2004, 22:28

Origineel gepost door SoleCuoreAmore :vingers: :regie: *&^% T*R*NG L*ER Wat is dat nou weer voor een K*T-Opmerking! Altijd dat denigrerende naar 'kaaskoppen' . Debiel. Ik walg van jouw soort, bekrompen idioot. :ego: En over het artikel.... :( .... Afschuwelijk. Ik vind ook dat er soort van protesten ervoor moeten zijn. Negeer mij dan, laat me raden, je had even zin om kinderachtig te doen dus had je de ultieme kans om nu je frustraties te ventileren :haha: Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

SoleCuoreAmore
05-05-2004, 22:31
Ja man. Had ik even zin in. :rolleyes: Nee, je praat gewoon dom uit je nek. Je weet gewoon niet eens wat je zegt. Je komt over als een racist (jaja, zijn er veel van dat soort onder Marokkanen) en ik haat racisten. Welk afkomst dan ook. Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

SoleCuoreAmore
05-05-2004, 22:32
Origineel gepost door Aislin Dit soort berichten maken me kots en kots misselijk. Wat beweegt mannen om hun bloedeigen kind te doden in plaats van de steun te geven die ze behoort te krijgen. Waarom wordt hier niet tegen geprotesteert??????? Duizenden vrouwen en meisjes die jaarlijks de dood in worden gejaagd omdat het vrouwelijke geslacht de eer tussen haar benen heeft zitten. Afschuwelijk!!!!!!! ANP Inderdaad, niet normaal. Je bloedeigen kind... Allah swt. ziet alles..... Die mensen kunnen er niet ongestraft mee wegkomen :kwaad: Ik doe mee als er protesten komen.

SoleCuoreAmore
05-05-2004, 23:38
Nee, ben geen racist. Bij iemand horen die neerkijkt op een ander omdat ze dezelfde taal niet spreken (bij wijze van...) Never.

Aislin
05-05-2004, 23:49
Omdat dit niet alleen in Turkije plaatsvind. Ik ben trouwens gene lid van turkijke.nl

Aislin
05-05-2004, 23:54
Toch jammer dat velen niet de problematiek inzien van eerwraak.

SoleCuoreAmore
05-05-2004, 23:58
Ja inderdaad. Volgens mij interesseert het mannen sowieso niet zoveel. (niet vervelend bedoelt naar de heren. ) Maar wij vrouwen moeten dan maar voor elkaar opkomen. ;) Mannen zijn vaak niet het slachtoffer van eerwraak vandaar misschien dat ze er &*^%$ op reageren.

NoisySilence
06-05-2004, 00:02
Toch jammer dat vele kaaskoppen niet inzien hoe gevaarlijk de Joden zijn voor de mensheid.

NoisySilence
06-05-2004, 02:22
Origineel gepost door dot_nl Tja mag ik hieruit opmaken dat je achter zulk een besluit staat? en als jou kind (nu of later) ook vermoord zou worden als het al inmens geleden heeft onder een verkrachting? verder (als je al moslim bent, blijkt niet uit je reacties) zul je ook geloven dat jou god niet alleen kijkt naar wat je doet maar ook hoe je bv hier reageerd. Zit niet echt veel menselijkheid in... Is natuurlijk een in en in trieste zaak, gelukkig ziet ook een land als turkije dat in na heftige politieke druk. Het schenden van mensenrechten is immers dat wat hen al jaren tegenhoud om bij de eu te treden. De priester heeft gesproken, amen. Ik heb het oprecht met die arme Turkse kindertjes te doen. naast de klappen als gevolg van 'eer'wraak moeten ze nu ook extra oppassen voor Janssen en Dutroux die in een jong ventje of meisje een gebraden kip zien, de grenzen zijn toch 'open'. Jij als zgz priester zal daar geen zonde in zien, immers priesters leggen wel eens vaker het verkeerde 'kruisje' in menig kinderhandje :D Tegenhouden om de EU niet binnen te treden zegt ie, ga een eind fietsen joh. Iedereen die smeekt om in dit duisternis te mogen treden, verdient een hamer op zn kop. :D Bespaar me je cliché-blaat aub.

NAdiAtje123
06-05-2004, 07:18
kijk het is van de zotte dat eerwraak-gedoe en vooral als je kind eerst nog eens verkracht is, en dan door de persoon waarvan verwacht wordt dat die onvoorwaardelijk van je houd! vermoord worden..........in turkije maar kijk eerst eens in nederland wat er allemaal gebeurd, groepsverkrachting, homo-ontmoetingsplekjesverkrachting sjo wat een woord, kinderen die op onverklaarbare wijze van het balkon "vallen" kindermishandeling, misbruik en noem maar op, dan kun je zo een reactie als die van noisy..... verwachten op een verkeerde manier ge-uit wellicht, maar we kunnen beter dichter bij huis beginnen met het demonstreren een betere wereld............... begin bij jezelf!

Pagina's : [1] 2