Bekijk originele versie : help nood is hoog wat moe/kan ik doen
tonymontana
05-05-2004, 22:02
ik heb een email daar mn twee vriendingen gestuurd dat ik met vriendin 1 om die datum met haar uit eten ga nu krijgt vriendin 2 die zelfde mail om dat ik per ongeluk haar mail bij deed :eek: wat moe ik doen :eek: help wat kan ik doen help :eek:
van af vandaag staat mn tel uit laters :eek:
tonymontana
05-05-2004, 22:06
wat wat ga ergens anders jammeren ik wil advies zied zied wat voor leugen zal jij geloven vertel mij die :)
bailagirl
05-05-2004, 22:08
mmmhh vertel die 2de vriendin dat je vriend/broer dat mailtje naar haar stuurde vanaf jouw email.. het mailtje was van jou vriend/broer naar zijn vriendin... :)
Dus niet voor haar bedoeld :D
misSanae
05-05-2004, 22:35
Heb je weleens aan de waarheid gedacht..???
BrOeRtJe
05-05-2004, 22:43
Origineel gepost door tonymontana
ik heb een email daar mn twee vriendingen gestuurd dat ik met vriendin 1 om die datum met haar uit eten ga nu krijgt vriendin 2 die zelfde mail om dat ik per ongeluk haar mail bij deed :eek: wat moe ik doen :eek: help wat kan ik doen help :eek:
van af vandaag staat mn tel uit laters :eek:
Zeg dat het je tweedde persoonlijkheid was die haar dat mailtje stuurde en dat je eigenlijk sychofreen bent. :D
Je schaamde je om het haar te vertellen, omdat je bang was dat ze je zou verlaten :rolleyes:
Origineel gepost door bailagirl
mmmhh vertel die 2de vriendin dat je vriend/broer dat mailtje naar haar stuurde vanaf jouw email.. het mailtje was van jou vriend/broer naar zijn vriendin... :)
Dus niet voor haar bedoeld :D
Criminal mastermind at work..
Origineel gepost door misSanae
Heb je weleens aan de waarheid gedacht..???
BEN JE NOU HELEMAAL? NIET DOEN!!!
misSanae
05-05-2004, 22:54
Origineel gepost door Benkiro
BEN JE NOU HELEMAAL? NIET DOEN!!!
WEL DOEN!!! EERLIJKHEID DUURT HET LANGST... :cool:
hahahahaha zeg tegen vriendin nummer 1 dat het voor haar was bedoeld maar dat je perongeluk je klasgenote hebt aangemeld (vriendin 2) en bij vriendin 2 zeg je dat je haar een mailtje stuurde dat je met haar uit eten wilde, maar jammer komt er net iets tussen dus mag ze het tegoed voor je houden voor de volgende keer....
tip als je met vriendin 1 uit eten gaat, ga dan niet naar the place wat je op mail heb gezet, want de kans is groot dat ze daar TOEVALLIG aanwezig is om te checken of alles wel klopt :D
succes
ps!! heb je in de mail namen genoemd of niet? tip voor de volgenden keer, noem ze schatje, lieverd maar gebruik nooit namen :zwaai: :giechel:
doe alsof je ziek bent en zeg tegen beide dat je niet kan :)
mercedesje
07-05-2004, 16:26
Blijkbaar heb je geen wachtwoord om het te verwijderen,
maar wat ik zou geloven is niets wat je op dat moment zou zeggen, dus het enige wat je kan doen, is op die tijdstip bij die eerste vriendin wezen, geen enkel smoesje helpt nu, ze zal zekers niet dom zijn!!!
Maakt niet uit wat je zegt! heb je er namen bij gezegd, als je woordjes zoals schatje enzo erbij hebt geplaatst dan zeg je gewoon dat ie voor haar bestemd was!
DOMPIE!!!
Succes!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.