Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nieuwste mode van marokkaanse kleding....!!

PerfectTangawia
05-05-2004, 21:30

ik heb een nieuwe kledinglijn besteld vanuit marokko... ik heb diverse moderne marokkaanse kledij te koop.. waaronder: djeleba.. jabadore kaftans enz enz en ze worden op jou maat gemaakt in marokko ik heb nog geen winkeltje maar je kan bij mij thuis een kijkje komen nemen.. mocht je geintresseerd zijn en een kijkje willen nemen pm me Tangawia....

SweetRose
05-05-2004, 21:43
Origineel gepost door PerfectTangawia ik heb een nieuwe kledinglijn besteld vanuit marokko... ik heb diverse moderne marokkaanse kledij te koop.. waaronder: djeleba.. jabadore kaftans enz enz en ze worden op jou maat gemaakt in marokko ik heb nog geen winkeltje maar je kan bij mij thuis een kijkje komen nemen.. mocht je geintresseerd zijn en een kijkje willen nemen pm me Tangawia.... Hey meisje.. :D Je weet niet hoe hard ik het zou appreciƫren mocht je er foto's van hebben....:o Ik woon namelijk beetje te ver van jou om zomaar te komen..Ik wil eerst weten wat me te wachten staat, begrijp je?! :zwaai:

nadoria_zinador
05-05-2004, 22:05
Waar woon je dan,want ik wil graag ook eerst foto's als je die hebt..

PerfectTangawia
05-05-2004, 22:08
ik woon in hilversum ik zal proberen foto's te maken als er iemand voor me model wil staan.. maar ik heb ze nu nog niet...... maar voor als je een keer langs wil komen dan mag dat.. tangawia

RealFaiza
05-05-2004, 23:35

oooh wat voor sort jurken heb je dann ....enneh hoeveel gaan ze dan ongeveer kosten want ik heb er een paar nodugg

MissBlaBla
06-05-2004, 10:43
Inderdaad, wat zijn de prijzen ongeveer? BlaBla

Berberia83
06-05-2004, 10:49
Ik wil wel een keer langskomen. Kan dat?

missy_magrebia
06-05-2004, 12:26
Hoi meid, ik zou het ook fijn vinden om foto's te zien en wat zijn ongeveer de prijzen?

Shaimaa
13-05-2004, 10:45
Heb je ondertussen al fotos van je kleding? Zo ja mag je ze sturen naar => Shaimaatje82@hotmail.com bedankt :D

naomi23
13-05-2004, 12:14
PerfectTangawia ik vroeg me af of je al wat foto's hebt van je kledinglijn? Zoja wil je me wat foto's + prijs naar me toesturen? N_dolfijntje79@hotmail.com