Bekijk originele versie : vechtpartij
Nou ik heb me net toch een vechtpartij op mijn werk gehad heeee (niet zelf, maar 2 anderen) .... :eek: .... Wat zouden jullie doen, er tussen springen / toekijken / weglopen / aanmoedigen / meevechten?????
jasmina
SoleCuoreAmore
05-05-2004, 21:06
Weglopen, zo een lafaard ben ik wel. ;)
miss_kaftan
05-05-2004, 21:07
Aanmoedigen......natoerlijk! :hihi:
Coward..... :p .............. ;)
mocro_souhaila
05-05-2004, 21:08
Tussenspringen en ze uit elkaar proberen te halen..ookal krijg ik klappen..ik kan er niet tegen als mensen gaan vechten :(
Origineel gepost door miss_kaftan
Aanmoedigen......natoerlijk! :hihi:
:hihi:
oogcontact
05-05-2004, 21:09
met jou mooie handen samen genieten
Origineel gepost door mocro_souhaila
Tussenspringen en ze uit elkaar proberen te halen..ookal krijg ik klappen..ik kan er niet tegen als mensen gaan vechten :(
Ja ik ben er ook tussen gesprongen, ze uit elkaar gehaald en naar de kamer gestuurd, ik zit onder de krassen en blauwe plekken man (waren 2 meiden)
87zahra87
05-05-2004, 22:36
wahahahahah zo grappig!!!
maar ik zou ze zeker ook uitelkaar hebben gehaald!
BrOeRtJe
05-05-2004, 22:39
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Nou ik heb me net toch een vechtpartij op mijn werk gehad heeee (niet zelf, maar 2 anderen) .... :eek: .... Wat zouden jullie doen, er tussen springen / toekijken / weglopen / aanmoedigen / meevechten?????
jasmina
Ligt eraan of ik ze mag of niet!
Zijn of is het een mattie van mij, dan spring ik ertussen
If i can't stand the guys/ girls dan kijk ik toe :D
misSanae
05-05-2004, 22:40
Origineel gepost door Simo_en_jasmina
Ja ik ben er ook tussen gesprongen, ze uit elkaar gehaald en naar de kamer gestuurd, ik zit onder de krassen en blauwe plekken man (waren 2 meiden)
Goed van je, ik zou waarschijnlijk gewoon toekijken, veelste bang dat ik klappen vang.. :)
Als het om 2 meiden gaat, gewoon toekijken. Als je geluk hebt scheuren ze elkaars shirts open, zie je tenminste nog een paar tieten rondspringen
:p
DaNGeRouZLy
05-05-2004, 23:02
ik ga er echt niet tussen springen niet dat ik bang ben voor klappen ofzo maar wel dat iemand me met haar nagels openkrabt en ze aids heeft ofzo laister
:regie:gewoon keihard gaan schreeuwen waarom helpt niemand:hihi:
als het een bekende is dan is het een ander verhaal
tonymontana
05-05-2004, 23:05
gewoon een 9 mili tussen gooien zeker weten dat er een winnaar is en t gevecht is ook snel geklaard :wijs:
riffiagirl18
06-05-2004, 10:42
IK ZOU GAAN HUILEN :huil:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.