Bekijk volle/desktop versie : Wie o wie heeft voor mij ....



09-06-2009, 10:34
Ahlan Dames,

Wie o wie heeft lekkere recepten die je makkelijk en snel kan bereiden?
Heb totaal geen idee wat ik vanavond te eten moet maken.

Ik werk wel de hele dag t/m 17:30 daarna kind ophalen bij de opvang en dan naar huis. Dus ik heb niet veel tijd om uitgebreid te koken.

En wie van jullie heeft de recept van vis pastilla en graag met foto’s stap voor stap uitleg aub. wil het eens uitproberen. Ben zwanger en heb er zo’n trek in en heb het nog nooit gemaakt.

Heb het wel meerdere malen besteld bij Arabia voor € 85,- per pastilla…ik vind het wel erg prijzig.

Maar goed, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen .

Groetjes

09-06-2009, 11:28


zoveeeeeeeeeeeeeel kokinnetjes online en niemand heeft een recept!

09-06-2009, 12:50
een snel recept wat ik vaak maak en ook nog eens lekker is?

wat heb je nodig:

gehakt
ui
nasikruiden
peper
gember
knoflook
zout
vogeltongen
water
tomatenpuree of soep



neem een uit en snij dat fijn, doe het in een pas en bak het goed, doe daarna het gehakt erbij en bak het goed door!...doe dan wat gember, zwarte peper, zout en knoflook bij...roer dit weer goed door...gooi er nu een zakje nasikruiden door en je volgeltongetjes meng dit goed en voeg dan het water erbij, best veel want de vogeltongen nemen veel water op!...als je ziet dat het bijna klaar is (ondertussen wel blijven roeren) doe je een beetje tomatenpuree gemengd met water of soep met water door...blijven roeren en dan is je gerecht klaar!...dit heb je echt zo in een half uurtje gedaan!

je kan er eventueel een wortel in het begin mee bakken, wel klein snijden!

visbestilla, ik maak altijd die van xxxxxxxxx!...is een heerlijke bestilla! heb alleen het recept niet bij de hand!