Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bruidsjurk met hijab!!!!!

Marrakchia_86
05-05-2004, 20:00

Salama aleikoum, Mijn zus gaat aanstaande zomer ensha allah trouwen en is op zoek naar een bruidsjurk met hijab.... Alleen is die nergens te vinden tenminste dat lijkt zo.... Weet je een winkeltje of een adres of een kennis die zo'n jurk heeft? PLease mail me dan of stuur een pm........... Zazakoum allah gairan :zwaai:

salma1
09-05-2004, 19:29
assalaam aleikoum zuster. ik heb hier paa g egevens voor je. Ik heb ook mijn bruidsjurk met hijaab bij hun laten maken. hij is echt prachtig daarom is een aanrader inshaeALLAH De winkel gegevens zijn. sazomo mode kanaalstraat 205 3531 ch utrecht tel.030-2459319 ik hoop je hiermee geholpen te hebben inshaeALLAH

Mrs_Iblies
17-05-2004, 10:55
Ikheb gehoord dat negaffa jamila badri uit amsterdam noord , hele mooie bruidsjurken heeft met hoofddoeken... Ik heb helaas haar nummer niet ....

Ra7ma_fi_Eldien
17-05-2004, 16:00
Origineel gepost door Mrs_Iblies Ikheb gehoord dat neggafa jamila badri uit amsterdam noord , hele mooie bruidsjurken heeft met hoofddoeken... Ik heb helaas haar nummer niet .... Salaam Allaykoem serieus?? weet je het zeker dat zij met hoofddoeken heeft...

zoubida
17-05-2004, 17:02

In Rotterdam heb je een surinaamse vrouw die het allerlei soorten jurken verhuurt en verkoopt. Ook met hoofddoek. Alleen ik kan niet op haar adres komen. Het is die hele druk multiculturele straat vlakbij de stad wajoooo hoe heet het nou :kwaad: Ik ga even goed denken en dan laat ik het je zien.

Marrakchia_86
17-05-2004, 19:31
bedoel je kruiskade?????????????????????

Ra7ma_fi_Eldien
17-05-2004, 23:26
Salaam Allaykoem N3aam ik ben wel eens die winkeltje binnen gelopen voor de gein! Ik heb ze ook gezien.. Ze waren Mesha Allah mooi ja.. Het was op de kruiskade. wa salaam Allaykoem