Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vraagje aan de heren

Pagina's : [1] 2 3 4

ChebMami
09-11-2002, 22:09

sallaam stel je loopt in de stad en ziet een prachtig meisje (moslima) hoe zou je haar dan benaderen??? zou je het op de ouderwetse manier doen haar achtervolgen en dan om gelijk om haar hand vragen??? of zou je haar aanspreken zo ja hoe doe je dat dan? veel meisjes gaan dan verkeerd over hem denken dus vertel :zwaai:

Boyfriend
09-11-2002, 22:10
Jij kijkt al direct naar het uiterlijk, laat je niet bedriegen of vangen door het uiterlijk van het meisje ! Onder die hoofddoek zit misschien de hersenen van cheytan verborgen :D

Hindaatje
09-11-2002, 22:10
ik ben geen jongen maar tog wil ik ff reageren;) de meeste gebruikte manier is..........Ey Ey..Psstttttttttttttttttt...Zinaaaaa....enz. THE WRONG WAY:)

Boyfriend
09-11-2002, 22:15
Origineel gepost door angel21 :haha: :haha: :haha: Have you been there Boyfriend? ;) :kwaad: NO.......

Marocca
09-11-2002, 22:19

Origineel gepost door Boyfriend Jij kijkt al direct naar het uiterlijk, laat je niet bedriegen of vangen door het uiterlijk van het meisje ! Onder die hoofddoek zit misschien de hersenen van cheytan verborgen :D hahahah!!!!!!!! dat is waar.....in sommige gevallen he!!Maar je mag ze niet allemaal over dezelfde kam scheren ook ni!!!ma ik begrijp wat je bedoelt!! :D sorry dat ik als meisje reageer he!!! ;)

Boyfriend
09-11-2002, 22:22
Origineel gepost door Marocca hahahah!!!!!!!! dat is waar.....in sommige gevallen he!!Maar je mag ze niet allemaal over dezelfde kam scheren ook ni!!!ma ik begrijp wat je bedoelt!! :D sorry dat ik als meisje reageer he!!! ;) Nee doe ik nooit, ik zei "het" meisje, dus geen veralgemening :jeweetog: hmmmmmmmmmmmmmmmm alhoewel :D :zwaai:

Marocca
09-11-2002, 22:23
Origineel gepost door Boyfriend Nee doe ik nooit, ik zei "het" meisje, dus geen veralgemening :jeweetog: hmmmmmmmmmmmmmmmm alhoewel :D :zwaai: wa???!!!!!!!!!!! :kwaad: wilde daarmee iets zegge ofwa?!!!! :stout:

Cyclop
09-11-2002, 22:25
als je dat doet bij mijn zusje dan zijn jou dagen geteld mijn friend

Boyfriend
09-11-2002, 22:26
Origineel gepost door Marocca wa???!!!!!!!!!!! :kwaad: wilde daarmee iets zegge ofwa?!!!! :stout: neee wil dermee niets zeggen :engel: :D :stout:

Marocca
09-11-2002, 22:35
Origineel gepost door Boyfriend neee wil dermee niets zeggen :engel: :D :stout: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

PABLO_ESCOBAR
09-11-2002, 22:57
Origineel gepost door ChebMami sallaam stel je loopt in de stad en ziet een prachtig meisje (moslima) hoe zou je haar dan benaderen??? zou je het op de ouderwetse manier doen haar achtervolgen en dan om gelijk om haar hand vragen??? of zou je haar aanspreken zo ja hoe doe je dat dan? veel meisjes gaan dan verkeerd over hem denken dus vertel :zwaai: Ik heb ooit lang geleden iets gelijkaardigs meegemaakt. Er was een marokkaans meisje dat ik ken de van zien. Zij kende mij van horen en zien maar niet persoonlijk. Ik durfde haar niet aan te spreken dus had ik er niks beters op gevonden dat haar te volgen. Zo wist ik waar ze naar school ging en heb een vriendin gevraagd om haar een briefje te geven. Daarin stond dat ze naar de boekhandel de sleghte moest gaan, bovenste etage afdeling religie. Daar lag een duitse vertaling van de koran,achteraan in het boek lag een brief voor haar. De reden dat ik de duitse vertaling koos was omdat ik zeker moest zijn dat dat boek niet verkocht zou zijn tegen de tijd ze naar de sleghte zou komen. De reden dat ik de brief niet gelijk aan die vriendin gaf was omdat ik haar niet vertrouwde. Op de manier kon ik nagaan of het meisje waarin ik geinteresseerd was zelf die brief zou komen halen. Ik stond ook in de boekhandel maar een etage lager. Ik zag haar die briefr halen.

Boyfriend
09-11-2002, 22:58
Origineel gepost door angel21 sorry, was maar een vraag hoor :( :traan1: :huil: Be not Sad, be not Afraid :D it's only me :rolleyes: was maar een antwoordje :(

Hindaatje
09-11-2002, 22:59
Origineel gepost door PABLO_ESCOBAR Ik heb ooit lang geleden iets gelijkaardigs meegemaakt. Er was een marokkaans meisje dat ik ken de van zien. Zij kende mij van horen en zien maar niet persoonlijk. Ik durfde haar niet aan te spreken dus had ik er niks beters op gevonden dat haar te volgen. Zo wist ik waar ze naar school ging en heb een vriendin gevraagd om haar een briefje te geven. Daarin stond dat ze naar de boekhandel de sleghte moest gaan, bovenste etage afdeling religie. Daar lag een duitse vertaling van de koran,achteraan in het boek lag een brief voor haar. De reden dat ik de duitse vertaling koos was omdat ik zeker moest zijn dat dat boek niet verkocht zou zijn tegen de tijd ze naar de sleghte zou komen. De reden dat ik de brief niet gelijk aan die vriendin gaf was omdat ik haar niet vertrouwde. Op de manier kon ik nagaan of het meisje waarin ik geinteresseerd was zelf die brief zou komen halen. Ik stond ook in de boekhandel maar een etage lager. Ik zag haar die briefr halen. :hihi:

ChebMami
09-11-2002, 23:01
sallaam wat is dit 12 keer gereageert 1 serieus antwoord mharbaaaa :confused:

PABLO_ESCOBAR
09-11-2002, 23:05

Origineel gepost door ChebMami sallaam wat is dit 12 keer gereageert 1 serieus antwoord mharbaaaa :confused: misschien zien ze dit als grap of hebben ze niks (zinnigs) te vertellen :D

Pagina's : [1] 2 3 4