Bekijk originele versie : Actie ''Eneco Groenvast'' Wie heeft ervaring ermee en weet er meer over???
Suiker-Klontje
08-06-2009, 20:08
Wie kan me wat vertellen over de actie Eneco Groenvast dat voordeliger zou moeten zijn en je 240 Euro mee kan besparen op basis van een jaar.
Huidige tarief volgens hen is 1607 Euro en het tarief van Eneco Groenvast is 1367 Euro.
Voordeel is 240 Euro.
Dit op basis van een verbruik van 3350 kWh elektriciteit en 1600 m3 gas per jaar.
Zitten er haken en ogen aan? Vertel mij de adders die onder het gras liggen?
Ik betaal nu momenteel 72,- Euro per maand aan licht en gas via Eneco.
Op jaarbasis is dat 864 Euro.
Nou is het aanlokkelijk om over te stappen op Eneco Groenvast, maar schijn bedriegt wel vaker door eisen en voowaarden die eraan vastkleven.
Kortom: graag info en mij beetje wegwijsmaken aub.:goedzo:
Waarom zouden ze goedkoper aanbieden? Niemand geeft zomaar geld weg. Hier zit een addertje onder het gras,
Ik had een keer een training gevolgd over energiemaatschapijen en wat blijkt per 1 juli gaan alle energie bedrijven hun prijzen verlagen,dus eneco komt met deze aanbieding,maar stel dat je gewoon blijft zoals je nu zit,zal het per 1 juli nog goedkoper worden dan de actie die ze nu hebben.
Suiker-Klontje
08-06-2009, 23:40
Waarom zouden ze goedkoper aanbieden? Niemand geeft zomaar geld weg. Hier zit een addertje onder het gras,
Ik had een keer een training gevolgd over energiemaatschapijen en wat blijkt per 1 juli gaan alle energie bedrijven hun prijzen verlagen,dus eneco komt met deze aanbieding,maar stel dat je gewoon blijft zoals je nu zit,zal het per 1 juli nog goedkoper worden dan de actie die ze nu hebben.
Ja dat kan wel kloppen, maar het lijkt me wel handig om te weten zeg maar, wat de mogelijkheden en beperkingen zijn met deze actie.
Hoe de berekening wordt gemaakt en gehanteerd waardoor iemand een voordeel uit kan slaan van 240 Euro.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.