Bekijk volle/desktop versie : Loempiavellen over, wat kan ik ermee doen?



08-06-2009, 17:01
Salam dames,

Heb net loempiavellen met gehakt gevuld maar nou heb ik veel vellen over, wat kan ik ermee doen?
Kunnen ze nog terug in de vriezer of koelkast of kent iemand een lekker recept ermee, ik heb wel alleen tonijn in huis dus geen kip/vlees


Mijn dank is groot

08-06-2009, 17:11


Probeer de combinatie van groenten, tonijn en mais eens..

08-06-2009, 19:01

Citaat door Konijntje:
Salam dames,

Heb net loempiavellen met gehakt gevuld maar nou heb ik veel vellen over, wat kan ik ermee doen?
Kunnen ze nog terug in de vriezer of koelkast of kent iemand een lekker recept ermee, ik heb wel alleen tonijn in huis dus geen kip/vlees

Mijn dank is groot

Ze kunnen terug in de diepvries mits je ze onmiddellijk er terug insteekt maar dat is niet het geval bij jou ofwel? Nee toch? Als je tonijn hebt dan zou ik ze vullen met tonijn. Heb ze eens met tonijn gedaan, olijven, champignons, ui, kosbar, sjalot enz en vond ze echt lekker en niet zwaar.

09-06-2009, 11:03
Thanx dames voor jullie reacties!

Hoelang kan ik ze nog in de koelkast bewaren want heb er vandaag niet zo'n zin in

10-06-2009, 12:41


salaam zuster wat ik lekker vind is loempia vullen met geraspte kaas, olijven in het klein snijden met tonijn alles mengen en dan vullen...moet je proberen het is echt lekker...

ik hoor het wel van je hoe het was..

beslama