Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : eerst lezen en dan kom je er achter waar het over gaat...

Pagina's : [1] 2

Noura20
09-11-2002, 20:45

Ja mensen jullie zien het goed..ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik welkom ben...Iwa dat was het.. Mijn naam is Noura...... Ik kom uit el hoeceima.... Ben heel veel jaartjes oud namelijk 20 jaar..... Ben een succesvolle werkende vrouw... En ja ben ook verloofd....(ja hoort ook bij) In de kikker land woon ik hier en daar..(zwerf overal rond) Iwa was het ongeveer...(jeetje mijn moeder roept mij weer..ik kan nog niet eens tien minuten zitten of ze roept mij weer...(iwa ja ik probeer zo veel mogelijk naar me ouders te luisteren)... ;) .alhoewel ze soms wel erg vervelend worden...zo nu hebben jullie een idee van mijn prive leventje... :maf2: :zwaai:

_MaJesTeiT_
09-11-2002, 20:46
Origineel gepost door Noura20 Ja mensen jullie zien het goed..ik ben nieuw hier en ik hoop dat ik welkom ben...Iwa dat was het.. Mijn naam is Noura...... Ik kom uit el hoeceima.... Ben heel veel jaartjes oud namelijk 20 jaar..... Ben een succesvolle werkende vrouw... En ja ben ook verloofd....(ja hoort ook bij) In de kikker land woon ik hier en daar..(zwerf overal rond) Iwa was het ongeveer...(jeetje mijn moeder roept mij weer..ik kan nog niet eens tien minuten zitten of ze roept mij weer...(iwa ja ik probeer zo veel mogelijk naar me ouders te luisteren)... ;) .alhoewel ze soms wel erg vervelend worden...zo nu hebben jullie een idee van mijn prive leventje... :maf2: :zwaai: Hierbij deze heet ik jou als eerste welkom....... Have fun en doe gezellig mee met iedereen........ ;) Aangenaam xx Saida

Noura20
09-11-2002, 20:50
Origineel gepost door Saida Hierbij deze heet ik jou als eerste welkom....... Have fun en doe gezellig mee met iedereen........ ;) Aangenaam xx Saida Zoo ik voel me gelijk welkom..bedankt Saida ;)

SAMMYGIRL
09-11-2002, 20:51
hai noura20 welkom enneee ik hoop dat je het hier naar je zin zal krijgen...... doei doei :zwaai: :zwaai: samira

Onslaught
09-11-2002, 20:55

heeeeeeee noura welkom meid gekkie meitje hahahahah , nee geintje:D nee nou ik ben onslaught en je zult veeel van me horen en zien :D ciaoooooo

Noura20
09-11-2002, 20:56
Origineel gepost door SAMMYGIRL hai noura20 welkom enneee ik hoop dat je het hier naar je zin zal krijgen...... doei doei :zwaai: :zwaai: samira Hee stadgenootje bedankt...jullie zijn echt schatjesss ;) :zwaai:

Noura20
09-11-2002, 20:58
Origineel gepost door Onslaught heeeeeeee noura welkom meid gekkie meitje hahahahah , nee geintje:D nee nou ik ben onslaught en je zult veeel van me horen en zien :D ciaoooooo Dat zal ik onthouden en ik hou je er aan.. ;) :blauwkus: :blauwkus:

_MaJesTeiT_
09-11-2002, 21:03
Origineel gepost door Noura20 Zoo ik voel me gelijk welkom..bedankt Saida ;) graag gedaan hoor.....ik wens je nog een gezegende ramadan toe.. http://www.kaartcentrum.nl/kaarten/kaarten/bakkie20020426.gif

SAMMYGIRL
09-11-2002, 21:05
Origineel gepost door Noura20 Hee stadgenootje bedankt...jullie zijn echt schatjesss ;) :zwaai: ja kijk uit den-haag zul je ze hebben he

Noura20
09-11-2002, 21:11
Origineel gepost door Kadir Welcome, welcome, en onthouden he, ik ben de gangsta turk hiero :( Heeee Kadir...zo ik voel me echt vereerd...ik zal jouw in de gaten houden... ;) :zwaai:

Noura20
09-11-2002, 21:12
Origineel gepost door SAMMYGIRL ja kijk uit den-haag zul je ze hebben he Dat zal ik onthouden... ;) :zwaai:

Noura20
09-11-2002, 21:14
Origineel gepost door Saida graag gedaan hoor.....ik wens je nog een gezegende ramadan toe.. http://www.kaartcentrum.nl/kaarten/kaarten/bakkie20020426.gif Ik wens jouw ook een fijne en gezonde ramadan...iwa wordt het koffie of lekkere marokkaanse thee met nehneh... :zwaai:

_MaJesTeiT_
09-11-2002, 21:18
Het wordt lekkere marokkaanse thee.....heb net gemaakt. wil jij ook een glaasje.... ;) proeven....... :)

Chaimaa
09-11-2002, 21:20
Welcome 2 the gekste marokaanse community op het net :zwaai: :bril:

Noura20
09-11-2002, 21:21

Origineel gepost door Saida Het wordt lekkere marokkaanse thee.....heb net gemaakt. wil jij ook een glaasje.... ;) proeven....... :) Zo die smaakt...mijn complimenten.. ;) ;) ;)

Pagina's : [1] 2