Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen Aan De Macht!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

Cina
09-11-2002, 20:21

Als vrouwen zouden regeren, zou er minder oorlog zijn dan als mannen zouden regeren...Wie is het hier mee eens? Ik zag net in een topic Jimpie zeggen: Origineel gepost door jimpie :kwaad: Als vrouwen zouden regeren dan was er geen ellende hoor... Het zijn mannen die oorlogje willen spelen... Ben jij het hier mee eens? Waarom wel, niet?

SweetRose
09-11-2002, 20:24
Origineel gepost door Cina Als vrouwen zouden regeren, zou er minder oorlog zijn dan als mannen zouden regeren...Wie is het hier mee eens? Ik zag net in een topic Jimpie zeggen: Ben jij het hier mee eens? Waarom wel, niet? eens want vrouwen vergeven elkaar sneller en zijn liever :D en oneens omdat niet alle mannen zo zijn...je hebt er op de wereld nog rondlopen waar je alleen van kunt dromen...:D

Dida
09-11-2002, 20:25
Origineel gepost door Cina Als vrouwen zouden regeren, zou er minder oorlog zijn dan als mannen zouden regeren...Wie is het hier mee eens? Ik zag net in een topic Jimpie zeggen: Ben jij het hier mee eens? Waarom wel, niet? uhhhh ben het er deels mee eens.. net zoals mannen zitten er slechte en goeie tussen.. dat geldt voor hetzelfde voor vrouwen.. ..maar denk persoonlijk zelf wel dat vrouwen het wel goed zouden doen..

Cina
09-11-2002, 22:31
Origineel gepost door elmarocani neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :D :zwaai: Waarom niet? :D

Boyfriend
09-11-2002, 22:33

pffffffffffff als de vrouwen aan de macht komen, is de wereld verdoemd ! :o

soumaya1
09-11-2002, 22:36
Origineel gepost door Boyfriend pffffffffffff als de vrouwen aan de macht komen, is de wereld verdoemd ! :o :kwaad: :kwaad: ECHT NIET DAN ZAL ER VREDE HEERSEN!!! :D

Cina
09-11-2002, 22:37
Origineel gepost door Boyfriend pffffffffffff als de vrouwen aan de macht komen, is de wereld verdoemd ! :o Kun je ook argumenten geven...? ;)

Miss_Sammy
09-11-2002, 22:37
Ik ben het zeker eens met het feit dat naarmate meer vrouwen regeren, er minder (kans) oorlog is. Mannen grijpen altijd te snel naar 'wapens' en zijn altijd veel agressiever. Vrouwen zijn nou eenmaal gevoeliger en sensueler en zullen nooit zo snel kiezen voor een lekkere langeafstandsraket. Mannen daarentegen doen dat zeker wel even gauw...of een atoombommetje, waarom ook niet? Al die wapens en macht zijn een verlengstuk van hun mannelijkheid, en zullen dus veel eerder worden (mis)(ge)bruikt. Maar ik moet zeggen dat de vrouwen die tot nu toe regeerden, ook niet een van de besten waren hoor. Neem bijv. Thatcher....was altijd wel in voor een oorlogje...of een van de huidige adviseurs van Bush. Wat die vrouwen gemeen hebben; niet echt een van de vrouwelijkste typen!

Miss_Sammy
09-11-2002, 22:38
Dus mooie (vrouwelijke) vrouwen opgelet!!! Zorg ervoor dat jullie het ver schoppen in de politiek, zodat we een wereld met minder oorlog krijgen!

Boyfriend
09-11-2002, 22:41
Origineel gepost door Cina Kun je ook argumenten geven...? ;) hmm argumenten? zéker ! hierzo : :D Ik heb vannacht een droom gehad Ik heb weer iets geleerd Ik zag de wereld op z'n kop En alles omgekeerd De avond was de ochtend Ik werd wakker in de nacht En alle dingen dansten voor m'n ogen En ik zag....... De wissel van de wacht Vrouwen aan de macht De regering was gevallen Voor de wet van vrouwelijk schoon De generaal die bracht alleen nog maar De kinderen naar school Geen vrouw achter de schermen meer Geen man als marionet De koningin had met gevoel De koning mat gezet Nee vrouwen zijn geen engelen Dat hoor je niet van mij Maar alles moet veranderen En het wordt langzaam tijd Voor een....... Wissel van de macht Vrouwen aan de macht Het was mooier dan ik dacht Wat ik zag vannacht Ik zag de vrouwen aan de macht En wat een mooie toekomst Vrouwen aan de macht Ze nemen ons uit eten En betalen het gelag Wij luisteren en lachen Zij doen voor ons hun best En ze maken carrière En ze sterven van de stress :D Ik zag de wissel van de wacht Ik zag de vrouwen aan de macht Ik zag de wissel van de wacht Ik zag de vrouwen aan de macht Vrouwen aan de macht yeah rightttttt :D :D :D

Cina
09-11-2002, 22:42
Origineel gepost door Boyfriend hmm argumenten? zéker ! hierzo : :D Ik heb vannacht een droom gehad Ik heb weer iets geleerd Ik zag de wereld op z'n kop En alles omgekeerd De avond was de ochtend Ik werd wakker in de nacht En alle dingen dansten voor m'n ogen En ik zag....... De wissel van de wacht Vrouwen aan de macht De regering was gevallen Voor de wet van vrouwelijk schoon De generaal die bracht alleen nog maar De kinderen naar school Geen vrouw achter de schermen meer Geen man als marionet De koningin had met gevoel De koning mat gezet Nee vrouwen zijn geen engelen Dat hoor je niet van mij Maar alles moet veranderen En het wordt langzaam tijd Voor een....... Wissel van de macht Vrouwen aan de macht Het was mooier dan ik dacht Wat ik zag vannacht Ik zag de vrouwen aan de macht En wat een mooie toekomst Vrouwen aan de macht Ze nemen ons uit eten En betalen het gelag Wij luisteren en lachen Zij doen voor ons hun best En ze maken carrière En ze sterven van de stress :D Ik zag de wissel van de wacht Ik zag de vrouwen aan de macht Ik zag de wissel van de wacht Ik zag de vrouwen aan de macht Vrouwen aan de macht yeah rightttttt :D :D :D Nog commentaar? :D

Lady_moi
09-11-2002, 22:44
jazekerrrrrrrrs yeah right

Miss_Sammy
09-11-2002, 22:46
Origineel gepost door Boyfriend hmm argumenten? zéker ! hierzo : :D Ik heb vannacht een droom gehad Ik heb weer iets geleerd Ik zag de wereld op z'n kop En alles omgekeerd De avond was de ochtend Ik werd wakker in de nacht En alle dingen dansten voor m'n ogen En ik zag....... De wissel van de wacht Vrouwen aan de macht De regering was gevallen Voor de wet van vrouwelijk schoon De generaal die bracht alleen nog maar De kinderen naar school Geen vrouw achter de schermen meer Geen man als marionet De koningin had met gevoel De koning mat gezet Nee vrouwen zijn geen engelen Dat hoor je niet van mij Maar alles moet veranderen En het wordt langzaam tijd Voor een....... Wissel van de macht Vrouwen aan de macht Het was mooier dan ik dacht Wat ik zag vannacht Ik zag de vrouwen aan de macht En wat een mooie toekomst Vrouwen aan de macht Ze nemen ons uit eten En betalen het gelag Wij luisteren en lachen Zij doen voor ons hun best En ze maken carrière En ze sterven van de stress :D Ik zag de wissel van de wacht Ik zag de vrouwen aan de macht Ik zag de wissel van de wacht Ik zag de vrouwen aan de macht Vrouwen aan de macht yeah rightttttt :D :D :D Hey boyfriend, ik kan uit jou argumenten niet opmaken dat als vrouwen aan de macht zouden komen, de wereld verdoemd zou zijn. De vraag aan t begin van deze discussie was n.l: of je vond dat wanneer vrouwen regeerden, er geen oorlog zou zijn. Uit jou gedicht kan ik wel opmaken dat t mis zou gaan op een aantal fronten....maar niet in de politiek. Sammy

Boyfriend
09-11-2002, 22:46
Origineel gepost door Cina Nog commentaar? :D YES :o Waarom koffie beter is dan vrouwen?????? Koffie ziet er 's ochtends goed uit. Je valt niet in slaap als je een kop koffie hebt gehad. Koffie kun je altijd heet maken. Je kunt overal koffie krijgen, zo veel en zo vaak als je wilt. Je ouders vinden het prima als je koffie zwart is (oei... -red.) Als de koffiepot lekt, kun je gewoon een keukenrol gebruiken. Als koffie te oud is, gooi je het weg. Hoe lelijk je ook bent: je kunt altijd een kop koffie vinden. Koffie is binnen tien minuten klaar. Instant koffie! Met melk en suiker is koffie nog lekkerder. Je krijgt geen problemen als iedereen jouw koffie mag proberen. Koffie op het werk brengt vaak ook nog eens een leuke juffrouw met zich mee. Koffie smaakt goed op elk moment van de maand. Koffie heeft nooit hoofdpijn. Koffie kun je aan je smaak aanpassen. Koffie kan niet praten! Koffie geeft energie, vrouwen putten uit! Koffie is nooit zo geil dat ze je de kleren van het lijf afrukt. Koffie doet nooit vervelend. Koffie wordt niet jaloers als je nog een kopje neemt. Koffie klaagt niet als je te hard roert. Je krijgt geen haren in je mond als je koffie drinkt. Als je er genoeg van hebt, kun je het weggooien. Koffie is goedkoper dan vrouwen. Als de koffie op is, maak je gewoon weer nieuwe. Koffie heeft geen moeder. Koffie is altijd nat. Je ouders houden ook van koffie. Koffie hoef je niet te begrijpen voor je het neemt. Koffie kan geen kinderen krijgen. Na het drinken van koffie, wordt je kopje gewassen. Koffie klaagt niet over een slap aftreksel. In koffie kun je zonder problemen roeren. GEVONDEN OP EEN SITE :D

Cina
09-11-2002, 22:48

Origineel gepost door Boyfriend YES :o Waarom koffie beter is dan vrouwen?????? Koffie ziet er 's ochtends goed uit. Je valt niet in slaap als je een kop koffie hebt gehad. Koffie kun je altijd heet maken. Je kunt overal koffie krijgen, zo veel en zo vaak als je wilt. Je ouders vinden het prima als je koffie zwart is (oei... -red.) Als de koffiepot lekt, kun je gewoon een keukenrol gebruiken. Als koffie te oud is, gooi je het weg. Hoe lelijk je ook bent: je kunt altijd een kop koffie vinden. Koffie is binnen tien minuten klaar. Instant koffie! Met melk en suiker is koffie nog lekkerder. Je krijgt geen problemen als iedereen jouw koffie mag proberen. Koffie op het werk brengt vaak ook nog eens een leuke juffrouw met zich mee. Koffie smaakt goed op elk moment van de maand. Koffie heeft nooit hoofdpijn. Koffie kun je aan je smaak aanpassen. Koffie kan niet praten! Koffie geeft energie, vrouwen putten uit! Koffie is nooit zo geil dat ze je de kleren van het lijf afrukt. Koffie doet nooit vervelend. Koffie wordt niet jaloers als je nog een kopje neemt. Koffie klaagt niet als je te hard roert. Je krijgt geen haren in je mond als je koffie drinkt. Als je er genoeg van hebt, kun je het weggooien. Koffie is goedkoper dan vrouwen. Als de koffie op is, maak je gewoon weer nieuwe. Koffie heeft geen moeder. Koffie is altijd nat. Je ouders houden ook van koffie. Koffie hoef je niet te begrijpen voor je het neemt. Koffie kan geen kinderen krijgen. Na het drinken van koffie, wordt je kopje gewassen. Koffie klaagt niet over een slap aftreksel. In koffie kun je zonder problemen roeren. GEVONDEN OP EEN SITE :D En nu waarom Chocolade beter is dan (sommige) mannen! :D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7