Bekijk originele versie : Zo gaan die klote ***amerikanen om met MENSEN....(kotswekkende foto`s)
Dit zijn door taliban-strijders die door de amerikanen gevangen zijn genomen tijdens de oorlog in Afghanistan. Ze worden in legervliegtuigen (waar normaal materiaal in wordt vervoerd) overgevlogen naar de amerikaanse gevangeniskamp (legerbasis) in Guantanamo Bay op Cuba.
Dit is toch verschrikkelijk hoe die mensen (!!) als monsters vastgebonden zijn met REUSACHTIGE elastieken tegen hun lijf gebonden. Met een zak over hun hoofd en benen vastgesnoerd tegen de rails van t vliegtuig en armen vastgebonden op hun rug.
WAAROM ZEGT DEZE VERROTE KLOTE SCHEINHEILIGE WESTERSE WERELD DAAAAAAAAR NIKS VAN!!!??? Zolang het mensen zijn dienen ze ook zo te worden behandelt. WIE DENKEN DIE VERROTE KLOTE ***AMERIKANEN WEL NIET DAT ZE ZIJN!! Ik hoop uit de grond van mn hart dat binnenkort alle AMERIKAANSE overheidsinstellingen worden platgegooid met sjie BINLADEN actie. Gore klotehonden...! En intussen kijkt ook DIT ***landje even de andere kant op. Waarom zegt dit zogenaamde TOLERANTE democratische humane BESCHAAFDE ***LAND hier niks van!!
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/pow2.jpg
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/pow3.jpg
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/pow4.jpg
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/pow1.jpg
:kwaad:
WAAROM ZEGT DEZE VERROTE KLOTE SCHEINHEILIGE WESTERSE WERELD DAAAAAAAAR NIKS VAN!!!???
Omdat de mensenrechten alleen voor hun eigen mensen gelden..LAFAARDS zijn dat.
nour_el_3oejoen
09-11-2002, 20:46
my god!!!!! :kwaad:
-xxx-Rachida
09-11-2002, 20:49
het is niet het land...het zijn de mensen....Waar blijft onze stem??? waar is onze initiatief????
In Frankrijk zijn duizenden mensen de straat op gegaan om te demonstreren tegen een mogelijke (vrijwel zekere) aanval van Amerika op Irak....Het is NIET dat ze Saddam willen Bombarderen....maar vernietiging van het volk aldaar!!! hoe kunnen vrouwen, kinderen zichzelf verdedigen tegen zo'n laffe actie??
BUSH WIL AFMAKEN WAAR ZIJN VADER AAN IS BEGONNEN!!!!
Vertel mij wie ze hier in de maling nemen?....Bush heeft de oorlog verklaard jegens terrorisme......en zo ook tegen zichzelf!!!
-xxx-Rachida
09-11-2002, 21:15
Ik weet dat "het westen" zijn goede en zijn slechten kanten heeft. Net zoals het oosten ook zijn goede en zijn slechte zijden heeft....Daarom heb ik expres die demonstratie in Frankrijk naar voren gehaald. Daar waren allemaal mensen aanwezig van "het westen", ze kwamen van her en der om er deel aan te nemen, dat noem ik pas tolerant.
En ook vind ik dat amnesty waanzinnig veel doet voor de mensen die zijn "vergeten"....zij mogen zeggen dat ze opkomen voor de mensenrechten.....want dat is daadwerkelijk zo.
Ik heb helemaal niets tegen "westerlingen"...ik ben zelf geboren in het westen....maar ik kan hoog en laag springen...en van de daken schreeuwen dat ik Nederlander ben en dat ik me zo voel:rolleyes:....maar ik heb nog altijd een getinte huid....heb nog altijd donkere ogen.....en onder mijn hoofddoek nog altijd zwart haar....dus blijf ik ALTIJD MAROKKAANS.. ;)
Ik spreek natuurlijk over de regeringen van de westerse wereld..voor hun speelt alleen de economische motieven..met alle gevolgen vandien.
Het gewone volk heeft weinig tot niets te zeggen Corrie..zie maar hoeveel volk op de been was en nog steeds is..wie luister naar?????
Het zijn de regeringen die als "kinderen"..pistooltje schieten spelen..ONVERANTWOORDELIJK GEDRAG
-xxx-Rachida
09-11-2002, 21:47
Het is nou eenmaal een feit dat America zich superior insteld. Bush's wil is wet, en of er mensenlevens zullen vallen dat boeit hem niet, hij gaat gewoon door. Is het niet een beetje opvallend dat pappa Bush ook een "hekel" had aan Irak???
En die "opbouwende woede" moet toch ergens door ontstaan zijn?
Men zoekt niet naar de oorzaken...maar meteen naar zondebokken...ze willen iemand kunnen aanwijzen??
Want wat is er nou precies uitgekomen uit die tientallen onderzoeken die zijn gedaan naar het gebeuren van 11 sept???
En hoe kan het dat ze de man die 'ze' zelf hebben opgeleid tot "terrorist" nog steeds niet hebben kunnen vinden???
Origineel gepost door Corrie
Tja of omdat Amerika(lees regering) heel goed weet hoe ze hun vieze spelletjes geheim moeten houden...........
Neem bv de hackers die gewoonweg van de aardbodem verdwenen zijn en waar amnesty wanhopig naar zoekt.
Zonder proces zijn deze mensen opgesloten, binnen no time waren ze verdwenen, weg, nergens meer te vinden.......
Ik vind het niet echt aardig om zo het westen steeds aan te vallen, lafaards, alleen hun eigen mensen komen ze voor op.....
Sorry hoor maar het is het westen die iig nog zijn best doet om mensen in andere minder bedeelde gebieden te helpen.
En dan heb ik het niet over regeringen(want die kunnen veel meer doen dat dat ze nu doen), maar vergeet even niet al die mensen die hun hele leven in het teken van minder bedeelde mensen hebben gezet, die dag en nacht, 24/7 kei en kei hard werken om andere mensen een beter leven te geven.
Vergeet please niet die mensen, vergeet niet deze mensen te eren, dit is pas opoffering, je hele leven in het teken zetten van andere mensen een beter leven te geven zonder daar ooit ook maar iets voor terug te vragen.
Vergeet ook niet al die westerse mensen die gruwelijk boos waren(en zijn) wat er in afghanistan gebeurde(over hoe de oorlog daar gevoerd werd), die mensen die hun uiterste best hebben gedaan dit te voorkomen en om het alsnog in goede banen te leiden.
Vergeet ook niet al die westerlingen die luid geprotesteerd hebben tegen de aanval op Irak, ook al werd er niet geluisterd door de regeringen(wat in bv engeland het overgrote deel van de bevolking was, net als hier in nederland).
Vergeet ook niet al die westerlingen die ook hun handtekeningen gegeven hebben om de palestijnen te helpen, vergeet ook niet al die westerlingen die zich dat leed enorm aantrekken.
Vergeet niet dat bij ons westerlingen het net als bij jullie is(bah dit klinkt niet goed, maar geeft een strekking weer), een kleine groep idioten verpest het voor de rest.
Het overgrote deel heeft goede bedoelingen.
Beste Corrie,
In de BESCHAAFDE westerse wereld kiest het volk de regering en daarmee het beleid (onder andere buitenlandse zaken). Natuurlijk zijn er groeperingen in Nederland die protesteren tegen zulke hondsbrutale behandeling van mensen van vlees en bloed. Maar als de mensen in de Westerse landen echt TEGEN zulke mensonterende toestanden waren dan hadden de Westerse regeringen al lang protest aangetekend bij de VS door de druk die door het volk op hun wordt gezet. Maar blijkbaar gaat het maar om een klein deel wat zulke mishandelingen afkeurt en is t niet belangrijk genoeg voor de regeringen.
Ali Z
wat erg... inshAllah zullen degene die deze straffen uitdelen op een dag de straf van Allah tegenkomen. En die is miljoenen keer erger dan dit...
Nou vind ik ook dat je krijgsgevangenen netjes moet behandelen, maar hoe gingen die lieden van de Taliban eigenlijk zelf met mensen en mensenrechten om? Ik vind dit weer een vorm van selectieve verontwaardiging.
Origineel gepost door Vlad
Bah!!!
Wat een walgelijke extremische kwallen zijn jullie toch! Ik zie alleen gevangen die zijn vastgebonden.
Wat zijn jullie toch een smerige OPHITSERS! Ermee op!!!
Dat is t probleem van mensen zoals jij. Je ziet teveel, maar je voelt helemaal niks. Hart van steen ofzo. Ik stel voor dat ik jou met met een vuilniszak over je kop vastbind in een of andere veewagon van een oude locomotief. Met je poten tegen de grond gesnoerd en je handen aan je rug. En om zeker te weten dat je geen krimp zal geven, krijg je van elke kant 2 elastieken om je lijf die ervoor zorgen dat het net lijkt of je elk moment uit elkaar getrokken kan worden.
Ali Z
Origineel gepost door Junkie
Nou vind ik ook dat je krijgsgevangenen netjes moet behandelen, maar hoe gingen die lieden van de Taliban eigenlijk zelf met mensen en mensenrechten om? Ik vind dit weer een vorm van selectieve verontwaardiging.
Er staat inderdaad bij dat het om talibanstrijders gaat. Maar wie kan mij bewjzen dat het ook inderdaad talibanstrijders zijn? Misschien zijn het wel normale Afghanen die hun land verdedigden tegen een stelletje idioten die zonder reden hun huizen en famillie platgooiden?
En als het inderdaad om talibanstijders gaat: De westerse wereld weet toch beter? De westerse wereld heeft de mensenrechten toch hoog in de vaandel staan? Dat is van de Taliban nooit gezegd!
Ali Z
Origineel gepost door achmad
Je kan die mensen normaal vervoeren in een gewone passagiersvliegtuig. Als er per se niks gezien mag worden dan kan er een blinddoekje voor hun ogen. En handen kunnen aan de stoel geboeid worden.
IN PLAATS DAT JE ZE ALS VLEESPAKKETJES IN EEN GOEDERENVLIEGTUIG ZET!!! VERDOMME!@
Ali Z
mimi_tangaouia
10-11-2002, 19:56
Origineel gepost door Ali_Z
Dit zijn door taliban-strijders die door de amerikanen gevangen zijn genomen tijdens de oorlog in Afghanistan. Ze worden in legervliegtuigen (waar normaal materiaal in wordt vervoerd) overgevlogen naar de amerikaanse gevangeniskamp (legerbasis) in Guantanamo Bay op Cuba.
Dit is toch verschrikkelijk hoe die mensen (!!) als monsters vastgebonden zijn met REUSACHTIGE elastieken tegen hun lijf gebonden. Met een zak over hun hoofd en benen vastgesnoerd tegen de rails van t vliegtuig en armen vastgebonden op hun rug.
WAAROM ZEGT DEZE VERROTE KLOTE SCHEINHEILIGE WESTERSE WERELD DAAAAAAAAR NIKS VAN!!!??? Zolang het mensen zijn dienen ze ook zo te worden behandelt. WIE DENKEN DIE VERROTE KLOTE ***AMERIKANEN WEL NIET DAT ZE ZIJN!! Ik hoop uit de grond van mn hart dat binnenkort alle AMERIKAANSE overheidsinstellingen worden platgegooid met sjie BINLADEN actie. Gore klotehonden...! En intussen kijkt ook DIT ***landje even de andere kant op. Waarom zegt dit zogenaamde TOLERANTE democratische humane BESCHAAFDE ***LAND hier niks van!!
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/pow2.jpg
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/pow3.jpg
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/pow4.jpg
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/images/buitenland/228/pow1.jpg
:kwaad:
die beelden zijn gewoon erg
en die amerikanen ( LIHOUD) worden nog wel gestraft als dat niet hier is dan zal dat wel in het hier namaals zijn!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.