Bekijk originele versie : waar kan ik en marokaanse jurk huren? het is dringend!
hallo dames
ik hbe midden mei een groot feest waarbij heel mijn schoonfamilie aanwezig zal zijn en ik wil er graag toppie uit zien natuurlijk..maar helaas heb ik al me jurken al eens aangehad en zijn ook niet meer zo modieus...wie kan me helpen met adressen en nummers en fotos..waaar ik een kan kopen of huren?
moge allah jullie belonen inschallah!
mailadres: leleklaila@hotmail.com
Kijk eens in Amsterdam bij Bab Marakech? In de JanvanGalen straat.
Ze hebben daar mooie kleding hangen ook voor de verhuur!
Succes
hoe kom ik daar vanuit de station? oftewel weet ej toevallig welk tram ofzo er heen rijd? ik dan je alweer voor je antwoord
laila
hoe zijn de prijzen daar? weet ej dat?
MissBlaBla
05-05-2004, 18:45
Lijn 7 en lijn 13. Maar jij komt vanaf het cs dus moet je lijn 13 hebben ;)
BlaBla
maroc_angel
05-05-2004, 22:10
Hey meid bus 21 stopt voor de deur.
Die kan je beter nemen.
RealFaiza
06-05-2004, 00:30
in rotterdam is een zaak van nejma geopend dar kan je sisjurken voor 65 ero huren ik heb dara eeen heleee mooie gezienn een witteee egt prachitg deze zaak bevind zich in rotterdam-noord in de zaagmolen straat(naast zwartjanstraat) het nummer weet ik niet precies maruh ze isz heel bekend dus je kan haar gauw vinden doei dei veel succes:p
mismarok
06-05-2004, 18:17
Bij Miss Kaftan kan je jurken huren. Toevallig hebben ze deze maand alles afgeprijsd!
www.geocities.com/misskaftan of mail naar misskaftan@yahoo.com
dank je wel dames voor de adviezen..ik ga dit weekend even rondneuzen met de door jullie gegeven adressen en ik hoop dat ik vind wat ik wil..
moge allah jullei belonen inschallah
bedankt wallah ik ben erg blij ermee..
laila
Origineel gepost door Dona
hoe kom ik daar vanuit de station? oftewel weet ej toevallig welk tram ofzo er heen rijd? ik dan je alweer voor je antwoord
laila
hoe zijn de prijzen daar? weet ej dat?
Vanaf het station kom je daar niet direkt. SOrry dames :) Ik woon er om de hoek :P
Als je van het station komt. Neem je tram 13 richting geuzenveld.
Bij de Tramhalte Jan Evertse straat stap je uti. En wacht je vervolgens op tram 14 of 12. (op de halte blijven staan waar je uit gestapt bent)
Je gaat 1 halte met deze tram, en je stapt weer uit.
Loopt een klein stukje terug. gaat links de straat in en vervolgens zie je Bab haar winkel aan de linker kant zitten.
Prijzen om te huren.... Ik heb gezien de witte kaftans, die waren 75 euro .... verder heb ik niet gekeken, want ik had alleen maar wit nodig :)
Ik hoop dat je slaagt!
Succes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.