Bekijk originele versie : Belangrijke vraaaaag
Almoemin
09-11-2002, 19:50
Salaaam broeders en zusters
Ik wilde weleens weten of het toegestaan is om iemand indien hij Abdelhafid heet, Abdel te noemen of Hafid.
Indien dit zo is graaag bewijs.
Wa salaaam wa alaikum :zwaai:
Ik kan je niet een zeker antwoord geven en ook geen bronvermelding...
Maar Hafid is een eigenschap van Allah (swt), dus eigenlijk is het fout om iemand zo te noemen.....
NaDoR.ZiNa
09-11-2002, 19:53
Jah voor zo ver ik weet is het eigenlijk nioet toegestaan als iemand die naam draagt moet hij gewoon abdelhafid genoemd worden en geen hafid of abdel! di si wat ik heb gehoord in mijn familie! maar jah kijk maar eens om je heen mensen die aziz karim majid enz enz heten worden ook gewoon zo genoemd terwijl er eigenlijk ook abdel voor hoort te staan! helaas ik heb geen bewijs :( thalla :zwaai:
hoi hoi ik heb ook niet echt bewijs voor je maar ik weet wel dat mijn broer een keer tegen mij zei dat je iemand die MOHAMMED heet, absoluut geen 'mo' mag noemen ,beslama xxx
Almoemin
09-11-2002, 23:07
Alvast bedankt allemaaal
Almoemin
10-11-2002, 13:56
weten jullie het echt niet??????
Almoemin
10-11-2002, 14:19
dus een bewijs is er wel???
Origineel gepost door Almoemin
weten jullie het echt niet??????
Mijn vriend heet ook Abdelhafid maar ik noem hem altijd gewoon Hafid..ik vind het zo zwaar klinken om hem Abdelhafid te noemen..Zijn ouders noemen hem wel bij zijn volledige naam :zwaai:
Almoemin
13-11-2002, 22:52
maarreee???
Almoemin
14-11-2002, 06:56
Dus wat is jullie advies????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.