Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dijen en achterwerk

Pagina's : [1] 2

rwinanina
07-06-2009, 09:11

Hey Heb even een vraagje, is er iemand die werkende oefeningen kent om wat af te slanken aan mijn dijen. en oefeningen om mijn achterwerk wat kleiner en strakker te krijgen. Ik heb zo een typische marokaansen kont maar vind het zelf niet mooi. oefeningen of andere tips om daar af te vallen. als ik sport en op dieet ben dan val ik op andere plaatsen af alles is welkom alvast bedankt

DuLce2Me
07-06-2009, 11:06
http://www.margriet.nl/media/oefeningen/streepjeslank_popup.html Voor ieder wils wat :) http://www.flair.be/flair/fotospecials/album-148/foto-4917/dieet-oefeningen09.html Telkens op volgende klikken

stylobylo
07-06-2009, 16:46
of probeer krachttraining je hebt van die oefeningen speciaal voor je dijen en je derriere..je traint je spieren in die area en verbrandt ook nog eens vet in die gebieden veel succes

vrouwtje24
07-06-2009, 20:20
wat dacht je van een goede cd van senhaji opzetten en elke dag een half uur dansen. Buik plat, dijen weg en kontje weg en nog een leuke sport ook:hihi:

mocrochikiej
09-06-2009, 16:36

Mijn nichten hadden daar ook altijd last van, hun hebbe zo een soort step up balkje gekocht. Daar moet je telkens op en af springen, weet niet precies de naam. Op sportscholen zie je het ook vaak en op tell sell.

Miss__Poms
09-06-2009, 17:27
eet gezond drink voldoene water, vermijd snoep/chip/chocolade;) dat heb ik gedaan en mijn as is wat minder en strakker en dijen veeel minder alhmdolah;)

JuztMe_
09-06-2009, 17:33
Wallah is echt lastig om dat weg te krijgen hoor.. Mijn ervaring is dat die zogenaamde oefeningen voor dijen en billen dat gebied alleen maar strakker maken. (ook heel mooi daar niet van) Maar ze worden er niet kleiner van.. jammer genoeg :jammer:

JuztMe_
10-06-2009, 00:27
Wees trots op je ass hihi. Eet idd gezond, doe aan beweging en geniet zolang je nog leeft. Wuahaha don't get me wrong, ik vind het niet erg.. vind het wel mooi eigenlijk.. Alleen soms is het voorschut/irritant vooral als je aan het winkelen bent. Maarja het zit in de familie bij ons dus ik heb me er allang bij neer gelegt :o Het enige wat je kan doen is idd sporten en gezond eten maar de plaatsen waar je afvalt of aankomt, dat is genetisch bepaald. Dus denk maar niet dat je kont weg kan gaan door speciale training ofzo..

JuztMe_
12-06-2009, 01:50
Ik alle goede hoop die ik heb, heb ik trouwens wel een paar keer die oefeningen zitten doen :hihi::hihi:

insaf18
12-06-2009, 11:37
door te joggen heb ik een mooie kont gekregen .. voor uw buik kan je beter buikspieroefeningen doen..

JuztMe_
12-06-2009, 12:27
door te joggen heb ik een mooie kont gekregen .. voor uw buik kan je beter buikspieroefeningen doen.. Maar werden ze ook echt kleiner/platter?

doremifasola
12-06-2009, 14:26
Als je aanleg hebt om bij je kont/dijen aan te komen, zul je het nooit zonder operatie helemaal weg kunnen krijgen (wat je ook niet moet willen trouwens:hihi: )..Je kan het wel verminderen, maar het kan wel even duren voor je ook echt afvalt op die pleken, omdat het lichaam een eigen wil heeft. Wat bij mij toch wel wat heeft geholpen is Spinning in combinatie met apparaten (of oefeningen) die zich richten op je dijen/benen! Voor een mooigevormde strakkere kont kun je ook speciale oefeningen gaan doen (Google of zoek op`squats` en `Lunges`). Maar werden ze ook echt kleiner/platter? Is een platte kont iets wat je moet willen:p ?

JuztMe_
12-06-2009, 14:43
Als je aanleg hebt om bij je kont/dijen aan te komen, zul je het nooit zonder operatie helemaal weg kunnen krijgen (wat je ook niet moet willen trouwens:hihi: )..Je kan het wel verminderen, maar het kan wel even duren voor je ook echt afvalt op die pleken, omdat het lichaam een eigen wil heeft. Wat bij mij toch wel wat heeft geholpen is Spinning in combinatie met apparaten (of oefeningen) die zich richten op je dijen/benen! Voor een mooigevormde strakkere kont kun je ook speciale oefeningen gaan doen (Google of zoek `squats` en `Lunges`). Is een platte kont iets wat je moet willen:p ? Precies. Dus als ik extra train of dieet dan val ik af over me hele lichaam, dus niet alleen specifiek me kont wordt kleiner maar gewoon alles. Vroeger was ik wel jaloers op platte konten :o Maar nu vind ik het wel okay zo :haha:

doremifasola
12-06-2009, 15:24
Precies. Dus als ik extra train of dieet dan val ik af over me hele lichaam, dus niet alleen specifiek me kont wordt kleiner maar gewoon alles. Vroeger was ik wel jaloers op platte konten :o Maar nu vind ik het wel okay zo :haha: Jaloers op platte konten:eek: :hihi: ! Dat heb ik trouwens ook een beetje. Ik val in verhouding minder snel af bij mijn onderlichaam. Als ik dan al aankom, dan gaat alles rechtstreeks naar beneden. Dat vind ik niet zo'n ramp, maar ik vind een overdreven verschil ook niet mooi! "Gericht trainen" houdt alles toch wel wat meer in balans, alleen moet je wel geduld hebben voor je echt resultaat ziet:D ..

JuztMe_
12-06-2009, 15:52

Jaloers op platte konten:eek: :hihi: ! Dat heb ik trouwens ook een beetje. Ik val in verhouding minder snel af bij mijn onderlichaam. Als ik dan al aankom, dan gaat alles rechtstreeks naar beneden. Dat vind ik niet zo'n ramp, maar ik vind een overdreven verschil ook niet mooi! "Gericht trainen" houdt alles toch wel wat meer in balans, alleen moet je wel geduld hebben voor je echt resultaat ziet:D .. Gericht trainen maakt het bij mij alleen maar strakker (ook heel mooi hoor) maar het word niet kleiner/platter zoals ik misschien zou willen. Het wordt echt wel iets minder hoor, maar een platte kont zal ik nooit krijgen I guess.. Ik was vroeger echt jaloers op platte konten, ik zat met veel nederlanders in de klas.. Ik was het eerst ongesteld en ging als eerst puberen zegmaar.. Ik kreeg al snel die vrouwelike vormen zal ik maar zeggen terwijl zij nog plat waren aan alle kanten.. Ik vond het echt erg, want ik schaam me heel erg snel. kont en borsten zijn gewoon opvallend. Ik schaamde me daarvoor :o Maar ik denk dat het een stukje onzekerheid was van een jonge puber.. Ik had nederlandse vriendinnen die op hun 15de nog geen borsten hadden, die dan weer jaloers op mij waren.. ook weer onzekerheid denk ik. Met de jaren ging het wel weg hoor die onzekerheid :hihi: grappig nu ik eraan terug denk.

Pagina's : [1] 2