Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor Vele Getrouwde Mensen Die Het Nog Niet Weten!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48

Ziyana_Zekia
07-06-2009, 02:44

sallamoe allaikoem.broeders en zusters.........deze topic open ik speciaal voor getrouwde broeders en zusters.........in de heilige islam is alles bespreekbaar inclusief sex............attentie........somiige getrouwde moslim mensen....die sex hebben,willen vaak de hele nacht bezig zijn........gair insa allah........maar onze HEILGE PROFEET MOHAMMED SAWS......heeft ons opgedragen voor getrouwde broeders en zusters die het sex vaker achter elkaar aan doen.......de wodoo mogen aanpassen bij elke vrij partij die zich achter mekaar plaats vind. met andere woorden.........als je het bijvoorbeeld 3 keer achter elkaar aan doet......dat je elke keer na de vrij partij de wodoo doet.........volgenS ONZE HEILIGE PROFEET MOHAMMED SAWS IS HET PUURDER, SCHONER EN ZUIVERDER..... insa allah heb ik jullie iets belangrijks geinformeerd wa sallamoe allaikoem jullie zuster zekia

Karimatoen
07-06-2009, 02:51
Sorrie hoor. Maar daar wil ik wel even een bron van zien. Heb je daar een bron bij?

Ziyana_Zekia
07-06-2009, 03:07
dit heb ik nog nooit gehoord..!! Misschien werd het egt eens tijd DAT WE in de ware islam gaan verdiepen...............lees meer hadiths boeken dan ga je nog meer dingen horen en zien.........waar je nooit van hebt durven dromen ONZE KENNIS OVER DE ISLAM IS NET ALS EEN ZANDKORREL IN DE WOESTIJN ER ZIJN VELE DINGEN DIE WIJ NOG MOETEN LEREN EN WETEN.............ISLAM IS GROOT MAAR DAT WISTEN WE AL WA SALLAMOE ALLAIKOEM

Ziyana_Zekia
07-06-2009, 03:09
Sorrie hoor. Maar daar wil ik wel even een bron van zien. Heb je daar een bron bij? IK ZAL DIE BRON VOOR JULLIE OPZOEKEN INSA ALLAH....DAAROM HEET DE TITLEL VAN MIJ ONDERWERP VOOR DE GETROUWDE MENSEN DIE HET NOG NIET WETEN????? ...met andere woorden niet iedereen weet het...daarom moeten we ons ook gan verdiepen in de islam insa allah...zo krijg je meer te weten...

Karimatoen
07-06-2009, 03:16

IK ZAL DIE BRON VOOR JULLIE OPZOEKEN INSA ALLAH....DAAROM HEET DE TITLEL VAN MIJ ONDERWERP VOOR DE GETROUWDE MENSEN DIE HET NOG NIET WETEN????? ...met andere woorden niet iedereen weet het...daarom moeten we ons ook gan verdiepen in de islam insa allah...zo krijg je meer te weten... Zou je dan aub voortaan meteen een bron erbij zetten als je zo een tekst plaatst :) . Dit om misverstanden te voorkomen. Voor de rest toppie dat je anderen iets wilt laten weten. Ik ben benieuwd naar de bron.

Ziyana_Zekia
07-06-2009, 03:58
Zou je dan aub voortaan meteen een bron erbij zetten als je zo een tekst plaatst :) . Dit om misverstanden te voorkomen. Voor de rest toppie dat je anderen iets wilt laten weten. Ik ben benieuwd naar de bron. ik begrijp je.........ik had het een tijdje terug gelezen in een hadith.........en ook gehoord bij een lezing die plaatsvond in leeuwarden......er kwamen moslim broeders en zusters uit engeland....die verschillende lezingen gafen en 1 van die lezingen ging over sex binnen in de islam wat wel niet mag.......en dit kwam ter sprake........duz gair insa allah ik zal die hadith boek van een zuster terug vragen voor een even om die bron er uit te halen komt goed insa allah........ wa sallamoe allaikoem

rwinanina
07-06-2009, 09:34
wat ze aanhaalt is wel correct. na elke gemeenschap deed onze profeet de woedoe en het is ook voor ons beter daliel zal ik nog moeten zoeken, maar ik ben er zeker van salam

Dorra
07-06-2009, 09:39
Misschien werd het egt eens tijd DAT WE in de ware islam gaan verdiepen...............lees meer hadiths boeken dan ga je nog meer dingen horen en zien.........waar je nooit van hebt durven dromen ONZE KENNIS OVER DE ISLAM IS NET ALS EEN ZANDKORREL IN DE WOESTIJN ER ZIJN VELE DINGEN DIE WIJ NOG MOETEN LEREN EN WETEN.............ISLAM IS GROOT MAAR DAT WISTEN WE AL WA SALLAMOE ALLAIKOEM Allemaal leuk en aardig, maar voor jou noch voor mij is het niet wettig om zomaar dingen eruit te flappen zonder enige bron erbij te vermelden Maar dat wist je toch wel?

fafafa
07-06-2009, 11:58
dit heb ik nog nooit gehoord..!! Het is waar ja, dus ga haar niet voor gek verklaren. Verdiep je beter in de islam dame, in plaats romans boekjes te verslinderen Maar was het omdat de profeet meerder vrouwen had, en het zo bedoelde als hij op de zelfde nacht met meerde vrouwen ging? dus eerst wassen voor hij naar de ander ging.

Stito
07-06-2009, 13:19
sallamoe allaikoem.broeders en zusters.........deze topic open ik speciaal voor getrouwde broeders en zusters.........in de heilige islam is alles bespreekbaar inclusief sex............attentie........somiige getrouwde moslim mensen....die sex hebben,willen vaak de hele nacht bezig zijn........gair insa allah........maar onze HEILGE PROFEET MOHAMMED SAWS......heeft ons opgedragen voor getrouwde broeders en zusters die het sex vaker achter elkaar aan doen.......de wodoo mogen aanpassen bij elke vrij partij die zich achter mekaar plaats vind. met andere woorden.........als je het bijvoorbeeld 3 keer achter elkaar aan doet......dat je elke keer na de vrij partij de wodoo doet.........volgenS ONZE HEILIGE PROFEET MOHAMMED SAWS IS HET PUURDER, SCHONER EN ZUIVERDER..... insa allah heb ik jullie iets belangrijks geinformeerd wa sallamoe allaikoem jullie zuster zekia Je intentie is goed. Maar, je daliel ontbreekt.

Adam25
07-06-2009, 14:27
salam wa3laikom wie gemeenschap met zijn vrouw heeft en dat nogmaals wil doen, kan beter opnieuw woedoe maken . hier hebben jullie een bron Abou rafi overleverde: " Op een dag had de profeet (saw) gemeenschap met al zijn vrouwen . Voordat hij wegging nam hij een bad. Rafi zei : "O Boodschapper van Allah (swt), laat het maar één bad zijn." Hij zei: " Dit is beter en zuiverder. (Dit is zo omdat water het lichaam verfrist) ( Aboe Dawoed en Al-nasa'i ) Op gezag van ' Aisha , die gezegd heeft: " Als de profeet (saw) wilde slapen of eten terwijl hij janabawas( na gemeenschap en voor het baden), waste hij zijn schaamdelen en maakte woedoe als voor het gebed. ( boechari en muslim) het is aanbevolen om na de gemeenschap een bad te nemen voor het slapen. Woedoe is ook toegestaan. Men mag gaan slapen na de gemeenschap zonder woedoe te maken . Aisha overleverde: ' De profeet (saw) sliep terwijl hij ritueel onrein was zonder water aan te raken en nam een bad bij het opstaan. ( Aboe Dawoed) Als men niet in staat is water te gebruiken is de droge wassing een vervanging om te kunnen bidden of een gelijkwaardige handelingen te doen zonder dat dit de grote of kleine onreinheid van iemand wegnaam, door het gebruik van aarde voor de woedoe. Aisha heeft ook overgeleverd: " Als de profeet saw de grote rituele onreinheid had en wilde slapen maakte hij woedoe of de droge wassing ( tayamoen) ( Aboe Dawoed) ( ik heb deze hadiths uit een boek gehaald namelijk Het bruidsgeschenk huwijls, familie en liefdeleven in de islam)

Ziyana_Zekia
07-06-2009, 15:56
Allemaal leuk en aardig, maar voor jou noch voor mij is het niet wettig om zomaar dingen eruit te flappen zonder enige bron erbij te vermelden Maar dat wist je toch wel? sallamoe allaikoem.........ik flap er niks uit ik informeerde dat is heel wat anders.........en als ik een stuk uit de hadith wil zetten zonder daliel of bron....dan doe ik dat.......dan is het jullie taak om het uit te zoeken of het nou wel of niet waar is........ik weet dat het waar is!!!!!.niks zal voor de hand liggen..........duzz aub ga zelf eens een keer op pad..........tjah dan kom je wel achter of ik dingen zomaar uitflap.......nou dacht het niet duzzz wa sallamoe allaikoem jullie zuster zekia

Ziyana_Zekia
07-06-2009, 16:05
salam wa3laikom wie gemeenschap met zijn vrouw heeft en dat nogmaals wil doen, kan beter opnieuw woedoe maken . hier hebben jullie een bron Abou rafi overleverde: " Op een dag had de profeet (saw) gemeenschap met al zijn vrouwen . Voordat hij wegging nam hij een bad. Rafi zei : "O Boodschapper van Allah (swt), laat het maar één bad zijn." Hij zei: " Dit is beter en zuiverder. (Dit is zo omdat water het lichaam verfrist) ( Aboe Dawoed en Al-nasa'i ) Op gezag van ' Aisha , die gezegd heeft: " Als de profeet (saw) wilde slapen of eten terwijl hij janabawas( na gemeenschap en voor het baden), waste hij zijn schaamdelen en maakte woedoe als voor het gebed. ( boechari en muslim) het is aanbevolen om na de gemeenschap een bad te nemen voor het slapen. Woedoe is ook toegestaan. Men mag gaan slapen na de gemeenschap zonder woedoe te maken . Aisha overleverde: ' De profeet (saw) sliep terwijl hij ritueel onrein was zonder water aan te raken en nam een bad bij het opstaan. ( Aboe Dawoed) Als men niet in staat is water te gebruiken is de droge wassing een vervanging om te kunnen bidden of een gelijkwaardige handelingen te doen zonder dat dit de grote of kleine onreinheid van iemand wegnaam, door het gebruik van aarde voor de woedoe. Aisha heeft ook overgeleverd: " Als de profeet saw de grote rituele onreinheid had en wilde slapen maakte hij woedoe of de droge wassing ( tayamoen) ( Aboe Dawoed) ( ik heb deze hadiths uit een boek gehaald namelijk Het bruidsgeschenk huwijls, familie en liefdeleven in de islam) sallamoe allaikoem....neem aub voorbeeld aan deze broer.....zonder conclussies te trekken is hij op pad geweest en heeft het opgezocht........sabr is een schone zaak.........en soekran broer adam25 je bent egt een toppiee.......voor de mensen die het nog niet weten hier is jullie bron wa sallamoe allaikoem

berberpareltje
07-06-2009, 16:09
dellil ontbreekt verder fijn dat je dit plaatst

Ziyana_Zekia
07-06-2009, 16:12

salam wa3laikom wie gemeenschap met zijn vrouw heeft en dat nogmaals wil doen, kan beter opnieuw woedoe maken . hier hebben jullie een bron Abou rafi overleverde: " Op een dag had de profeet (saw) gemeenschap met al zijn vrouwen . Voordat hij wegging nam hij een bad. Rafi zei : "O Boodschapper van Allah (swt), laat het maar één bad zijn." Hij zei: " Dit is beter en zuiverder. (Dit is zo omdat water het lichaam verfrist) ( Aboe Dawoed en Al-nasa'i ) Op gezag van ' Aisha , die gezegd heeft: " Als de profeet (saw) wilde slapen of eten terwijl hij janabawas( na gemeenschap en voor het baden), waste hij zijn schaamdelen en maakte woedoe als voor het gebed. ( boechari en muslim) het is aanbevolen om na de gemeenschap een bad te nemen voor het slapen. Woedoe is ook toegestaan. Men mag gaan slapen na de gemeenschap zonder woedoe te maken . Aisha overleverde: ' De profeet (saw) sliep terwijl hij ritueel onrein was zonder water aan te raken en nam een bad bij het opstaan. ( Aboe Dawoed) Als men niet in staat is water te gebruiken is de droge wassing een vervanging om te kunnen bidden of een gelijkwaardige handelingen te doen zonder dat dit de grote of kleine onreinheid van iemand wegnaam, door het gebruik van aarde voor de woedoe. Aisha heeft ook overgeleverd: " Als de profeet saw de grote rituele onreinheid had en wilde slapen maakte hij woedoe of de droge wassing ( tayamoen) ( Aboe Dawoed) ( ik heb deze hadiths uit een boek gehaald namelijk Het bruidsgeschenk huwijls, familie en liefdeleven in de islam) Sallamoe allaikoem broer adam25.....ik wil deze onderwerp overal openen insa allah........zou ik deze hadith mogen kopieren....ik heb mijn hadith uitgeleend........soekran voor jou begrip en de inzet wa sallamoe allaikoem

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48