Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Buikkrampen

Mostakbal
06-06-2009, 21:34

Beste dames, Ik heb sinds een week last van krampen in mijn onderbuik. Dit is het geval als ik lig ( op mijn buik of rug) en wil opstaan of draaien. Weet misschien iemand waardoor het komt?

Sweaty_NadOriaa
06-06-2009, 21:51
Beste dames, Ik heb sinds een week last van krampen in mijn onderbuik. Dit is het geval als ik lig ( op mijn buik of rug) en wil opstaan of draaien. Weet misschien iemand waardoor het komt? Ik heb hier ook last van als ik bijna ongesteld wordt/ of ongesteld ben, ben je getrouwdt? Misschien ben je zwanger :rolleyes: Nee, ik weet het niet, maar bij mij komt het alleen voor als ik ongesteld ben.. Als het ernstig is, moet je naar de dokter gaan.. Je weet maar nooit ... Sterkte!! ;)

DuLce2Me
06-06-2009, 22:12
Is je buik een beetje opgezwollen? Het zou best kunnen dat je last hebt van spastische darmen. Ik had onlangs ook verschrikkelijke pijn,'k dacht dat het menstruatiepijn ging zijn,wat ik ook heel vaak heb,maar bleek dat ik last heb van spastische darmen. 'k Zou je aanraden om nu eventes bessbess te drinken (venkelzaadjes in water gekookt met wat suiker als je dat wenst,is lekkerder) en als het niet beter gaat,gewoon eens langsgaan bij de arts.

Ik-ram-je
07-06-2009, 00:45
Kan 3 dingen zijn, je blinde darm, je blaas of baarmoeder, ga naar de dokter die weet zo wat het is.