Bekijk originele versie : terug naar die tijd van toen alles beter was zo 7 a 8 jr geleden
tonymontana
29-04-2004, 20:26
ik heb het over die tijd dat niemand t tel had dat niemand van internet af wist als je n meisje moest versieren moest je moeite doen en was je bang om gesinaleerd te worden met haar nu is alles mqawda meliet je loopt daar en meiden laten je niet met rust ze gaan je achter na in the old days speelden we het spel anders ik moest moeite doen voor jou en jij moest moeilijk gaan doen maar je bent veranderd je stelt niks voor ik bel je op en zeg je dat je mooi bent en je vraagt me wanneer we kunnen afspreken :rolleyes: wat voor respect wil je nou van mij krijgen /verdienen / jullie zijn te maklijk denken alleen aan vandaag en beseffen niet dat er ook n morgen is en een volgend jaar the old days zijn voorbij
maar de memmories to the old school stuf aint over ;) looking back whita a smile on my face :)
trip ik ? :confused:
je hebt gelijk, maar 7 jaar geleden had ik al internet :D
een modem even groot als een kast :giechel:
alleen ik had geen contactpersonen op mijn msn, omdat bijna niemand internet had :(
tonymontana
29-04-2004, 20:40
dan was jij 1 van de eerste marokkanen met een inet verbinding :bril:
Arabic_angel269
29-04-2004, 20:47
ME 5 JAAR..:cool:
Marrakchia_86
29-04-2004, 20:55
HAHAHAHAHa.... grappige mensen hier!!!
Dahkien ou nashtien m3a roshoem....:boogie:
Bye bye Liefs Marrakchiaaaa..... :zwaai:
lilmaroc
29-04-2004, 20:57
Origineel gepost door babyboy
een modem even groot als een kast :giechel:
:lol:
En laten we het niet over die Computers van toen praten.. :hihi:
marjam123
29-04-2004, 21:34
Origineel gepost door tonymontana
ik heb het over die tijd dat niemand t tel had dat niemand van internet af wist als je n meisje moest versieren moest je moeite doen en was je bang om gesinaleerd te worden met haar nu is alles mqawda meliet je loopt daar en meiden laten je niet met rust ze gaan je achter na in the old days speelden we het spel anders ik moest moeite doen voor jou en jij moest moeilijk gaan doen maar je bent veranderd je stelt niks voor ik bel je op en zeg je dat je mooi bent en je vraagt me wanneer we kunnen afspreken :rolleyes: wat voor respect wil je nou van mij krijgen /verdienen / jullie zijn te maklijk denken alleen aan vandaag en beseffen niet dat er ook n morgen is en een volgend jaar the old days zijn voorbij
maar de memmories to the old school stuf aint over ;) looking back whita a smile on my face :)
trip ik ? :confused:
yep... je tript! maar ergens heb je wel gelijk... jammer genoeg...
7KhU8iRiTtA6
29-04-2004, 21:40
Those were the good times.....:)
sweet_nadoria
29-04-2004, 21:40
Wallah iela je hebt helemaal gelijk ...
De wereld is inderdaad helemaal op zn kop gezet.
Sommige mensen, met nadruk SOMMIGE zijn echt helemaal gehersenspoeld door Nsara.
Sjatain die hen vergezelt en de Islam die in hun harten wegzakt ... :jammer:
Moge Allah hen ogen openen en de dwalenden leiden naar het rechte pad!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.