Bekijk originele versie : Wie Is De Beste Spits Van De Wereld?
joooooooooh
29-04-2004, 19:53
WIE IS DE BESTE DE SPITS VAN DE WERELD?? IK stem voor THIERRY HENRY hij is dodelijk wat vinden jullie ???????????????
Miss_Tamazigt
29-04-2004, 20:03
Origineel gepost door joooooooooh
WIE IS DE BESTE DE SPITS VAN DE WERELD?? IK stem voor THIERRY HENRY hij is dodelijk wat vinden jullie ???????????????
Me 2....
Heb je Die wedstrijD gezien Dat ie 4 Doelpunten Heeft GescoorD ...
DodeLijk GewooN
DanGamocroGirl
29-04-2004, 20:06
Op dit moment inderdaad Thierry Henry!!
DIe man bezit techniek en snelheid..
appie_naffie
29-04-2004, 21:12
henry is the man klaar ronaldo of al die andere zijn balletjes afwagters je hebt henry raul en shevchenko wat je egte aanvallers mag noemen maar henry steekt daar iets boven uit
mocro_souhaila
29-04-2004, 21:35
Origineel gepost door shizzle
zidane :bril:
Maradonna is de king en blijft de king van het voetbal :bril:
zidane is geen spits hoor...
en inderdaad maradonna blijft ze naam behouden:)
joooooooooh
29-04-2004, 22:06
ja maradona die was ook dodelijk
mocro_souhaila
29-04-2004, 22:54
Origineel gepost door MocroKela
ff 1 minuut stilte voor THE MAN HENRY want hij laat alle verdedigers DOOD achter.........
Hij steekt er egt met kop en schouders boven uit...Vrijtrappen, penalties.......Fenomenaal!!!!!!!!!
is tien minuten ook goed?? ben namelijk al 10 minuten stil :rolleyes:
HENRY is werkelijk waar een wonder.........was een bankzitter bij Juventus en mocht daar weg want ieder1 zag nix in hem.........en 1maal bij arsenal........prachtig gewoon als ik naar zijn techniek kijk......wollah kippevel krijg je dan......maar laten we ook Ronaldinho niet vergeten want die sleept Barca er doorheen
En op 3 CHAMAKH.......kerel kan zeker ballen bij Bordeaux.....hij staat niets voor niets in belangstelling van Man Utd...
DanGamocroGirl
30-04-2004, 15:21
Origineel gepost door Testman
HENRY is werkelijk waar een wonder.........was een bankzitter bij Juventus en mocht daar weg want ieder1 zag nix in hem.........en 1maal bij arsenal........prachtig gewoon als ik naar zijn techniek kijk......wollah kippevel krijg je dan......maar laten we ook Ronaldinho niet vergeten want die sleept Barca er doorheen
En op 3 CHAMAKH.......kerel kan zeker ballen bij Bordeaux.....hij staat niets voor niets in belangstelling van Man Utd...
JA, Chamakh doet het erg goed bij Bordeaux :goedzo:
moslima_zaio
07-05-2004, 18:40
morientes??
bij as monaco is hij wel goed...
Origineel gepost door mocro_souhaila
zidane is geen spits hoor...
en inderdaad maradonna blijft ze naam behouden:)
Hij blijft zijn naam zo behouden...dat in het wedboek van zijn land staat dat ze met voetbal geen nummer 10 mogen...egt vaaaag ;)
islamicgirl3
07-05-2004, 22:39
Mijn neefje! :bril:
luisvuitton
08-05-2004, 13:26
thierry henry is momenteel de beste spits, niet alleen omdat hij soms 3 keer en een keer 4 keer in een wedstrijd scoort, nee omdat hij een eigen manier heeft van spelen, hij is snel en balbehendig, hij laat inderdaad verdedigers meters achter zich en keepers dolt hij eenvoudig. als hij scoort doet hij dat soepel en simpel niet met een domme uithaal zoals sommige spitsen!
Ja hij scoort vrije trappen, hij scoort penaltys, maar ja dat doet larsson ook die nu op 28 goals staat, maar niemand die het over hem heeft!
Nee henry is zeker op dit moment de beste en arsene wenger de coach van arsenal heeft hem zo gemaakt!!!hij is niet voor niks nu 2 keer achter elkaar beste speler van engeland!! Ik verheug me op het Ek van dit jaar in Protugal ik hoop dat hij er wat moois neer kan zetten,
Maar natuurlijk blijft maradonna op nummer 1, maar momenteel is henry de beste, hij laat ronaldo ver achter zich
en morientes, ja hij is goed maar hij mist kansen die henry op zijn sloffen kan maken.
Kortom HENRY THE BESTTT :o
:zwaai:
luisvuitton
08-05-2004, 13:28
Origineel gepost door moslima_zaio
morientes??
bij as monaco is hij wel goed...
morientes is weer teruggehaald door real madrid, domme zet van de spanjaarden om hem uit te lenen, het heeft hun de CL gekost hahahhaa lekker voor ze, maar ik vind rothen veel beter bij monaco, als hij er niet was had morientes nooit kunnen scoren want die passes van rothen zijn precies op maat Je moet ze er wel in schieten
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.