Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse Mannen, Nederlandse meiden, Marokkaanse Meiden en Surinamers

Pagina's : [1] 2

JudgmentDaY
29-04-2004, 17:40

Je moet het maar van je eigen Marokkanen hebben hé. Ik heb nog nooit zoveel posts gelezen die over Marokkaanse meiden en Surinamers gaan. Ik vraag mij dus echt af wat een Surinaamse jongen zou denken als hij dit allemaal las. Ik zou mij erg gevleid voelen. Je kan bijna spreken van een soort walging jegens alles en iedereen die geen Marokkaan is. Waar is het mis gegaan? Toen een Rachid een Samira samen met een Michael zag? Of toen een Marokkaan voor het eerst het woord Multicultureel gehoord heeft? Word het niet eens tijd om alle klauwen in te trekken en je gedragen naar hoe je door je ouders opgevoed bent (of hoe ze jou zouden willen zien gedragen)? Het is moeilijk genoeg om naar jezelf te kijken en te realiseren dat je zelf niet zonder een aantal fouten zit. Hou je bezig met jezelf en je zal een lange tijd bezig. :zwaai:

marjam123
29-04-2004, 17:42
Origineel gepost door JudgmentDaY Je moet het maar van je eigen Marokkanen hebben hé. Ik heb nog nooit zoveel posts gelezen die over Marokkaanse meiden en Surinamers gaan. Ik vraag mij dus echt af wat een Surinaamse jongen zou denken als hij dit allemaal las. Ik zou mij erg gevleid voelen. Je kan bijna spreken van een soort walging jegens alles en iedereen die geen Marokkaan is. Waar is het mis gegaan? Toen een Rachid een Samira samen met een Michael zag? Of toen een Marokkaan voor het eerst het woord Multicultureel gehoord heeft? Word het niet eens tijd om alle klauwen in te trekken en je gedragen naar hoe je door je ouders opgevoed bent (of hoe ze jou zouden willen zien gedragen)? Het is moeilijk genoeg om naar jezelf te kijken en te realiseren dat je zelf niet zonder een aantal fouten zit. Hou je bezig met jezelf en je zal een lange tijd bezig. :zwaai: :goedzo:

greeneyezlady
29-04-2004, 18:00
Origineel gepost door JudgmentDaY Je moet het maar van je eigen Marokkanen hebben hé. Ik heb nog nooit zoveel posts gelezen die over Marokkaanse meiden en Surinamers gaan. Ik vraag mij dus echt af wat een Surinaamse jongen zou denken als hij dit allemaal las. Ik zou mij erg gevleid voelen. Je kan bijna spreken van een soort walging jegens alles en iedereen die geen Marokkaan is. Waar is het mis gegaan? Toen een Rachid een Samira samen met een Michael zag? Of toen een Marokkaan voor het eerst het woord Multicultureel gehoord heeft? Word het niet eens tijd om alle klauwen in te trekken en je gedragen naar hoe je door je ouders opgevoed bent (of hoe ze jou zouden willen zien gedragen)? Het is moeilijk genoeg om naar jezelf te kijken en te realiseren dat je zelf niet zonder een aantal fouten zit. Hou je bezig met jezelf en je zal een lange tijd bezig. :zwaai: helemaal mee eens! ;)

SoleCuoreAmore
29-04-2004, 18:02
:goedzo: :)

lady_khadija
29-04-2004, 18:24

mooi gezegd.... ciao.

berbertje00
29-04-2004, 18:26
En je natuurlijk gedragen volgens de regels van de Islam :)

IBTISSAM3
29-04-2004, 18:41
mooi gesproken meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zine_el_arbi
29-04-2004, 19:18
De wereld zou dan geweldig zijn.

worldman
29-04-2004, 20:52
bla bla bla bla bla

JudgmentDaY
29-04-2004, 20:54
Origineel gepost door worldman bla bla bla bla bla Je bent nog jong, wacht totdat je wat ouder en groter bent. Mag je eigenlijk wel op het forum? Heb je de alg. voorwaarden wel gelezen?:) :zwaai:

Marrakchia_86
29-04-2004, 21:46
Ewa jah, ik ben het helemaal met je eens, oordeel eerst over jezelf en daarna pas over anderen! :goedzo:

samira_el
29-04-2004, 22:11
Origineel gepost door berbertje00 En je natuurlijk gedragen volgens de regels van de Islam :) en volgens de Islam is een Moslim een Moslim of het nou een Nederlandse Moslim, Marokkaanse Moslim of Surinaamse Moslim is ;)

miss_romaissa
05-05-2004, 19:43
Origineel gepost door samira_el en volgens de Islam is een Moslim een Moslim of het nou een Nederlandse Moslim, Marokkaanse Moslim of Surinaamse Moslim is ;) 'k benj helemaalm met je eens meid of het nou een suri moslim is of marokkaanse of nederlandse moslim is moslim;)

nouredinne_el
05-05-2004, 20:22
blablabla

SoleCuoreAmore
05-05-2004, 20:28

Juistem!

Pagina's : [1] 2