Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dromen dat je de koran leest! HELP

loubna27
29-04-2004, 16:11

Dag dames en heren, Ik heb namelijk de laatste maand elke week het zelfde soort droom. Ik droom dan dat zjnoen in mij willen komen en ik begin dan in mijn dromen soera el fatiha en soera Naas en soera Falak hard op te lezen en aan het eind chahid ik. Ik vind het nogal vreemd dat het steeds om hetzelfde gaat en dezelfde soera's opnoem. hopelijk kan iemand mij helpen voor uitleg!! Alvast bedankt :zwaai:

femmedumaroc
29-04-2004, 17:08
allah akbar, je gelooft het niet ik geloof het zelf niet eens maar ik heb dezelfde droo gehad twee keer

Mysticalia
30-04-2004, 11:25
Ik denk dat shaytaan je pest. Slaap met woedoe en je wordt niet meer geplaagd met zulke dromen Allahou a3lem en ook de nodige dou3as zeggen voordat je slaapt. :belgie:

hbohuisvrouw
05-05-2004, 18:17
Kijk op Walidin.com, daar kun je uitleg over dromen krijgen.

Screech_Bep
05-05-2004, 23:08

Origineel gepost door loubna27 Dag dames en heren, Ik heb namelijk de laatste maand elke week het zelfde soort droom. Ik droom dan dat zjnoen in mij willen komen en ik begin dan in mijn dromen soera el fatiha en soera Naas en soera Falak hard op te lezen en aan het eind chahid ik. Ik vind het nogal vreemd dat het steeds om hetzelfde gaat en dezelfde soera's opnoem. hopelijk kan iemand mij helpen voor uitleg!! Alvast bedankt :zwaai: He Loubna dat heb ik ook. maar bij mij gaat het om Sura Al Fatihaah en Sura Yassien. Maar verschil met mij is, dat ik dan wakker wordt en dat ik dan mij eigen die Sura hoor reciteren.

Lampjuh
06-05-2004, 23:46
Subhanaállah Ik heb een keer in me droom gehad dat ik een paar ayat aan het lezen en had in dezelfde droom ook henna gezien. Dus QUran en henna in dezelfde droom. Gair inshaállah

achie25
07-05-2004, 10:33
Origineel gepost door loubna27 Dag dames en heren, Ik heb namelijk de laatste maand elke week het zelfde soort droom. Ik droom dan dat zjnoen in mij willen komen en ik begin dan in mijn dromen soera el fatiha en soera Naas en soera Falak hard op te lezen en aan het eind chahid ik. Ik vind het nogal vreemd dat het steeds om hetzelfde gaat en dezelfde soera's opnoem. hopelijk kan iemand mij helpen voor uitleg!! Alvast bedankt :zwaai: En dat moet je vooral doorvertellen aan mensen die daar geen verstad van hebben.. :jammer:

chouroek
10-05-2004, 10:10
Hoi meid! ik weer precies hoe je je eigen voeld! ik heb 1 jaar terug ook het zelfde topic geopend en ik heb via walidin.nl antwoord op gekregen! Ik was echt onder de indruk! Ik had gedroom dat dag des oordeels is aangebroken en ik zag de hemel opengaan, de zee kwam steed dichterbij iedereen was shahada aan het doen en ik ging rennen samen met mijn broertje naar de kast we hebben Koraan in handen genomen en hebben sorat elwaqi3a gereciteerd echt precies zoals het in de heilige boek staat! Het is geen droom van shaitan koraan is een droom van ALLAH!

chouroek
11-05-2004, 11:57
DROMEN Soera Fatiha ledereen die het geheel of gedeeltelijk reciteert zal zijn doe’a’s zeker door Allah geaccepteerd zien en hij krijgt daar zoveel goeds door dat het hem vreugde en geluk brengt. Sommigen zeggen dat hij achtereenvolgens zeven vrouwen zal trouwen en dat zijn doe’a’s geaccepteerd zullen worden. Dit blijkt uit het feit dat Rasoeloellah (vzmh) gewend was om alhamdoelillahi rabbil aalamien zowel aan het begin als aan het einde van zijn .doe’a te reciteren.