Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : je bent verliefd en hoort dat diegene een ..

jasmina87
29-04-2004, 15:21

je bent verlief op iemand , maar je hoort dat diegene een grote versierder is en nooit iemand trouw is wat doe je??? maar je hebt contact met die jongen en die zegt dat hij op zoek is naar het lieve leuke meisje waar hij seriues mee wil zijn geloof je hem of zeg je adios????????? je vind hem heel leukkkk :Iluvu:

HalveWaarheid
29-04-2004, 15:25
Kzou zeggen sex met hem...als ie je erna dumpt dan weet je tenminste zeker dat hij het niet meende! :)

LellaBerkane
29-04-2004, 15:27
Allah Oe 3lam. Mensen zeggen zoveel.... IK denk dat wanneer je echt gek bent op iemand, dat datgene wat er wordt gezegd het ene oor in gaat en het andere oor weer uit. Het is wel een moeielijke situatie, maar jah... You'll never know...;) :zwaai:

LellaBerkane
29-04-2004, 15:28
Origineel gepost door HalveWaarheid Kzou zeggen sex met hem...als ie je erna dumpt dan weet je tenminste zeker dat hij het niet meende! :) :lol: Jij bent me er ook eentje, he:D

jasmina87
29-04-2004, 15:29

sex met hem echt zon jongens praat ben je gek makkelijk voor jou jah mischien :jammer:

Marrakchia_86
29-04-2004, 15:35
Origineel gepost door jasmina87 je bent verlief op iemand , maar je hoort dat diegene een grote versierder is en nooit iemand trouw is wat doe je??? maar je hebt contact met die jongen en die zegt dat hij op zoek is naar het lieve leuke meisje waar hij seriues mee wil zijn geloof je hem of zeg je adios????????? je vind hem heel leukkkk :Iluvu: .... één ding is zeker, mensen praten niet zomaar over iemand. Maar jah, dan het Marokkaanse volk he! Meid als je echt helemaal gek bent op die jongen, moet je voor hem gaan. Mensen praten veel, en roddelen veel. Leer hem eerst zelf kennen, dan weet je hoe hij is, misschien is hij wel één grote versierder, maar wordt hij wel serieus met jou... je weet maar nooit. Bij elke Player komt er een eind aan het playen! Dus meid, als je echt helemaal :Iluvu: moet je er voor gaan! Veel succes meid! Liefs Marrakchia.

zoubida
29-04-2004, 15:37
Dumpen die handel .....

marjam123
29-04-2004, 15:42
Das best een moeilijke situatie... (vin ik dan) maar goed... hmmm, je hebt een kans dat ie gewoon aan het playen is... maar aan de andere kant weet je maar nooit, dat ie echt iets serieus met jou wil... je moet hem gewoon beter leren kennen... dat is de enige manier om er achter te komen... en ja, op allah vertrouwen! 1 ding: als hij echt een player is... dan moet je er echt op vertrouwen dat allah het zo heeft gewild en dat je een betere zal krijgen inshallah... je moet het gewoon zo halal mogelijk houden... voor zover dat kan... maar ik moet wel zeggen dat ik het jammer zou vinden om er later pas achter te komen, dat ie wel serieus was.... denk er goed over na... xxx

minora
29-04-2004, 15:45
Hij moet maar bewijzen dat ik een kans verdient

jasmina87
29-04-2004, 15:46
bedankt marakchia ik weet ook effe niet meer wat ik moet doen hij is met me nu wle seriues maar ik blijf twijfelen maar goed bedankt voor jullie reacties :zwaai:

mooiemeisje
29-04-2004, 15:47
Kijk meid... Ik kan je 1 ding aanraden...leer hem kennen en maak het hem heel moeilijk om jouw te krijgen...laat hem bellen en smsen...als het klopt wat ze zeggen..dat hij een player is dan moet je maar laten zien dat hij jouw niet kan playen! Dat hij voor jouw heel veel over moet hebben.. Je moet echt laten merken dat hij jouw niet gemakkelijk kan krijgen! En laat hem veranderen van nr etc etc.... Het word best moeilijk maar beter dit dan uiteindelijk zelf geplayed te worden meid! liefs.

mooiemeisje
29-04-2004, 15:50
waaraan zie je dat hij serieus intenties met jouw heeft? Liefs.

Marrakchia_86
29-04-2004, 19:49
Origineel gepost door jasmina87 bedankt marakchia ik weet ook effe niet meer wat ik moet doen hij is met me nu wle seriues maar ik blijf twijfelen maar goed bedankt voor jullie reacties :zwaai: Weet je wat je moet doen meid... vooral niet haasten, en geen overhaaste dingen doen. Laat zien dat je bent a ness bent, en dat je zelfrespect heb en trots... en dat je niet zo een makkelijk typje bent. Als hij daar alle respect voor heeft en wil wachten op jou, dan is het een echte man, als hij zegt ja daag, ik ga niet op jou wachten, omdat jij rustig aan wil doen.... dan dumpen wie handel. Meid nogmaals denk er goed over na... Liefs je zussie Marrakchia! :zwaai:

miss_romaissa
29-04-2004, 20:03
Origineel gepost door Marrakchia_86 .... één ding is zeker, mensen praten niet zomaar over iemand. Maar jah, dan het Marokkaanse volk he! Meid als je echt helemaal gek bent op die jongen, moet je voor hem gaan. Mensen praten veel, en roddelen veel. Leer hem eerst zelf kennen, dan weet je hoe hij is, misschien is hij wel één grote versierder, maar wordt hij wel serieus met jou... je weet maar nooit. Bij elke Player komt er een eind aan het playen! Dus meid, als je echt helemaal :Iluvu: moet je er voor gaan! Veel succes meid! Liefs Marrakchia. wat marrakchia zegt ben ik helemaal mee eens. je weet maar nooit meid. je kan het altijd nog proberen en kijken hoe het nou zit en als je het niet ziet zitten maak je het gewoon uit. en sommige bitches van de laatsen tijd roddelen inderdaad veel,echt leveloos jonge tfoeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!! ga leve zoeken ofzo hoor ff sirieus man.