Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden ik heb dringend jullie hulp nodig!!!

Meryam20
29-04-2004, 14:26

Ik heb zo snel mogelijk een hoepel nodig voor onder mijn bruidsjurk!! Anders is het echt geen gezicht!!! Kan iemand mij daarmee helpen???? :o Ik ben jullieeeeeeeeeeeeeeeee al heeeeeeeeeeeeel erg dankbaar!!!! :o Help meeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Groetjes een stressie bruid!!!!!

zoubida
29-04-2004, 14:30
Ga het dan kopen in een bruidswinkel of kan dat niet :confused:

beppie_truus
29-04-2004, 14:45
In bruidswinkel kan je die dingen kopen en ze zijn niet eens zo duur voor 50 euro heb je er al 1.

Sihamm
29-04-2004, 21:17
Hoi, Volgens mij heb ik contact met je gehad maar weet dat niet zeker. Ik verhuur hoepels. Heb keuze uit 5 modellen. Ze zijn te huur voor 20 euro. Groetjes Sihamm

Meryam20
29-04-2004, 23:35

Origineel gepost door Sihamm Hoi, Volgens mij heb ik contact met je gehad maar weet dat niet zeker. Ik verhuur hoepels. Heb keuze uit 5 modellen. Ze zijn te huur voor 20 euro. Groetjes Sihamm Hoi, Klopt wij hebben contact gehad!!! Maar ik ben blij dat jij ze verhuurd, nou is mijn vraag verhuur jij ook sluiers....... Groetjes Meryam

slachi
30-04-2004, 14:54
hoi meriam ik heb ook een hoepel + sluier voor je groeten slachi

Sihamm
05-05-2004, 19:28
Origineel gepost door Meryam20 Hoi, Klopt wij hebben contact gehad!!! Maar ik ben blij dat jij ze verhuurd, nou is mijn vraag verhuur jij ook sluiers....... Groetjes Meryam Hoi, Ik verhuur ook sluiers inderdaad. Ook anders accesoires zoals handschoenen en een boeket of ringkussentjes kun je bij mij terecht. Wanneer is de grote dag ? Groetjes

RealFaiza
06-05-2004, 00:43
ooh gelukkig ze heeft het al gevonden ik d8 al anders moest ik weer gaan zoeken nouw sgatje veel succes ik hooop insalah dat het de leukste dag van je leven word insalah nouw veeel successs