Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kom op...zet allemaal even een zinnetje neer

Pagina's : [1] 2 3

sherine
09-11-2002, 16:14

we gaan even testen hoe gezellig en meewerkend en fantasierijk de mensen van deze site zijn..... we gaan samen een gedicht maken(is leuk als het rijmt)...als iedereen nou minimaal 2 zinnen neerzet moet het een mooi gedicht kunnen worden. :giechel: als je het niet leuk vind verlaat deze topic dan gewoon, vind je het wel grappig schrijf dan maar wat neer ookal is het onzin :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: het was een vrijdagnacht,hier had ik dagen op gewacht...tot mijn verbazing.........

Dida
09-11-2002, 16:18
zag ik een koe en die zei BOE

NaDoR.ZiNa
09-11-2002, 16:19
zag ik daar 2 zwarte pieten ik pakte me uzzi en wilde ze schieten maar sherine zij doe dat maar niet.....

sherine
09-11-2002, 16:23
hahahahahahhahahahahahahahahaha...........fantasie ....jajaaaaa ik werd verliefd op die piet...........hij zag er zo leuk en gezellig uit.....en gooie nador zina in het riet.........haalde haar later op....en kreeg op me kop..........gelukkig gingen we samen weer weg.........en die piet moest huilen.....wat een pech

NaDoR.ZiNa
09-11-2002, 16:26

Ik praate tegen sherine en ik zeg luister je eigenlijk wel wat ik zeg?. ze zij neej ik mis me piet....ik zij ga maar naar hem en ik liep door en zong een lied....sherine gaf piet een kus en toen had ze zwarte lippen.... ze ging vet erg flippen en ik moest lachen.....

Chaimaa
09-11-2002, 16:27
Ik heb een oranje haarbal Hij is gek..helemaal mal Elke dag loopt hij rond hij denkt dan..ik ben JAmes Bond Staat klaar om aan te vallen Hij heeft niet eens ballen Want die zijn weggehaald als ik hem was, had ik echt gebaald Geen poesje die hem nu wil Want hij heeft ook geen lekkere bil Ah joh..ik zei hier gewoon wat.. Dit verhaaltje gaat over mijn stomme kat.. *gaat over mijn kat*

NaDoR.ZiNa
09-11-2002, 16:28
hahahahahahahahahaha :D :D+

sherine
09-11-2002, 16:29
whahahahahaaha whahaha wat een gekken heeeeey......... ik ging flippen helemaal trippen ging rondspringen als 1000 xtc kippen............veegde me mond schoon maar gelukkig het was maar een droom........ ik opende me ogen ........en zo me lichaams verhogen.......

NaDoR.ZiNa
09-11-2002, 16:31
ze moest vet hard lachen toen ze wakker werd ze belde mij op en ik zij wat ben je tog een nerd... die dag gingen we naar de stad want sherine had met haar vriendje afgesproken die schat.. maar hij kwam maar niet en wij maar w8ten en w8ten .....

sherine
09-11-2002, 16:32
ik heb 2 vissen mo & ro en een vlo........ze zijn echt dom......dan komt me vriend en ligt helemaal krom........

sherine
09-11-2002, 16:34
wij maar wachten..........ik werd zo gek........ik ging bijna nador zina verkrachten.........toen kwam me vriend en die ging mij afslachten............toen bezorgde ik hem rugklachten.........nador zina was snel weggerend en deed net of ze me nooit had gekend........tussen mij en me vriend was het goed hij ghad me verwend.............ik kreeg een............

NaDoR.ZiNa
09-11-2002, 16:34
er was eens een meisje die stonk naar vis ze wasten haar haren elke dag met pis maar tog had ze de mooiste jongen van de stad maar op een dag was hij het zat hij pakte haar op en gooide haar in de zee zij moest zig wassen en hij dronk een lekker kopje thee toen ze klaar was rook ze weer naar een roosje maaar ze begon tog weer te stinken na een poosje! muahahaha egte verveling :lol:

freemale
09-11-2002, 16:35
Toen ging ik met een konijn in bad, want die noemde mij een schat! Waarna wij.....

sherine
09-11-2002, 16:36
er was eens een mooie dag waarop ik abdes zag....we begonnen te praten......en ik begon te beseffen ik ga deze jongen nooit meer verlaten.....dus nu ben ik ze stalker......whahahaha zekers verveling

NaDoR.ZiNa
09-11-2002, 16:36

sherine kreeg een kever hahaha daar mogt ze in rijden maar ze moest mij wel zien blijven te vermijden en sherine was heel gelukkig met haar kever en ze ree rondjes met haar vriendje door nederland en daar stond ik ineens aan de kant ik was boos en zei tegen...

Pagina's : [1] 2 3