Bekijk originele versie : cadeua tips voor stage begeleidster
hayat1989
04-06-2009, 20:01
heey ,
ik ben binnenkort klaar met stage, en ik wil een ceadeau kopen voor mijn begeleidster, ze heeft me een heel jaar lang me begeleid dus ze verdient wel een cadeau,
iemand tipss,:)
hayat1989
04-06-2009, 20:18
niemand??
Sweetylicious_
05-06-2009, 15:24
Ik zou een bloemetje voor dr kopen.. of
Je kan ook een leuk kadosetje maken van kleine spulletjes zoals een handdoekje, wierrook, kaarsjes en zeepjess.. :o
femme_de_nuit
05-06-2009, 15:28
Ik ben ook op zoek naar een kadootje voor mijn begeleidster,, Ik heb een speciale band met haar,, dus jaa kadootje is wel logisch,, jallah mensen plaatsen die handel,,!! meer mensen tipss!!
Sweetylicious_
05-06-2009, 15:33
Ik ben ook op zoek naar een kadootje voor mijn begeleidster,, Ik heb een speciale band met haar,, dus jaa kadootje is wel logisch,, jallah mensen plaatsen die handel,,!! meer mensen tipss!!
Leuke setjes van de douglas of ici, met geurtje en dochegel enzo en daar dan een bloemetje en kaartje bij.... :o maar alleen omdat je een speciale band met dr heb anders hou ik het wel gewoon bij een leuk setje.. :)
femme_de_nuit
05-06-2009, 15:39
Leuke setjes van de douglas of ici, met geurtje en dochegel enzo en daar dan een bloemetje en kaartje bij.... :o maar alleen omdat je een speciale band met dr heb anders hou ik het wel gewoon bij een leuk setje.. :)
haha najaah mag wel iets goedkoops zijn :P:P
temsemenia
05-06-2009, 16:57
Ik wil ook een cadeau kopen voor een stagebegeleider een idee?
Sweetylicious_
05-06-2009, 18:13
haha najaah mag wel iets goedkoops zijn :P:P
Dn lekker zelf een setje in elkaar maken.. het hoeft niet duur te zijn nee.. :o en zoals ik al zei een bosje bloemen en leuke bedankkaartje is tog ook een mooi gebaar?
Nassira4you
05-06-2009, 18:30
heey ,
ik ben binnenkort klaar met stage, en ik wil een ceadeau kopen voor mijn begeleidster, ze heeft me een heel jaar lang me begeleid dus ze verdient wel een cadeau,
iemand tipss,:)
Zoals hier al is gezegd een bosje bloemen met een kaartje zijn ze vaak erg blij mee ;)
Een goed boek doet ook wonderen.
Succes!
tangaouia20
05-06-2009, 22:22
ik zou een mooie bos bloemen kopen, das nooit verkeerd!
Moslima22
06-06-2009, 10:21
Je moet nadenken wat je stagebeleidster interesseert, hobby's/ bezigheden ed.
Een doosje bonbons;
Een mooie plant met mooie pot en mooi ingepakt;
Verwenpakketje samenstellen (gezichtsmasker ed. bij de tuinen hebben ze originele dingetjes;
Een persoonlijk bundeltje samenstellen (soort mapje/boekje met allerlei dingen die je geleerd hebt en wat je van haar vindt ed.)
Een busje met verschillende thee;
Kleine tagintje met Marokkaans kookboekje;
VVV-bon/ ici-paris-bon/ bongo-bon;
Fotolijstje met foto's van je stage, met jullie erop als je dat hebt, of een lijst met persoonlijk abc (van a tot z allerlei herinneringen/eigenschappen van je begeleidster in ... bv. a van aardig / b van belangstelling / c voor chocola etc etc dus dingen die wat voor haar betekenen.
Pakketje geurkaarsjes voor aromatherapie met evt badschuimpjes als ze een bad heeft;
Grote pot snoep en op de pot een persoonlijke boodschap;
Via de kruidvat kun je allerlei spullen laten bedrukken met persoonlijke boodschap of foto.
Het is altijd heel erg leuk om bij het cadeau ook een persoonlijke boodschap mee te geven, mondeling of op een kaartje/papier. Let uit waarom je zo dankbaar bent en wat je allemaal geleerd hebt van je stage. Geir insha allah.
Sweetylicious_
06-06-2009, 22:17
Je moet nadenken wat je stagebeleidster interesseert, hobby's/ bezigheden ed.
Een doosje bonbons;
Een mooie plant met mooie pot en mooi ingepakt;
Verwenpakketje samenstellen (gezichtsmasker ed. bij de tuinen hebben ze originele dingetjes;
Een persoonlijk bundeltje samenstellen (soort mapje/boekje met allerlei dingen die je geleerd hebt en wat je van haar vindt ed.)
Een busje met verschillende thee;
Kleine tagintje met Marokkaans kookboekje;
VVV-bon/ ici-paris-bon/ bongo-bon;
Fotolijstje met foto's van je stage, met jullie erop als je dat hebt, of een lijst met persoonlijk abc (van a tot z allerlei herinneringen/eigenschappen van je begeleidster in ... bv. a van aardig / b van belangstelling / c voor chocola etc etc dus dingen die wat voor haar betekenen.
Pakketje geurkaarsjes voor aromatherapie met evt badschuimpjes als ze een bad heeft;
Grote pot snoep en op de pot een persoonlijke boodschap;
Via de kruidvat kun je allerlei spullen laten bedrukken met persoonlijke boodschap of foto.
Het is altijd heel erg leuk om bij het cadeau ook een persoonlijke boodschap mee te geven, mondeling of op een kaartje/papier. Let uit waarom je zo dankbaar bent en wat je allemaal geleerd hebt van je stage. Geir insha allah.
Helemaal top meid!! :goedzo:
Moslima22
06-06-2009, 23:55
Helemaal top meid!! :goedzo:
You're welcome ;) Hoop dat je er wat aan hebt.
kaoutar_tanger
07-06-2009, 13:28
Ben je gek ofzo? Cadeautje?!?!
Het is haar werk!
Krijg jij ook cadeautjes nadat je je werk hebt verricht? Nee toch?
Als je echt echt een speciale band met dr hebt opgebouwd en je gaat dr echt missen enzo, dan zou ik niet verder gaan dan een doosje Celebrations ofzo. That's all!
benisa3dia
07-06-2009, 13:52
Ben je gek ofzo? Cadeautje?!?!
Het is haar werk!
Krijg jij ook cadeautjes nadat je je werk hebt verricht? Nee toch?
Als je echt echt een speciale band met dr hebt opgebouwd en je gaat dr echt missen enzo, dan zou ik niet verder gaan dan een doosje Celebrations ofzo. That's all!
inderdaad, het is haar werk. ze krijgt er ook betaald voor.
Ik ben ook niet van mening dat je een groot cadeau moet kopen te veel geld aan uitgeeft.
voor het gebaar vind ik een pakje merci meer dan genoeg
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.