Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn bedrijf?

islamica
04-06-2009, 19:09

heey dames & heren op yasmina.nl ik heb een vraagje aan jullie ik ga inchallah een bedrijf beginnen in marokko kunnen jullie me helpen met adviezen etc. alle adviezen zijn welkom wa salaam 3alaikoum KusKusKus

marOkaansemeid_
04-06-2009, 20:40
wat voor bedrijf wil je beginnen:o

islamica
06-06-2009, 16:49
wat voor bedrijf wil je beginnen:o nou ik wil eigenlijk een catering bedrijf voor trouwfeesten etc!

DMBC
06-06-2009, 17:21
Ik zie ergens anders dat je dat pas in 2011 en 2012 wilt beginnen. Als je met de kennis van nu, iets voor de toekomst wilt beginnen. Ben ik bang dat je zwaar teleur wordt gesteld. Catering van nu is totaal anders dan 5 jaar terug. Mensen zeggen juist, met de kennis die ik nu heb, had ik toen aantal zaken toch anders gedaan. Voor een cateringbedrijf kun je moeilijk plannen gaan maken voor over 2 á 3 jaar. Ik zou zeggen, maak eerder plannen voor het kopen van een zaal voor over 4 á 5 jaar. En de catering kun je nog altijd erbij doen. Wat ik wil zeggen is dus, als je echt iets met catering en/of bruiloften wilt doen. Denk aan kopen van een zaal of een stuk grond waarop je over 4 a 5 jaar het geld hebt afbetaald. Als het een stuk grond is, dan kun je in die tijd een zaal(tje) erop bouwen. Als het een zaal is, dan kun je gelijk beginnen. Dat is veel rendabeler, en stabieler.

islamica
06-06-2009, 18:36

Ik zie ergens anders dat je dat pas in 2011 en 2012 wilt beginnen. Als je met de kennis van nu, iets voor de toekomst wilt beginnen. Ben ik bang dat je zwaar teleur wordt gesteld. Catering van nu is totaal anders dan 5 jaar terug. Mensen zeggen juist, met de kennis die ik nu heb, had ik toen aantal zaken toch anders gedaan. Voor een cateringbedrijf kun je moeilijk plannen gaan maken voor over 2 á 3 jaar. Ik zou zeggen, maak eerder plannen voor het kopen van een zaal voor over 4 á 5 jaar. En de catering kun je nog altijd erbij doen. Wat ik wil zeggen is dus, als je echt iets met catering en/of bruiloften wilt doen. Denk aan kopen van een zaal of een stuk grond waarop je over 4 a 5 jaar het geld hebt afbetaald. Als het een stuk grond is, dan kun je in die tijd een zaal(tje) erop bouwen. Als het een zaal is, dan kun je gelijk beginnen. Dat is veel rendabeler, en stabieler. DANK JE , GELIJK HEB JE ~!

marOkaansemeid_
06-06-2009, 19:19
inderdaad, je kan beter een stuk grond kopen, en dan bouwen een mooie zaal,waar ieder mens van droomt:hihi: en dan een catering erbij, de meeste mensen houden er ook van om namelijk de meeste dingen bij een persoon te nemen, en als alles goed gaat zou je misschien ook een decoratie erbij kunnen nemen bijvoorbeeld:)

rachideke
06-06-2009, 19:23
DMBC, je hebt idd gelijk... De trends en de aanpak in de trouwfeest wereld veranderd veel te snel op een X aantal jaren plan voor op te stellen. De raad van DMBC daarentegen is stabieler en heeft een grotere slaag kans. Daarnaast kun je nog steeds jou huidige plannen verwezelijken.