Bekijk originele versie : Marokaanse Schrijvers???
ChebMami
09-11-2002, 15:51
sallaam
ik heb wat boeken van zohra zarouali gelezen
die zijn echt goed.
mijn vraag aan jullie is kennen jullie/zijn er nog andere marokaanse schrijvers???
ik moet boeken lezen voor mijn verslag en lees liever marokaanse schrijvers :ego:
alvast bedankt :zwaai:
De boeken die ik heb gelezen zijn: De weg naar het noorden: Naima Elbezaz.
HOezo bloedmooi: Hans Sahar,
De minares van de duivel: Naima ELbezaz,
El wes wes: Najaou elbijir.
Ik kan op dit moment alleen op deze boeken komen.
Ik vind ze zelf persoonlijk heel goed.
VEel leesplezier en succes met je verslagen
Groetjes KeNzA
Het weg naar het noorden Naima Bezzaz
Hoezo bloedmooi Hans Sahar
Bruiloft aan zee Abdelkader Benali
De gevangenen Malika Oufkir
NaDoR.ZiNa
09-11-2002, 15:58
Nou ik had een tijdje terug een boek van me tante gehad van Khalid Boudou. Dat heet het schnitzel paradijs! eerlijk gezegd heb ik nog niet eens tot de helft gelzen maar volgens mij wel een leuk verhaal. Gaat over een jongen die niet naar school gaat enzo en niet werkt alleen maar slaapt! (egte mokro dus :D) en dan gaat ie wel een keer werken in een kueken of het is halt ofzo ik weet niet maar dan gaat ie dus in een keuken werken met nog meer marokanen gaan ze daar rwina maken enzo maar jah weet verder ook niet precies nog niet goed gelezen ;) maar jah je kan huren volgens mij als je wil lezen! veel suc6 met je verslag! Beslema :zwaai:
ChebMami
09-11-2002, 16:01
salllaam
wallah soekran broeders/zusters ik ben jullie erg dankbaar :hoera:
Lady_moi
09-11-2002, 16:05
graag gedaan
Itsjustme
10-11-2002, 02:16
he mami er is pas een boek uit heet verboden liefde alleen weet ik niet meer wie de auteur is sorry!! Yasmin Allas heeft ook goede boeken ze is geen marokkaanse maar wel ok en jah de rest is al opgenoemd good luck!
Boyfriend
10-11-2002, 02:19
Origineel gepost door Itsjustme
he mami er is pas een boek uit heet verboden liefde alleen weet ik niet meer wie de auteur is sorry!! Yasmin Allas heeft ook goede boeken ze is geen marokkaanse maar wel ok en jah de rest is al opgenoemd good luck!
auteur is Norma Albqaeen :D
nog een boek:
Islam is een sinaasappel van Maurits Berger
Ik ga geloof ik ook effe naar de bieb om leuke boeken te lezen want volgens mij hebben jullie wel leuke tips gegeven vooral die van Malika Oufkir lijkt me wel wat. Mohiem ik heb een keer de boek van Abdelkader ben Ali gelezen Bruiloft aan zee en ik moet je eerlijk zeggen ik vond het niks. Ik begreep er geen bal van zo onduidelijk ik zou je die niet aanraden voor de rest heb ik al die andere boeken niet gelezen maar ik denk dat ik dat binnenkort wel ga doen.
Dames en heren bedankt voor de tips en jij Cheb Mami ook veel succes
Lady_moi
10-11-2002, 11:24
zohra zarouali haar boeken zijn echt mooi oa amel, amel en faysel ofzoiets
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.