Bekijk originele versie : Met welke bijbaan verdien je het meest per uur?
werklozestudent
04-06-2009, 17:49
Weten jullie in welke bedrijf je gemiddeld 8 a 9 (of hoger) euro netto per uur kunt verdienen? En dan voor een student als bijbaantje?
En aub geen callcentermedewerker (verkoop) of promotiewerk,want dat is niets voor mij.
Hebben er mensen bijv. ervaring in een restaurant? En wat voor functie?
Maar laat weten met welke bijbaantje je het meest per uur verdient? :D
magnifique187
05-06-2009, 10:42
drugsrunnen, vooral hier in antwerpen is een tekort aan wiet
we houden hier van de nederlandse skunk en amnesia
zusje_van_karim
05-06-2009, 10:54
Rachek troged dayes..:maf:
zusje_van_karim
05-06-2009, 10:59
Weten jullie in welke bedrijf je gemiddeld 8 a 9 (of hoger) euro netto per uur kunt verdienen? En dan voor een student als bijbaantje?
En aub geen callcentermedewerker (verkoop) of promotiewerk,want dat is niets voor mij.
Hebben er mensen bijv. ervaring in een restaurant? En wat voor functie?
Maar laat weten met welke bijbaantje je het meest per uur verdient? :D
Horeca staat juist bekend om zijn lage lonen. Dan heb ik het over bediening.
Maar je kunt denken aan promotiewerk, flyeren ect. Dat schijnt goed te verdienen. Of administratief werk.
Genoeg op Internet te vinden!;)
werklozestudent
05-06-2009, 19:22
Horeca staat juist bekend om zijn lage lonen. Dan heb ik het over bediening.
Maar je kunt denken aan promotiewerk, flyeren ect. Dat schijnt goed te verdienen. Of administratief werk.
Genoeg op Internet te vinden!;)
tnx voor je respons
ja het is idd wel zo dat horeca laag betaald, maar toch werken er veel jongeren in de horea.
Ja, ik zit ook te kijken op het internet ;) en wat ik voornamelijk vind is horeca(bediening), promotiewerk, en callcenter.
Alleen promotiewerk viind ik echt niets, heb het wel een keer gedaan, en callcenter verdient ook goed maar dat is gewoon oplichterij om alleen die abonnementen te verkopen.
En administratie vragen ze vaak meer dan 1 jaar opleiding.
Het valt me wel op dat ze echt van die simpele baantjes(zoals parttime telefoniste ofzo) een hbo achtergrond vragen :rolleyes:
werklozestudent
05-06-2009, 19:24
10.5 schoonmaken
Ja, kan ook... maar dat doe ik liever niet
werklozestudent
05-06-2009, 19:28
Drugsrunnen... nee liever niet, ben niet zo een voorstander om druga te leveren voor doeleinden als ''high'' worden...
Missichien kun je een ander leverancier vinden....
Tiezriet
05-06-2009, 21:59
Bijbaant in de kinderopvang, daar verdien je 10 euro netto per uur. Diploma is wel vereist :)
lipiec_ala
06-06-2009, 02:05
tnt post sorteren
SgattigMeisje
06-06-2009, 12:08
Klantenservice medewerkster. 9 euro.
Taxicentrale rond de 10.
werklozestudent
06-06-2009, 12:43
Bijbaant in de kinderopvang, daar verdien je 10 euro netto per uur. Diploma is wel vereist :)
Me ma zei al van haal een diploma of certificaat in spw of iets dergelijks, dan kun je hier op de kinderenopvang parttime werken en er goed mee verdienen.
werklozestudent
06-06-2009, 12:45
Klantenservice medewerkster. 9 euro.
Taxicentrale rond de 10.
Ja, is klantenservice medewerker 9 euro (netto)?! Ik wilde al op zo'een vacature reageren, maar dacht dat is vast iets van 6 euro ofzo.
Taxicentrale? Ben je dan servicemedewerker ofzo? Wat voor functie heb je dan?
werklozestudent
06-06-2009, 12:46
tnt post sorteren
veel jongeren doen tnt of hebben daar gewerkt(tenminste die ik ken) , vverdient het dan zo goed post sorten?
SgattigMeisje
06-06-2009, 12:47
Ja, is klantenservice medewerker 9 euro (netto)?! Ik wilde al op zo'een vacature reageren, maar dacht dat is vast iets van 6 euro ofzo.
Taxicentrale? Ben je dan servicemedewerker ofzo? Wat voor functie heb je dan?
Ja bij telfort 9 netto!
Taxi, bellers opnemen, in 't systeem zette wie taxi nodig heeft. klaar.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.