Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Elke Ras is GEK op de Marokkaanse Meiden

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

zeytoena
29-04-2004, 11:48

Zooo hey daar ben ik weer. laaatst zat ik aan iets te denken. Ik hoorde continue dat marokkaanse meiden veelal met 3wazza omgaan en met andere rassen dan marokanen. Ik weet nniet of dat klopt, maar dit is van horen zeggen. Er wordt gezegd dat Marokkaanse meiden mooie meiden zijn. Klopt, je hebt mooie marokkaanse meiden, maar dat elke ras op de marokkaanse meid valt , komt doordat de marokaanse meid enmakkelijk te krijgen is. Marokkaanse meiden kennen hun eergevoel niet meer. Ga naar het middenoosten. ZOdra je uit Marokko komt verwacht niet dat de vrouwen aardig tegen je doen. De marokkanen zijn daar bekend om het plakken bij de man en hier in Nederland genoeg zulke acties. JE hbet sommige ertussen die wel het eergevoel kennen. Moehim wat ik denk is; ELKE RAS VALT OP MAROKKAANSE MEIDEN OMDAT DE MAROKKAANSE MEIDEN MAKKELIJK TE KRIJGEN ZIJN, LEUK ZO EEN VOLK WAAR JE GEEN MOEITE VOOR HOEFT TE DOEN ER OOK LEKKER UIT MOehim ik heb het hier niet over IEDEREEN. De nadruk op NIET IEDEREEN IS ZOOOO

ik_oke_is
29-04-2004, 11:53
Origineel gepost door zeytoena Zooo hey daar ben ik weer. laaatst zat ik aan iets te denken. Ik hoorde continue dat marokkaanse meiden veelal met 3wazza omgaan en met andere rassen dan marokanen. Ik weet nniet of dat klopt, maar dit is van horen zeggen. Er wordt gezegd dat Marokkaanse meiden mooie meiden zijn. Klopt, je hebt mooie marokkaanse meiden, maar dat elke ras op de marokkaanse meid valt , komt doordat de marokaanse meid enmakkelijk te krijgen is. Marokkaanse meiden kennen hun eergevoel niet meer. Ga naar het middenoosten. ZOdra je uit Marokko komt verwacht niet dat de vrouwen aardig tegen je doen. De marokkanen zijn daar bekend om het plakken bij de man en hier in Nederland genoeg zulke acties. JE hbet sommige ertussen die wel het eergevoel kennen. Moehim wat ik denk is; ELKE RAS VALT OP MAROKKAANSE MEIDEN OMDAT DE MAROKKAANSE MEIDEN MAKKELIJK TE KRIJGEN ZIJN, LEUK ZO EEN VOLK WAAR JE GEEN MOEITE VOOR HOEFT TE DOEN ER OOK LEKKER UIT MOehim ik heb het hier niet over IEDEREEN. De nadruk op NIET IEDEREEN IS ZOOOO als jij dat werkelijk geloofd ... ;)

zoubida
29-04-2004, 11:54
Origineel gepost door zeytoena Zooo hey daar ben ik weer. laaatst zat ik aan iets te denken. Ik hoorde continue dat marokkaanse meiden veelal met 3wazza omgaan en met andere rassen dan marokanen. Ik weet nniet of dat klopt, maar dit is van horen zeggen. Er wordt gezegd dat Marokkaanse meiden mooie meiden zijn. Klopt, je hebt mooie marokkaanse meiden, maar dat elke ras op de marokkaanse meid valt , komt doordat de marokaanse meid enmakkelijk te krijgen is. Marokkaanse meiden kennen hun eergevoel niet meer. Ga naar het middenoosten. ZOdra je uit Marokko komt verwacht niet dat de vrouwen aardig tegen je doen. De marokkanen zijn daar bekend om het plakken bij de man en hier in Nederland genoeg zulke acties. JE hbet sommige ertussen die wel het eergevoel kennen. Moehim wat ik denk is; ELKE RAS VALT OP MAROKKAANSE MEIDEN OMDAT DE MAROKKAANSE MEIDEN MAKKELIJK TE KRIJGEN ZIJN, LEUK ZO EEN VOLK WAAR JE GEEN MOEITE VOOR HOEFT TE DOEN ER OOK LEKKER UIT MOehim ik heb het hier niet over IEDEREEN. De nadruk op NIET IEDEREEN IS ZOOOO Dat zou best kunnen :rolleyes:

oogcontact
29-04-2004, 11:54
SOMS BEN IK ZO BLIJ DAT IK GEEN ZUSEN HEB

mercedesje
29-04-2004, 12:14

En ik ben blij dat ik geen broers heb!!!!! maar zeytoen, ben er weer! ik moet je deels gelijk geven. Want het is niet zo dat ze makkelijk te pakken te zijn, maar marokkaanse meisjes zijn in het algemeen gewoon aantrekkelijker. De meeste hebben gewoon wat mannen zoeken, er wordt dan nog niet naar innerlijk gekeken maar alleen de buitenkant. Chaimae (mijn zusje) wordt telkens lastig gevallen door negers, niet dat ze het wilt, maar de krullen, het strakke grote goeie ****, kleurtje en ga zo maar door. Je kan het ook anders bekijken door te zeggen dat ze juist een uitdaging zijn voor de jagers (mannen), wat ook aantrekkelijk voor ze is. Tja het is maar hoe je het bekijkt! nou schat! tot gauw!

kemel_vuitton
29-04-2004, 12:18
Origineel gepost door mercedesje En ik ben blij dat ik geen broers heb!!!!! maar zeytoen, ben er weer! ik moet je deels gelijk geven. Want het is niet zo dat ze makkelijk te pakken te zijn, maar marokkaanse meisjes zijn in het algemeen gewoon aantrekkelijker. De meeste hebben gewoon wat mannen zoeken, er wordt dan nog niet naar innerlijk gekeken maar alleen de buitenkant. Chaimae (mijn zusje) wordt telkens lastig gevallen door negers, niet dat ze het wilt, maar de krullen, het strakke grote goeie ****, kleurtje en ga zo maar door. Je kan het ook anders bekijken door te zeggen dat ze juist een uitdaging zijn voor de jagers (mannen), wat ook aantrekkelijk voor ze is. Tja het is maar hoe je het bekijkt! nou schat! tot gauw! owjah stel me maar eens voor aan je zusje dan ik ben geen neger hoor maar die omschrijvingen wouw je doet me watertanden!!! ik hoop ook dat het innerlijk ook zo mooi zou zijn misschien wel misschien dat weet jij beter dan ik!! thalla

marinakabila
29-04-2004, 12:19
Origineel gepost door oogcontact SOMS BEN IK ZO BLIJ DAT IK GEEN ZUSEN HEB Je hebt het mis :eek: Je hebt miljoenen zusjes alle moslimmeisjes zijn je zussen :(

kemel_vuitton
29-04-2004, 12:21
hij bedoelt het anders hoor hij bedoelt zelfde achternaam enzo!! maar als we zo globaal gaan praten dan is het inderdaad zo dat iedere moslimmeisje je zuster is!!!

zeytoena
29-04-2004, 12:26
Origineel gepost door kemel_vuitton owjah stel me maar eens voor aan je zusje dan ik ben geen neger hoor maar die omschrijvingen wouw je doet me watertanden!!! ik hoop ook dat het innerlijk ook zo mooi zou zijn misschien wel misschien dat weet jij beter dan ik!! thalla Als haar zusje een vriend wil, haar zuswje is lekker maar en is 18 maar wil nog geen vriend tenminste nog geen een jongen heeft haar hart kunnen krijgen En mercedesjeeeeee scahtjuuuuh wat ga je vandaag doen. Gisteren was ik erg ziek, maar ben beter. Hey maar wat ga je doen naar je stage bel me!!!!!!!!!

01LaHbIbAh09
29-04-2004, 12:29
Zijn ze makkelijk te krijgen. :maf: Ik dacht juist helemaal niet. :rolleyes:

marinakabila
29-04-2004, 12:30
Origineel gepost door kemel_vuitton hij bedoelt het anders hoor hij bedoelt zelfde achternaam enzo!! maar als we zo globaal gaan praten dan is het inderdaad zo dat iedere moslimmeisje je zuster is!!! Inderdaad en als een moslim moet je de andere moslime zusters als ej zussen beschouwen en evengoed beschermen! of zie ik het verkeerd!

kemel_vuitton
29-04-2004, 12:31
Origineel gepost door zeytoena Als haar zusje een vriend wil, haar zuswje is lekker maar en is 18 maar wil nog geen vriend tenminste nog geen een jongen heeft haar hart kunnen krijgen En mercedesjeeeeee scahtjuuuuh wat ga je vandaag doen. Gisteren was ik erg ziek, maar ben beter. Hey maar wat ga je doen naar je stage bel me!!!!!!!!! geen jonge die haar hart had kunnen krijg?? dan is ze me dus blijkbaar misgelopen dit is niet mijn account en je zegt dat ze lekker is hahah eerst zien dan geloven pm maar ik ga nu weg beslemma!!

zeytoena
29-04-2004, 12:35
Origineel gepost door kemel_vuitton geen jonge die haar hart had kunnen krijg?? dan is ze me dus blijkbaar misgelopen dit is niet mijn account en je zegt dat ze lekker is hahah eerst zien dan geloven pm maar ik ga nu weg beslemma!! Geloof me, ze is lekker. Ja missschien is ze je misgelopen en als het elmektaab is komen jullie elkaar misschien tegen INCHALAAH

01LaHbIbAh09
29-04-2004, 12:35
Origineel gepost door kemel_vuitton geen jonge die haar hart had kunnen krijg?? dan is ze me dus blijkbaar misgelopen dit is niet mijn account en je zegt dat ze lekker is hahah eerst zien dan geloven pm maar ik ga nu weg beslemma!! :rolleyes:

kemel_vuitton
29-04-2004, 12:39

inderdaad ze moeten beschermt worden net als ik kijk ik moet men zo beschermen want ik zit op men broer's z'n naam vandaar maar als het mektab is dan is het mektab inderdaad !! waar moet ik zoeken om haar tegen te komen??

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6