Bekijk originele versie : Waar Is het zo dat Marokkaanse meiden
JudgmentDaY
29-04-2004, 11:15
Waarom is het zo dat Marokkaanse meiden tegenwoordig zo snel willen trouwen. Ze zijn net 16 en denken serieus over het woord trouwen. Noch kunnen ze voor een man zorgen noch weten ze wat een huwelijk inhoud. Ze zien het idee zitten om met een man samen thuis te wonen. Wat daar verder nog allemaal bij speelt, maakt niks uit.
Hetzelfde geldt voor de mannen, ze zijn net 21 en willen al trouwen. Noch hebben ze een vaste baan/huis noch weten ze hoe is het om voor een vrouw te zorgen.
Waarom is dit zo? Telkens meer jongeren willen op vroege leeftijd trouwen. Is het alleen voor de S ex?
:zwaai:
Was het maar zo dat Marokkaanse jongeren massaal wilden trouwen, dan was er niet zoveel fitna, dan was er niet zoveel liefdesverdriet. Ze willen helemaal niet massaal trouwen. Ze willen net als de niet-moslims een vriendje/vriendinnetje.
NadorGek
29-04-2004, 11:24
ik weet het ook nie en het is mij ook opgevallen en ik vind het heel dom want naar een jaar ofzo dan scheiden ze alweer ewa ik vind het egt dom maar ze moeeten zelf weten.
RisLaine
29-04-2004, 11:25
Origineel gepost door Najib26
Was het maar zo dat Marokkaanse jongeren massaal wilden trouwen, dan was er niet zoveel fitna, dan was er niet zoveel liefdesverdriet. Ze willen helemaal niet massaal trouwen. Ze willen net als de niet-moslims een vriendje/vriendinnetje.
Precies.
mothebest
29-04-2004, 11:25
er zijn dames die vroeg trouwen zodat ze kunnen scheiden en dan pas kunnen uitleven. Maar je hebt ook weer meiden die thuis gevangen worden gehouden door hun ouders en die verlangen naar een beetje vrijheid. Nu mannen. dit is nieuw voor mij. ik ken alleen jongens die niet willen trouwen maar juist met nederlandse meiden willen klooien. gemiddelde man trouwt op zn 25/26 ste. Ik zelf ga vroeg trouwen omdat ik de ware heb gevonden en al een aantal jaren met haar omga. Groetjes!!!
Chatefemqemamu
29-04-2004, 11:28
iedereen ziet t huwelijk zitten tot t puntje bij paaltje komt, dan begint t te dagen in de meeste gelukkige gevallen... puberhuwelijken is t laatste wat er nog nodig is
JudgmentDaY
29-04-2004, 11:47
Origineel gepost door Najib26
Ze weten niet wat ze willen, daarom gaan ze elke keer met andere jongens om. In de hoop dat hij de "ware" is. Omdat ze zo vroeg willen trouwen, daten ze ook zo snel:)
Dat vraag ik me ook elke keer af. En dan de meeste meiden scheiden dan alweer op hun 21ste :confused:.....
Najib26>>>>> Als we allemaal op onze 15/16 getrouwd waren dan waren we misschien allemaal wel gescheiden. Dan zal de fitna nog erger zijn ;)
Origineel gepost door mothebest
er zijn dames die vroeg trouwen zodat ze kunnen scheiden en dan pas kunnen uitleven. Maar je hebt ook weer meiden die thuis gevangen worden gehouden door hun ouders en die verlangen naar een beetje vrijheid. Nu mannen. dit is nieuw voor mij. ik ken alleen jongens die niet willen trouwen maar juist met nederlandse meiden willen klooien. gemiddelde man trouwt op zn 25/26 ste. Ik zelf ga vroeg trouwen omdat ik de ware heb gevonden en al een aantal jaren met haar omga. Groetjes!!!
intchallah :)
Origineel gepost door RisLaine
Precies.
Ja. Helemaal gelijk meid.
hajarchatlady
29-04-2004, 13:19
Hmms..Tsjah, zoals eerder al gezegd...om te zeggen dat ze getrouwd zijn en dat ze een man hebben....!!!
hajarchatlady
29-04-2004, 13:21
Ze voelen zichzelf dan in de 7de hemel!!.....3la ged8es!!
Gewoon voor de sex dan gaan ze lekker scheiden om lkker tekeer te gaan *ZieLiG*
Souraida
29-04-2004, 14:06
Sorry maar wat hier allemaal gezegd slaat dus nergens op. Trouwen om te kunnen zeggen: ik ben getrouwd, om de sex, om bla bla bla
Ik ben zelf op mijn 22e getrouwd maar mijn vriendin op haar 16e. Ze is getrouwd omdat ze stapel op haar man was en hij op haar. Zo ken ik er nog een groot aantal. Natuurlijk zijn er die alleen van huis willen om vrijheid te hebben enzo, maar niet de meesten hoor. Het domste is dat iemand heeft gezegd dat ze trouwen om te zeggen ik ben getrouwd. Kinderachtig hoor.
zine_el_arbi
29-04-2004, 14:27
Sorry maar wat hier allemaal gezegd slaat dus nergens op. Trouwen om te kunnen zeggen: ik ben getrouwd, om de sex, om bla bla bla
Ik ben zelf op mijn 22e getrouwd maar mijn vriendin op haar 16e. Ze is getrouwd omdat ze stapel op haar man was en hij op haar. Zo ken ik er nog een groot aantal. Natuurlijk zijn er die alleen van huis willen om vrijheid te hebben enzo, maar niet de meesten hoor. Het domste is dat iemand heeft gezegd dat ze trouwen om te zeggen ik ben getrouwd. Kinderachtig hoor.
:goedzo:
Een ieder moet voorzichzelf spreken..en die waanideeen die slaan nergens op :rolleyes: Ik ben 19 jaar en ben verloofd , Dat is Mijn persoonlijke keuze Omdat Ik de Ware al Ontmoet heb..Ik ken hem nu al 2 jaar..Waarom zou ik dan moeten wachtten met trouwen als het zo klikt tussen hem en mij..En Ik weet zeker dat Hij de Ware Voor me is ;)
Daarnaast studeer ik en werk ik en hij ook..het hangt van een ieders situatie af ;) De een is er eerder klaar voor dan een ander :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.