Bekijk originele versie : Wie va de bruidjes gaat op huwelijksreis?
Berberia83
29-04-2004, 10:26
Naar welke land/plaats gaan jullie en voor hoe lang?
Gaan jullie gelijk op jullie huwelijksdag of pas na een week!
Hajar1979
29-04-2004, 10:44
Hoi,
Wij gaan op huwelijksreis alleen 1 maand na de bruiloft pas, omdat we nog op vakantie zijn in Maroc.
Als het goed is gaan we naar Zuid Amerika,,,en jij?
mabtoul_rami
29-04-2004, 11:12
Wij ins allah na de ramadan, arabische emeraten of de bahama's.
Mysticalia
29-04-2004, 12:06
Origineel gepost door Berberia83
Geen huwelijksreis.
Ben wel van plan ooit met hem te reizen en inshAllah wordt de eerste bestemming Mekka. InshAllah.
:belgie:
Origineel gepost door Mysticalia
Geen huwelijksreis.
Ben wel van plan ooit met hem te reizen en inshAllah wordt de eerste bestemming Mekka. InshAllah.
Beste en mooiste reis!!!
Allah Y Kemel Belghair Inchallah
:zwaai:
Mysticalia
29-04-2004, 12:38
Origineel gepost door mya
Beste en mooiste reis!!!
Allah Y Kemel Belghair Inchallah
:zwaai:
:verliefd: Amine Ya Rabbi Al3alamieeeen :verliefd:
Same to U. :)
ben nog maar 14 - niet getrouwd :maf:
misstomatisch
29-04-2004, 14:47
Origineel gepost door Berberia83
Ben niet op huwlijksreis geweest. Maar hebben jullie enige ideën wat ik kan doen? dagjes uit ofzo???? We zijn al naar de dierentuin en dolfinarium geweest. We gaan binnenkort naar efteling..................... (romantisch :) ) Nog meer ideeën MEIDEN???????????????????????
:zwaai: :zwaai:
Inschaallah naar de maladiven.
blauwe_hemel
11-05-2004, 20:49
Origineel gepost door Mysticalia
Geen huwelijksreis.
Inscha'Allah...ik wens je het in ieder geval toe en alle andere moslims natuurlijk...zou echt mascha'Allah zijn om daar naar toe te kunnen met je man :)
RkeMpoe_Boy
11-05-2004, 22:34
Ik ga in 2005 trouwen een ga dan op huwlijksreis naar Irak dan is de oorlog daar afgelopen kunnen we daar lekker chillen.
Venetie...
of
Maleisie...
Insha allah...
xus Raja :zwaai:
SoleCuoreAmore
12-05-2004, 21:25
Ik ga niet trouwen, ben nog maar 17. Maar als ik ooit ga trouwen, en als ik dan een huwelijksreis bestemming mag kiezen, dan zou ik wel naar Mexico, Egypte willen. :D
OemMarouane
12-05-2004, 23:45
Assalaamoe alikom ,ik ben een dag na mijn bruiloft op huwelijksreis geweest en dat was een rondreis door heel marokko!!echt prachtig!!!
Voor de mensen die marokko nog niet gezien hebben het is echt de moeite waard ,ik wilde namelijk op huwelijksreis naar Egypte maar toen mijn man met deze verassing kwam vond ik het ook goed,en ik kan jullie vertellen ik zou zo mijn huwelijksreis willen overdoen en dan weer in marokko.
en we zijn ook inchaae allah van plan om nog een keer te riezen door marokko ,je krijgt er echt niet genoeg van.
Voor alle mensen di binnenkort gaan trouwen
allah ikemmel belgair inchaae allah.
wa assalaamoe alaikom wa rahmatu allah
We zijn afgelopen december in Maleisië geweest, nou dat was zooooooooo leuk. Wat een prachtig land en de mensen zijn zo verschrikkelijk lief. Dat dat nog bestaat op deze wereld. Dus een echte aanrader!!!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.