Bekijk originele versie : Aangestaande bruidjes meld U zich
Berberia83
29-04-2004, 10:06
Salaam bruidjes ;)
Wie gaat er in het jaar 2004 trouwen?
Ik ga inshaAllah in oktober trouwen. Ik wil in aanmerking komen met meiden die in het jaar 2004 gaan trouwen en zo kunnen we elkaar ondersteunen en helpen met allerlei vragen.
Wie hierin is geinteresseerd laat even een berichtje achter.
Groeten,
Karima
Hajar1979
29-04-2004, 10:17
Van harte gefeliciteerd Karima,
Bedoel je met in oktober trouwen, dat je je bruiloft geeft? of dat je op papier dan ook officieel getrouwd bent.?
Ik ben namelijk op papier al getrouwd maar moet ook nog een bruiloft geven.
gr
Origineel gepost door Hajar1979
Bedoel je met in oktober trouwen, dat je je bruiloft geeft? of dat je op papier dan ook officieel getrouwd bent.?
gr
Ik trouw voor de wet eind mei inchallah en in juni is het mijn huwelijksfeest inchallah.
Allah Y Kemel Belghair inchallah voor alle aanstaande bruidjes !!!
:zwaai:
Berberia83
29-04-2004, 10:20
gr
Dank je wel Hajar en jij ook van harte gefeliciteerd.
Ik ga in Oktober trouwen inshaallah en binnekort trouw ik volgens de Nederlandse wet en in juni ga ik in marokko zauziya doen.
Verlovingsfeest geef ik niet, heb liever dat ik dat geld spaar en met huwelijksreis ermee ga.
Meryam20
29-04-2004, 10:20
Ik ben officieel ook op papier getrouwd maar me bruiloft is komende zomer!!!
Ghizlan23
29-04-2004, 10:21
Hoi Karima,
Ik ga insha allah trouwen op 12 juni 2004. En het lijkt me leuk om dan contact te houden met meiden die ook allemaal trouwen in 2004.
Hajar1979
29-04-2004, 10:22
Mya jij ook van Harte gefeliciteerd.....!!Lahie kemal aliena bEl gir insa allah...oe hakda maha al zamieh (allemaal) insa allah...
Mijn bruiloft zal insa allah in de zomer plaats vinden..
gr
Mya jij ook van Harte gefeliciteerd.....!!Lahie kemal aliena bEl gir insa allah...oe hakda maha al zamieh (allemaal) insa allah...
Mijn bruiloft zal insa allah in de zomer plaats vinden..
gr
Amien!!!
Hajar1979
29-04-2004, 10:31
Bedankt....!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe oud is iedereen...????
Bedankt....!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe oud is iedereen...????
21, bijna 22,maar op mn huwelijksfeest nog 21 inchallah en jij?Ga je hier trouwen of in marokko? Augustus is n leuke maand!!!
Hajar1979
29-04-2004, 10:56
Toen ik mn zaouzieya heb getekend was/ben ik 24 jaar binnenkort word ik 25 jaar insa allah..
Ik ga in Maroc trouwen insa allah... Het is voor mij geen optie om hier in NL te trouwen omdat praktisch mijn hele familie daar woont.....in augustus ja....een zomermaand....hahahaha...thanks
Hajar1979
29-04-2004, 10:59
Trouwens Mya, je bent nog 21 jaar.....zooooooo..........jong..??? Maar klasse hoor dat je dan wilt binden...
Trouwens Mya, je bent nog 21 jaar.....zooooooo..........jong..??? Maar klasse hoor dat je dan wilt binden...
Had ik zelf ook nooit verwacht,maar als je iemand leert kennen :Iluvu: en je wil die stap met die persoon zetten,dan kijk je niet naar je leeftijd ( in mijn geval toch niet :D ),ben niet het lange-relatie type en hij is het ook niet,dus de keuze was snel gemaakt,hihihihi,heb er wel bewust voor gekozen,n na lang wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt en mocht ie langskomen.Hoe is het bij jou dan gegaan?
mabtoul_rami
29-04-2004, 11:10
Dag dames, ik ga begin okt insa allah trouwen en ben net pas 2/5 week 21 en het heeft niet lang geduurd voordat ie lanskwam(5 maanden) en onze huwelijksreis zal na de ramadan zijn insa allah naar arabische emeraten of de bahama's!!!!!!!!! En geluk voor iedereen gewenst!!!!
Hajar1979
29-04-2004, 11:44
Mya, ben trost op je!!!!!!!
Hoe het bij mij gegaan is.???ook heel snel na elkaar een paar keer te hebben gezien zijn ze langs geweest....
Waar gaan jullie heen op huwelijksreis?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.